מספר טלפון

בזק שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: בזק שירות לקוחות טלפון

חברת בזק מספקת מזה שנים ארוכות שירותי טלפון ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים. החברה מספקת ללקוחותיה שירות באמצעות הטלפון, האינטרנט וכמובן שירות פרונטלי במוקדי השירות של החברה שמצויים בפריסה ארצית. הסניפים הגדולים נמצאים בערים הגדולות כמו תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. באתר האינטרנט של החברה ניתן לקבל מידע כללי על מבצעים והטבות וגם מידע ספציפי לגבי נושאים כספיים של כל לקוח ולקוח באמצעות הזדהות או לגבי תפעול מכשירים ומידע כללי נוסף.

כתובת אתר אינטרנט של בזק היא www.bezeq.co.il, ובו ניתן לקבל את כתובות הדואר של כל סניף וסניף למשלוח דואר ולהגעה על פי אזור המגורים של הלקוח. באמצעות האתר ניתן לפנות אל נציגי התמיכה הטכנית לגבי תקלות וגם לפנות ישירות אל מוקדי השירות והמכירה של החברה.

שירות לקוחות בזק – מספר טלפון

בזק מפעילה לכלל לקוחותיה מוקד מכירות ארצי בימים א'-ה' בשעות 08:00-21:00 וביום ו' בשעות 08:00-12:30 בטלפון 1800-885-199 במוקד ניתן לבצע הזמנת קווים, אינטרנט ושירותי בזק השונים. שירות הלקוחות בנושאי טלפון פעיל 24 שעות ביממה, כל ימות השנה למעט יום כיפור בטלפון 3199*. המוקד מספק תמיכה טכנית באינטרנט המהיר. מוקד שירות לקוחות פעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, וביום ו' בשעות 08:00-14:00 ומספרו 199. ניתן לפנות גם לפקס 03-6118221 במוקד ניתן לקבל מידע, לערוך בירורים ולשלם חשבונות באמצעות כרטיס אשראי.

בנוסף מפעילה בזק מוקד שירות מודיעין שמספרו 144 ובו ניתן לקבל מספרי טלפון של מנויי בזק, פלאפון, סלקום, פרטנר, מירס, הוט, גלובלקול, סלקום מפ"א, 012 ופרטנר מפ"א. המוקד פעיל 24 שעות ביממה למעט יום כיפור. למעוניינים לשלם את חשבון הטלפון באמצעות מענה קולי ממוחשב מופעל מוקד תשלום חשבון בכרטיס אשראי במספר 1800-300-626.

טיפ

כדי לקבל שירות יעיל ומהיר מומלץ להקפיד לפנות אל נציגי השירות כאשר בידיכם כל הנתונים הרלוונטיים לפניה, כמו למשל חשבונית אחרונה או אמצעי החיוב שלכם. מומלץ להכין מבעוד מועד את מספר תעודת הזהות של בעל החשבון ואת פרטי הזיהוי הרלוונטיים, כך שתוכלו לקבל שירות מהיר ויעיל. יתר על כן חשוב לוודא שאתם פונים אל המוקד הרלוונטי לפנייתכם כך שלא תיאלצו להמתין לחינם.

בנוסף, מומלץ לנצל כמה שניתן את השירותים המקוונים שמציע ההחברה ולפנות א נציגי השירות דרך אתר האינטרנט כך שלא תבזבזו זמן יקר בהמתנה. נציג יחזור אליכם ברגע שיתפנה וכך תוכלו לקבל שירות מבלי להמתין על הקו.

נתקלתי בבעיות ברשת האינטרנט של בזק. כיצד אוכל לפתור אותן?

באתר האינטרנט של בזק, בכתובת: www.bezeq.co.il, ניתן לקבל מידע מקיף ולפתור את הבעיות במספר שלבים פשוטים. בין היתר ניתן לקבל סיוע לאינטרנט איטי, ניתוקים, סיוע בהתקנת ראוטר, תמיכה בתקלות קו הטלפון ועוד.

מהו מספר הטלפון של מוקד השירות הכללי של בזק?

מספר הטלפון של מוקד השירות הכללי של בזק הוא 1800-885-199 בשיחת חינם או 199 בשיחת חינם מקו בזק.

מהו מספר הפקס של מוקד השירות של בזק?

מספר הפקס של מוקד השירות הוא 03-6118221.

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית של בזק?

ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית בכמה אופנים:

כיצד ניתן לפנות למנהל מחלקת פניות הציבור של בזק?

  • באמצעות הדואר, לכתובת – דרך מנחם בגין 132 ת"א, ת.ד- 62086, מיקוד 61620
  • בפקס שמספרו – 1-800-222110.

אני לא מבין מה כוללים מרכיבי חשבונית בזק. כיצד אוכל לקבל הסבר מקיף?

ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של בזק לסימולטור "החשבונית החודשית", ולקבל מידע מקיף על החשבונית האישית על כל רכיביה.

האם בזק מפעילה שירות של סיוע מרחוק ע"י נציג?

אכן כן. באפשרותך להיעזר בנציג שירות לאחר פניה למוקד התמיכה. לאחר פניה למוקד, יש להיכנס לדף "סיוע מרחוק", לאשר את ההסכם ולהוריד את הקובץ המצורף.

הזמנתי טכנאי בזק לתיקון תקלה. כיצד אוכל לדעת מתי יגיע לביתי?

בזק מאפשרת לך לדעת את מועד הגעת הטכנאי לתיקון התקלה. כל שעליך לעשות הוא להקליק על "מועד הגעת הטכנאי", ולהזין את מספר הטלפון או את מספר המנוי האינטרנטי.

אני עובר דירה. האם ניתן לחבר את עצמי אל שירותי התקשורת של בזק גם ללא טכנאי?

במידה ובדירה אליה אתה עובר קיים קו בזק, ניתן לבצע את ההעברה גם ללא עזרת טכנאי. לשם כך יהיה צורך לברר כמה פרטים טכניים, ולנסות לחבר מכשיר טלפון לשקע ולחייג 110* או 110.
במידה והושמעה הודעה מוקלטת עם מספר טלפון, יש למסור לנציג השירות את המספר שהושמע. לחילופין, ניתן להעביר אונליין את שירותי התקשורת לביתכם החדש בכמה צעדים פשוטים בדף באתר האינטרנט "מעבר דירה Online".

אני מעוניין לדעת האם קו הטלפון/האינטרנט שלי תקינים. האם ניתן לעשות דרך באתר בזק?

כן. יש להכנס לדף "בדיקת קו אינטרנט וטלפון" באתר האינטרנט של בזק, ולהקיש את מספר הטלפון או את מספר המנוי.

כיצד אוכל לצפות בחשבוניות בזק האחרונות שלי?

ניתן לצפות בחשבוניות בזק אחרונות באזור האישי באתר "בזק שלי". ניתן להתחבר עם שם משתמש וסיסמה, או לחילופין להזין את הטלפון הנייד כדי לקבל גישה למידע ללא הרשמה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת בזק והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן