מספר טלפון

בנק אוצר החייל טלפון שירות לקוחות

0

שם החברה: אוצר החייל טלפון שירות לקוחות

בנק אוצר החייל הוא גוף פיננסי שמעניק שירותי ניהול חשבון, בנקאות ופיננסים ללקוחות מהמגזר העסקי ומהמגזר הפרטי. הבנק מעניק שירותים מגוונים שכוללים ניהול חשבון עובר ושב, ניהול חשון עסקי, ניהול תיקי ניירות ערך, ניהול תיקי השקעות, מט"ח, משכנתאות, הלוואות ועוד. לרשות לקוחות הבנק ערוצי שירות מגוונים בפלטפורמות חדישות כמו האינטרנט והטלפון שמאפשרים ביצוע פעולות בקלות רבה על ידי קוד אישי וגם ערוצי שירות כמו הטלפון, הפקס וסניפים בפריסה ארצית בכל חלקי הארץ מהצפון ועד לדרום.

הסניפים הגדולים של הבנק נמצאים בערים תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. כתובת אתר האינטרנט היא www.bankotsar.co.il. ובו ניתן לקבל מידע כללי, לאתר טפסים ולבצע פעולות שונות. בעלי סיסמה יכולים להזמין פנקסי צ'קים, לעקוב אחר ניהול החשבון, לפנות בבקשת הלוואות, לשלם חשבונות ולבצע פעולות רבות ישירות מהבית ומהמחשב האישי. למחלקת פניות הציבור ניתן לפנות באמצעות דוא"ל [email protected], באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט, בפקס 03-7964500 או באמצעות דואר ישראל לכתובת בנק אוצר החייל המחלקה לפניות הציבור, רח' מנחם בגין 11, רמת גן מיקוד – 52521 ניתן לפנות גם לכתובת בנק אוצר החייל המחלקה לפניות הציבור ת.ד. 3506 רמת גן, מיקוד – 52136.

בנק אוצר החייל שירות לקוחות – מספר טלפון

בנק אוצר החייל מעמיד לרשות הלקוחות מוקד פעיל בטלפון שבו בעזרת קוד אישי ניתן לקבל מידע כמו פירוט פעולות ויתרות מהחשבון השוטף, מצב פיקדונות, תכניות חסכון וניירות ערך, קבלת מידע בורסאי בזמן אמת, ומידע על חיובים בכרטיסי אשראי. ניתן לבצע פעולות כמו הפקדה ומשיכת פיקדונות שקליים, קנייה ומכירה של ניירות ערך ישראלים, זרים, אופציות מעו"ף וקרנות נאמנות, מסירת הוראות לפעולות בניירות ערך הנסחרים בבורסת ת"א וניירות ערך זרים הנסחרים באירופה ובארה"ב, מגוון פעולות במטבע חוץ, העברות כספיות בין חשבונות, הזמנת כרטיסי אשראי ופנקסי שיקים, הפקדה לתכנית חסכון ופתיחת הוראות קבע, קבלת אשראי אקספרס ועוד.

מספר הטלפון של המוקד הוא 1-700-500-200 מכל טלפון מספר הטלפון למתקשרים מחו"ל 972-3-5130037. המוקד פעיל בימים א'- ה' בין השעות 23:15-07:15 ובימי ו' וערבי חג: 14:00-07:15. בנוסף בימים א'-ה' 07:00 בבוקר עד 23:00 ובימי ו' 07:00 עד 15:00 בצהריים מופעל מוקד תמיכה בטלפון 03-5130038. ניתן לפנות אל המוקד גם בדואר אלקטרוני [email protected].

טיפ: בפניה למחלקת שירות לקוחות בנק אוצר החייל שירות

השירותים המקוונים שמוצעים ללקוחות מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר ומטרתם לשפר את השירות פנו אל הסניף שבו מתנהל החשבון שלכם כדי לקבל קוד אישי שיסייע לכם לנהל את החשבון ישירות מהמחשב הביתי.

בנק אוצר החייל שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות המרכזי של בנק אוצר החייל?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הינו 1-700-500-200 או 3390* מכל טלפון.
למתקשרים מחו"ל מספר הטלפון הינו 972-3-5130037. שעות פעילות המוקד: בימים א'- ה': 22:00- 08:00 ובימי ו' וערבי חג: 08:00-14:00 . המענה הקולי פעיל 24 שעות ביממה!

האם כל אחד יכול לפנות למוקד שירות הלקוחות של בנק אוצר החייל?

ברמת העיקרון כן, אך לפני כן יש לקבל קוד סודי מתאים. לקבלת הקוד, יש לפנות לסניף בנק אוצר החייל הקרוב לביתך, להצטרף לשירות ולקבל קוד סודי אישי שבאמצעותו תוכל לפנות ל"אוצר ישיר".

מהו שירות דואר אונליין של בנק אוצר החייל, וכיצד מצטרפים?

דואר-On Line הוא שירות מתקדם של בנק אוצר החייל המאפשר לכם לקבל בחינם את כל הדואר הבנקאי לחשבון האישי. ניתן להצטרף לשירות בסניף בנק אוצר החייל הקרוב לביתך, או באתר האינטרנט על ידי לחיצה על "אוצר באינטרנט" ואז "דואר אונליין".

כיצד אוכל לאתר את סניף בנק אוצר החייל הקרוב לאזור מגוריי?

ניתן לאתר בקלות את סניף הבנק הקרוב לאזור המגורים ע"י לחיצה על "איתור סניף" בדף הבית, ולאחר מכן סינון על פי עיר או מספר הסניף המבוקש.

כיצד ניתן ליצור קשר עם היחידה לפניות הציבור של בנק אוצר החייל?

ניתן ליצור קשר עם היחידה באמצעות המייל: [email protected], באמצעות טופס פניה אלקטרוני באתר האינטרנט, בפקס: 03-7964500 או בכתובות למשלוח מכתבים: בנק אוצר החייל, המחלקה לפניות הציבור, רח' מנחם בגין 11 רמת גן מיקוד: 52521.

היכן ניתן לדווח על אובדן כרטיס סניפומט של בנק אוצר החייל?

בשעות פעילות הסניף יש לדווח לסניף בו מתנהל חשבונך. בשעות בהן הסניף סגור ניתן להתקשר לטלפון 03-5134222. בנוסף להודעה הטלפונית יש לגשת לסניף מיד עם פתיחתו ולדווח על אובדן/גניבת הכרטיס.

אילו הטבות מעניק בנק אוצר החייל לעובדים שכירים?

בנק אוצר החייל מעניק מגוון הטבות לשכירים במסגרת מסלולי בנקאות משתלמים יותר:

  • טיפול מקצועי של בנקאי אישי בכל ענייניך: מפח"ק והלוואות ועד עו"ש והשקעות ארוכות טווח
  • שורה של אפיקי השקעה וחיסכון שיפיקו עבורך את המקסימום מהמשכורת
  • פתרונות לצרכים בנקאיים מגוונים.
  • ליווי פיננסי עם פריסה כלל-ארצית
  • בנקאות ישירה מסביב לשעון ומכל מקום בארץ ובעולם – במחשב, בטלפון ובסלולר.

הצטרפות למועדון הלקוחות המועדפים עם הנחות בפעילות העו"ש, מסגרת אשראי בתנאים מיוחדים ועוד.

מהו השירות החדש של בנק אוצר החייל – "נתונים בקליק"?

שירות נתונים בקליק של בנק אוצר החייל מאפשר ללקוחות לצפות במהירות ביתרה העדכנית בחשבונך ובשווי תיק ני"ע , באופן מידי מבלי להזין את פרטי הזיהוי בכניסה לחשבון. (למעט שלב ההצטרפות לשירות) לצורך קבלת השירות יש לבצע עדכון של האפליקציה הזמינה ללקוחות דרך החנויות המקוונות (apple, google). לפרטים נוספים אודות השירותים החדשים ניתן לפנות לאתר האינטרנט של הבנק.

כיצד פותחים חשבון חדש בבנק אוצר החייל?

לפתיחת חשבון בבנק אוצר החייל, ולקבלת מידע נוסף, יש למלא את הטופס המופיע בקישור הזה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על בנק אוצר החייל והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן