מספר טלפון

מספר טלפון מוקד עיריית ירושלים

0

שם הארגון: מוקד עיריית ירושלים

עיריית ירושלים אחראית על כל מה שנוגע לשירות האזרח ולתפעול העיר. בין היתר היא הכתובת לטפל בארנונה, לקבל עזרה בנושאים שונים, דואגת לפעילויות חברתיות, תעסוקה, רווחה, כרטיס תושב, הטבות לתושב, חינוך, רישוי ופיקוח, תחבורה, תכנון העיר, סיורים, מוקד מידע מקיף ועוד. על מנת לפנות אליה ולקבל מענה יעיל ניתן לבחור במספר ערוצים. ניתן לפנות אל המוקד העירוני 02-6296666  או מהטלפון הנייד בחיוג מקוצר 106*, ניתן לשלוח טפסים מקוונים דרך האתר, ניתן לפנות במייל, להגיע עצמאית אל מוקד שירות הלקוחות, לשלוח פקס, להתחבר ע"י האפליקציה החדשה של העירייה, (ע"י סריקת הברקוד שמופיע באתר) וכדומה.

עיריית ירושלים ערוצי תקשורת

האתר הרשמי של עיריית ירושלים הנו www.jerusalem.muni.il ובו ניתן להתעדכן בנעשה בעיר ע"י כניסה לקטגוריה של "מגזין מקוון", ניתן לשלם תשלומים, להתעדכן לגבי מכרזים ולהוריד מגוון טפסים והכתובת למשלוח מייל הינה [email protected]. מוקד שירות העירייה יושב בירושלים ברחוב ספרא 1 ואילו הפקס הינו 02-6525544. פתוח בימים ראשון עד חמישי ב-8:0-15:30 וביום רביעי בין השעות 16:00-18:00). בנוסף לכל האופציות המוזכרות ניתן גם לדווח על מפגעים ולבקש ייעוץ בנושאים שונים אצל המועצה לצרכנות דרך האתר.

טיפ למוקד עיריית ירושלים

בתור תושב יש גם רשימה של חובות. עיריית ירושלים מגייסת משאבים על מנת להקל על מילוי המשימה ובכך מאפשרת לשלם תשלומים שונים און ליין, להנפיק כרטיס תושב וכדומה. כל שצריך על מנת לנצל זאת זה רק להיכנס לאתר של עיריית ירושלים, (של עיריית ירושלים), ולגלול לסוף העמוד. באופן שכזה ניתן לקבל שירות מהיר של נציג שירות ללא המתנה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על עיריית ירושלים והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן