מספר טלפון

ביטוח בריאות הפניקס טלפון: מוקד שירות לקוחות ומצטרפים חדשים

0

הפניקס בריאות טלפון

חברת הפניקס הוקמה על ידי דוד חכמי, בשנת 1949. עיקר פעילותה של החברה הוא בתחום הביטוח, החיסכון, הפנסיה ושוק ההון. בין מוצרי החברה ניתן למנות את ביטוח הבריאות, ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי, פוליסת חיסכון, ביטוח מנהלים ומגוון ביטוחים נוספים בהתאמה אישית. בנוסף לחבילת הביטוח הבסיסית, מעניקה הפניקס מוצרים נלווים לביטוח כגון: ייעוץ רפואי ובדיקות חדשניות לאיתור מוקדם של מחלות במסגרת ביטוח הבריאות, שירותי תיקונים קלים לבית במסגרת ביטוח דירה, ביטוח מבנה במסגרת ביטוח המשכנתא ועוד ועוד.

ביטוח בריאות בישראל מעניק לתושבים את הזכות לקבלת טיפול רפואי בבית החולים או בקופת החולים ולעיתים הוא גם מכסה בדיקות מיוחדות, אך אין ספק כי כיסוי זה אינו מספיק כשמדובר בניתוח או טיפול רפואי מורכב יותר. גם התרופות הכלולות בסל הבריאות הממלכתי לא תמיד מספקות את הצורך של המטופל ולעיתים הוא נזקק לתרופות יקרות שאינו יכול לשלם את עלותן. מסיבות אלו, מומלץ לרכוש ביטוח בריאות פרטי- המהווה כיסוי מקיף יותר.

הפניקס ביטוח בריאות – ערוצי שירות

באתר האינטרנט של הפניקס, בכתובת: www.fnx.co.il, ניתן לקבל מידע על סוגי מסלולים לביטוחי בריאות: ביטוח קו ראשון, קו ראשון פלוס, קו פיצוי מהיר ומצומצם, כיסויים לילדים, ביטוח מחלות קשות, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי, ביטוח שיניים ועוד. ליד כל אחד מסוגי המסלולים מופיעים עיקרי התכנית, מוצרים נלווים ומסמכים חשובים. כמו כן, ניתן לאתר נותני שירות כרופאים וסוכני ביטוח, לאתר תנאי פוליסות ולשלוח פניה לנציג שירות באמצעות טופס מקוון.

בנוסף, ניתן לפנות למוקד הטלפוני של הפניקס בכל שאלה, הצעה או בקשה הקשורה להתנהלות החברה או לאחד ממוצריה. בנוסף, ניתן לפנות למוקד הטלפוני של הפניקס בכל שאלה, הצעה או בקשה הקשורה להתנהלות החברה או לאחד ממוצריה בהודעת וואטסאפ לטלפון 054-989345 או לחצו כאן. מוקדי שירות הלקוחות זמינים במספרי טלפון 03-7332222 | 3455* בשעות פעילות בין הימים ימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00.
כתובת הפניקס למשלוח מכתבים ופניות הציבור בנושאים שונים: רחוב רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל. ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור גם באמצעות הפקס שמספרו: 03-7336950, כתובת הדוא"ל למשלוח פניות: [email protected]. בכל פניה יש לצרף את מספר הפוליסה או מספר תעודת הזהות ופרטי התקשרות.

הפניקס ביטוח בריאות – טלפונים שימושיים

  • מוקד קשרי לקוחות וטיפול בתביעות פעיל בימים א'- ה' בין השעות 08:00-17:00 בטלפונים: 3455* או 03-7332222.
  • שעות קבלת קהל במשרדי הפניקס: בימים א'- ה' בין השעות 08:00-15:00. טלפון במשרד: 03-7332020 . ניתן לפנות למשרד גם באמצעות הדוא"ל: [email protected].
  • מוקד מכירות למוצרי הפניקס בטלפון 3455*, פעיל בימים א'- ה' בין השעות 08:00-20:00 ובימי ו' בין השעות 08:00-14:00.
  • טלפון משרד ראשי – 03-7332020.
  • מספר הטלפון של המרכז תביעות – 5070* פועל בימים א'-ה' 08:00-16:00 ו' 08:00-12:00 – מידע נוסף על הגשת תביעות 
  • מוקד מכירות – 3455* א'-ה' 08:00-20:00 ו' 08:00-13:00.
  • ניתן ליצור קשר עם הפניקס בפייסבוק

מספרי פקס חשובים למשלוח פניות:

  1. פקס ביטוח פניקס זהיר/צעיר 03-7336914
  2. פקס ביטוח חסכון ארוך טווח 03-7336948
  3. פקס ביטוח בריאות פרטי 03-7336948
  4. פקס ביטוח בריאות קולקטיבי + ביטוח שיניים 03-7336946.

מוקד קשרי לקוחות הפניקס פנסיה וגמל

שירות לקוחות פרטיים ניתן להתקשר למספר 2225* בשעות פעילות 8:30-16:00, ניתן לפנות בכל עת באמצעות המייל: [email protected] או שלחו לנו הודעת WhatsApp לטלפון 054-9893455 או לחצו כאן.
לקוחות הפניקס SMART – שלחו לנו הודעת WhatsApp לטלפון 054-8765432 או לחצו כאן.

הפניקס ביטוח בריאות – טיפ

מתחת לכל אחד מביטוחי הבריאות שמציעה חברת הפניקס ללקוחותיה, מומלץ לשים את הדגש על הכתוב ב"מה חשוב לדעת". כך ניתן לברר מהם סכומי הביטוח המינימליים והמקסימליים והאם אתם עומדים בקריטריונים.

שאלות ותשובות

ביטוח הבריאות הפרטי של הפניקס, מה הוא כולל?

חשוב לדעת שכאשר אתם עושים פוליסה פרטית בהפניקס היא מותאמת באופי אישי אליכם ולצרכים שלכם ובה תוכלו לינות ממגוון רכיבים והרחבות.

  • ניתוחים – אם אתם חלילה זקוקים לניתוח כזה או אחר או כל טיפול אשר מחליף את הניתוח, הפוליסה מאפשרת לכם לבחור רופא מנתח מתוך רשימה של מומחים.
  • תרופות – הפוליסה מעניקה כיסוי לתרופות אשר מאושרות בישראל ובעולם ושאינן כלולות בסל הבריאות, אך אינן מוגדרות עפ"י התוויה לטיפול במצבו הרפואי של המבוטח.
  • טיפולים מיוחדים והשתלות – אם המבוטח בביטוח הפרטי של הפניקס זקוק לטיפול בחו״ל או השתלה שיכולה להציל את חייו הפוליסה תעניק מימון עבור השתלות בחו״ל ללא תקרה וגם כיסוי לטיפולים בחו״ל.

כיצד ניתן לאתר רופאים מומחים בהפניקס?

אחד היתרונות הגדולים של הפינקס הוא האפשרות לבחור רופא מטפל בישראל או בחו״ל כחלק מחבילת ״בריאות שלי״. חשוב לדעת שהרופא הנבחר חייב להיות בהסכם עם הפניקס. ניתן גם לבחור את מועד הניתוח ומיקומו.

האם ישנם יתרונות לביטוח בריאות פרטי של הפניקס? ומה הן?

לביטוח הפרטי של הפניקס ישנם יתרונות רבים כמו:

  • כאשר אתם עושים ביטוח בריאות בהפניקס כחלק מהחבילה של ״בריאות שלי״ תוכלו להתאים את הביטוח הפרטי למצב הרפואי שלכם ולחייכם. המחיר יקבע לפי הצרכים שלכם ולא נקבע לפי מחיר אחיד כזה או אחר.
  • במקרה שתזדקקו לתרופות מותאמות אישית או כל סוג של אבחון גנטי בשיתוף עם חברת אונקוטסט טבע  תוכלו לבצע זאת במסגרת תוכנית ביטוח ״תרופות אקסטרא״.
  • מבוטחי ״בריאות שלי״ כולל שירות הפנקיס vip באסותא ותקבלו יעוץ רפואי עם מומחי בית חולים אסותא במחיר של 160 ש״ח (השתתפות עצמית).

האם יש קבלת קהל במשרד הראשי של הפנקיס בגבעת שמואל?

  • שעות קבלת קהלימים א'-ה' 8:30-15:00 ברחוב רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל. לזימון תור לקבלת קהל, לחצו כאן
  • הסדרי חניה: כאשר תגיעו למשרדים תוכלו להינות ממקום חנייה שמור ללקוחות הפניקס, החייה מסומת על ידי שילוט מיוחד. החנייה ללא תשלום נוסף. לזימון תור לקבלת קהל, לחצו כאן
  • שירותי נכיםבקומה 0 ליד עמדת קבלת  קהל  קיימים שירותי נכים נגישים.
  • תעודת פטור מתורבמידה ויש ברשותכם תעודת פטור מתור, יש להציגה לנציג השירות בקבלת הקהל.

*חשוב – המידע בכתבה ובאתר אינו תחליף בשום צורה ליעוץ מול רופא או גורם מומחה ולפני כל החלטה יש לבדוק את כל התנאים ולהתייעץ עם מומחים בתחום. המידע האמור לעיל הינו בכפוף לתנאי הפוליסה המלאים, לעיון ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת www.fnx.co.il.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת הפניקס והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן