מספר טלפון

מספר טלפון וריפון שירות לקוחות [מעודכן 2024]

0

שם החברה: וריפון שירות לקוחות

חברת וריפון הישראלית, היא חברת בת ומרכז פיתוח מקומי של חברת וריפון העולמית הממוקמת בקליפורניה ארצות הברית. החברה מתמחה במתן שירותי סליקה ובניית מערך תשלומים לחברות ועסקים קמעונאיים, המנהלים מערך של קופות רושמות ומסופי אשראי למיניהם. כל בעל עסק המוכר מוצרים מודע לחשיבות העליונה שיש לתפקוד הקופה הרושמת בעסק.

ללא קופה עובדת לא ניתן כיום לבצע פעילות והדבר עלול לגרום להפסדים כספיים ניכרים כאשר מדובר במערך גדול של קופות רושמות. וריפון ישראל הקימה למטרה זו את אחד ממרכזי השירות והתמיכה הגדולים בארץ, והתמיכה שלה ניתנת כמעט סביב השעון, לכל רחבי הארץ. להבדיל מחברות אחרות, התמיכה של וריפון איננה מבוצעת דרך האתר שלה, למעט פתיחת קריאות שירות המקבלות עדיפות על פניות טלפוניות.

התמיכה עצמה ניתנת באמצעות מענה אנושי בלבד, ונציג התמיכה של החברה יותאם ללקוח בהתאם לסוג התקלה הקיימת בעסק. מעבר לתמיכה הטלפונית, במקרים בהם היא לא עוזרת קיימת אפשרות לשלוח טכנאי שטח ישירות אל בית העסק, אשר ינסה לתקן את התקלה, או במקרה הצורך אף יחליף את המוצר הפגום במוצר תקין.

חברת וריפון מודעת לבעייתיות הנגרמת לבעל העסק כתוצאה מהשבתת מערכת התשלום שלו ומתוך ראייה זו שמה לה למטרה לפתור כל בעיה בזמן הקצר ביותר וביעילות הגבוהה ביותר. בנוסף לתמיכה הניתנת על ידי החברה, מוצמד לכל בעל עסק סוכן אישי של החברה הזמין לשירותו בכל שעה ביממה ותפקידו לטפל במהירות המירבית בכל צרכיו של הלקוח מול מחלקות התמיכה והשירות של החברה.

להלן עוד פרטי תמיכה טכנית ושירות לקוחות של חברת וריפון.
כתובת החברה: העמל 11 פארק אפק ראש העין 48092. מספר טלפון – 03-9029740

וריפון שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהי הכתובת למשלוח מכתבים לחברת וריפון?

כתובת הדואר למשלוח מכתבים לחברה: העמל 11 פארק אפק ראש העין 48092.

כיצד ניתן ליצור קשר טלפוני עם חברת וריפון?

ניתן לפנות לחברת וריפון במספר הטלפון: 03-9029740 או במספר הפקס: 073-2069125.

כיצד ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של חברת וריפון?

מחלקת שירות הלקוחות של החברה מספקת שירותי תמיכה טכנית לבעלי קופות ממוחשבות, עובדת מול קבלני משנה בתחום החומרה ומתמחה בפניות לקוחות בתחומי מחשוב שונים. מספר הטלפון לפניות למחלקה: 03-6131601 שלוחה מס' 1, שעות הפעילות: ימי א'-ה' החל מהשעה 08:00 ועד לשעה 22:30, כאשר בין 18:00 ל 22:30 התמיכה הינה תמיכת חירום בלבד. בימי ו' וערבי חג, המחלקה עובדת החל מהשעה 08:00 עד השעה 16:00.

האם ניתן להגיש פניה למחלקת שירות הלקוחות דרך האתר?

אכן כן. ניתן להכנס ללשונית "צור קשר" באתר וריפון ולשלוח פניה באתר. יש לדעת כי קריאות הנפתחות דרך האתר מקבלות תעדוף על פני קריאות טלפוניות.

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של וריפון לקופות רושמות ומסופי סליקת אשראי?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הינו 03-9029740 שלוחה מס' 1. שעות הפעילות: ימים א'-ה' בין השעות: 08:30-19:00, ובימי ו' בין השעות 08:30-13:00.

מהו שירות VeriSMS של וריפון?

שירות VeriSMS מאפשר ללקוחות בעלי מכשיר קופה רושמת של NURIT להתעדכן בהכנסות בית העסק מכל מקום. בתום יום המכירות או בלחיצה על פונקציה ה- Z, תשלח הודעת SMS לבעל העסק שתכלול: דיווח על המכירות, פירוט אמצעי התשלום, הודעת דוא"ל מפורטת ללקוח בנידון (אופציונלי) ועוד. לקבלת פרטים נוספים על השירות, יש לחייג למוקד שמספרו: 8292*.

האם קיים פתרון סליקת אשראי נייד לעסקים בוריפון?

אכן כן. וריפון מספקת כמה וכמה מסופי סליקת אשראי ניידים לנותני שירותים בשטח. מסופי הסליקה מאפשרים לבעל העסק לפרוש את פעילותו בכל אזור גאוגרפי, ללא תלות בספקי תקשורת או תשתיות קיימות. הפתרון הנ"ל מתאים ביותר למסעדות ובתי קפה (תשלום וסליקת אשראי בשולחן), שירותי שליחים, נהגי מוניות, דוכני מכירה וירידים ועוד.

כיצד אוכל לדעת איזה מפתרונות הסליקה של וריפון מתאים לעסק האישי שלי?

שוק אמצעי הסליקה מציע מגוון פתרונות לבעלי עסקים. בקישור הזה, תוכלו לצפות בסקירה מרוכזת של כל אמצעי סליקת האשראי שמעמידה וריפון לרשותכם, ועבור מי הם מתאימים.

מה כולל שירות סליקת צ'קים של וריפון?

וריפון מציגה את שירות צ'ק פלוס, לסליקת צ'קים מהירה ומניעת צ'קים חוזרים. כך זה עובד:

  • בית העסק מצטרף לשירות צ'ק פלוס
  • הלקוח מבקש לשלם בצ'ק בעסקה הנוכחית
  • פרטי הצ'ק נסקרים בקופה ומועברים לאישור מיידי בזמן אמת
  • צ'ק פלוס מאשרת את העסק ובית העסק מקבל את ההבטחה לפירעון
  • אין סיכון לצ'קים חוזרים- כיוון שחברת ERN מעבירה את סכום פדיון הצ'ק לבית העסק.

להצטרפות לשירות, יש לשלוח פניה בדף "צור קשר" באתר וריפון, או להכנס לאתר חברת ERN, מפעילת השירות בכתובת www.ern.co.il.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת וריפון והשירות שהם נותנים ללקוחות.

Tags:

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן