מספר טלפון

מוקד עיריית בת ים טלפון

0

שם הארגון: מוקד עיריית בת ים טלפון
עירית בת ים אחראית על מגוון נושאים אשר כולם ביחד מייצגים את העיר בכבוד. בין תפקידיה השונים ניתן למצוא דאגה לחינוך, הפקת אירועי תרבות, מתן אישורים בנייה, גביית דוחות ותשלומים, הוצאת מכרזים, דאגה לרווחת התושבים, שיקום פני העיר, שמירה על סביבה ירוקה ועוד. מתוקף תפקידו של שירות הלקוחות, התושב יכול לבחור בין מספר ערוצי פנייה לפי הנוחיות שלו. באופן שכזה הוא מוזמן לבחור בין התקשרות טלפונית, שליחת מסמכים בפקס, העברה בקשה דרך המייל, הגשת טפסים באופן מקוון וכדומה.

עיריית בת ים אונליין

מוקד עירוני לפניות הציבור מופיע מאחורי מספר הטלפון ,107 מתוך העיר, ומחוצה לה יש לחייג 03-5556433. בנוסף ניתן לפנות באופן מקוון ע"י השארת פרטים אישיים ותיאור נושא הפנייה. כמו כן גם על מנת להירשם למוסדות החינוך, (רישום לכיתה א', העברה מבי"ס אחד לשני, רישום לגני ילדים), וגם על מנת להירשם לניוזלטר, (מידע מקיף על חדשות העיר פלוס מידע מקיף על יוזמות, אירועים ותכנונים עתידים), ניתן לנצל את אתר האינטרנט לטובת שליחת פנייה או מילי הטופס המיועד באופן מקוון, קל ומהיר.

ספר טלפונים

הרבה פעמים אזרח מבקש לקבל מספר טלפון של שלוחה ספציפית ובמקביל מבקש להימנע מטרטור מיותר. על כן באתר הרשמי של עיריית בת ים ניתן לבחור בקטגורית "ספר טלפונים" ובאופן פרטני לחפש את המספר המיוחל. ניתן לחפש לפי אגף, מילה ואפילו לפי שם העובד כאשר מספיק רק פרמטר אחד על מנת לקבל את המספר המיחול. התוצאה אינה מסתפקת רק במספר טלפון אלא גם בשם של איש הקשר, בהגדרת תפקידו, ובמספר הפקס וכתובת הדואר שלו.

מספרים חשובים עיריית בת ים

ריכוז של מספרים יותר פופולאריים ניתן למצוא באתר עיריית בת ים. באתר זה נקבל מידע כגון "נציג שירות ובירורים", (03-5558222 שלוחה 3/2), "תשלומי ושוברים", (במספר 03-5558555 שלוחה 3/1) "מוקד עירוני "במספר 03-5556433, זמין 24 שעות. ו"פניות הציבור" במספר 03-5556435.

טיפ

באתר עיריית בת ים, ניתן לשלם און לין תשלומים שונים של מים וביוב, תשלומי ארנונה, תשלום גני ילדים, ואף אגרת שילוט. בנוסף גם ניתן לדווח על מפגעים שונים, להגיש תלונה או לבקש ייעוץ. כך שאין צורך להרים טלפונים ולחפש אחר המספרים הנחוצים או לחכות שהשעה תחפוף לשעות הפעילות, כיוון שניתן לעשות זאת בזמן הפנוי שלכם, בנחת ובאופן מקוון. בנוסף גם מידע על מכרזים, וקבלת דו"ח לתושב ניתן לבצע דרך האתר הרשמי באופן מקוון בקטגוריה של "שירות ומידע".

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על עיריית בת ים והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן