מספר טלפון

משרד החינוך טלפון

0

משרד החינוך טלפון

משרד החינוך הנו הגוף האחראי להשכלה יסודית, תיכונית ולהשכלה גבוהה, לכוח אדם בנושא, למשכורות, טיולים שנתיים, בחינות, חופשות חג וכדומה. על מנת ליצור עמו קשר ניתן לבחור בין מספר ערוצים. ניתן ליצור עמו קשר טלפוני, לשלוח מייל, לשלוח דואר, להגיע לפגישה, לשלוח פקס וכדומה. הכתובת הראשית של האתר הינה edu.gov.il.

ערוצי תקשורת נוספים למשרד החינוך

בנוסף ניתן לפנות און ליין ע"י שליחת טופס מקוון, (נמצא בקטגוריה של "עשה זאת בעצמך- טופס הגשת תלונה דרך האתר משרד החינוך), טופס זה יש למלא בפרטים אישיים ובמספר מילים אודות מהות הפנייה ולבסוף פשוט להקליק על כפתור "שלח". ניתן לשלוח מייל לכתובת [email protected] וניתן לשלוח דואר לכתובת רחוב שבטי ישראל 34 , ירושלים מיקוד 91911.

פניה ממוקדת למשרד החינוך

לעיתים יש צורך לפנות באופן ישיר אל בעל תפקיד מסוים. על כן באתר edu.gov.il בקטגוריה של "עובדות ונתונים" ניתן לקבל את מספרי הטלפון והפקס הישירים של שר החינוך הרב שי פירון, סגן שר החינוך, המנהלת הכללית, המשנה למנהלת, סמנכ"ל בחיר, מנהלת המנהל הפדגוגי, דוברת המשרד וממונה על יחסי ציבור, חשבת בכירה, יועצת משפטית, מדען ראשי, יו"ר המזכירות הפדגוגית, סמנכ"ל ומנהל המינהל, מנהל ומינהל חברה ונוער, מנהל ומינהל החינוך הדתי ושל חברה ונוער, מנהל ומינהל תקשוב, מ"מ מנהל מינהל הפיתוח, מנהל אגף בכיר, מנכ"ל הרשות הארצית למדידה והערכה ואת מנהלי המחוזות השונים.

משרד החינוך – טיפ

הרבה הורים מבקשים להיות מעורבים בקבלת ההחלטות, להשמיע את דעתם ולהיות אקטיביים בנוגע לחינוך של ילדיהם. על כן טוב לדעת ששירות הלקוחות של משרד החינוך משתף פעולה ונכון לשמוע כל עצה ודעה בנושא. על מנת לבצע זאת כל שצריך הוא פשוט לפנות ל"קו הפתוח" 1-800-222-003 ולדון בכך עם נציג רציני ומקצועי.

משרד החינוך שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהי כתובת המשרד הראשי של משרד החינוך ופרטי ההתקשרות?

המשרד הראשי ממוקם ברח' שבטי ישראל 34, ירושלים 91911, ניתן לפנות למשרד גם בטלפון שמספרו 02-5602222 או בכתובת המייל: [email protected]

כיצד ניתן לפנות לאגף לתלונות ופניות הציבור של משרד החינוך?

ניתן ליצור קשר עם האגף בכתובת למשלוח מכתבים: רח' דבורה הנביאה 2 ירושלים – 91911 במספר הטלפון 1-800-250025, במספר הפקס 02-5602390, או לחילופין בכתובת המייל לפניות ובקשות מידע בלבד [email protected]. לתלונות בלבד, יש לפנות לכתובת המייל: [email protected].

מהו מספר הטלפון של הקו הפתוח לתלמידים של משרד החינוך?

מספר הטלפון של הקו הפתוח לתלמידים הינו 1-800-22-20-03.

מהו מספר הטלפון של המוקד לקבלת אישורי השכלה תיכונית של משרד החינוך?

המוקד ממוקם ברח' כנפי נשרים 22, ירושלים, טל: 02-5601605. שעות פעילות המוקד: בימים א' – ה' בין השעות: 12:30 – 9:00.

אני מעוניין ליצור קשר עם אנשי מפתח בהנהלת משרד החינוך. כיצד ניתן לעשות זאת?

באתר האינטרנט של משרד החינוך ניתן לאתר בקלות את מספרי הטלפון והפקס של שר החינוך, ההנהלה הכללית, סמנכ"ל בכיר, דוברת המשרד , מנהל ומינהל תקשוב ואנשי מפתח נוספים בדף "הנהלת המשרד- צור קשר".

כיצד ניתן לפנות למוקד המידע והסיוע לעובדי הוראה של משרד החינוך?

ניתן ליצור קשר עם המוקד באמצעות פרטי ההתקשרות הבאים:

שעות הפעילות במוקדים: בימים א'- ה' בין השעות 08:00-18:00.

אני מעוניין לאתר פרטי התקשרות של מוסד חינוכי מסוים. כיצד ניתן לעשות זאת?

באתר משרד החינוך, תחת לשונית "שירותים בקליק" ניתן להכנס למערכת "כניסה לאיתור מוסד חינוך".

אלו פעולות ניתן לבצע או איזה מידע ניתן לקבל באתר הרשמי של משרד החינוך?

באתר משרד החינוך ניתן לקבל מידע על פעילות המשרד, לצפות בתקנות ומנהלות, תלמידים עולים, מוסדות לחינוך מיוחד, מקצועות ותחומי לימוד, יוזמות חינוכיות ורפורמות, מדריכים לכיתה א', מידע שימושי עבור ההורים, טפסים שימושיים כתבות מעניינות, פורטל עובדי הוראה ועוד.

שכחתי סיסמה. כיצד אוכל להכנס לאזור האישי שלי באתר משרד החינוך?

לפניות בנושא סיסמאות, מומלץ לפנות למוקד התמיכה בסיסמאות בטלפון 03-929-88-88.

כיצד אוכל לצפות בציוני בחינות הבגרות שלי באתר משרד החינוך?

לצפיה בתוצאות הבחינות או לקבלת הודעות ועדכונים על בחינות הבגרות יש להכנס לפורטל בחינות הבגרות שע"י משרד החינוך בכתובת: edu.gov.il, בפורטל יש ללחוץ על "נתוני בחינות בגרות".

אני עובד הוראה ומעוניין להוריד טופס "בקשה להחזר נסיעה". כיצד אוכל לעשות זאת?

להורדת טפסים שימושיים כמו טופס בקשה להחזר נסיעה, טפסים בנושא תלוש שכר, טפסים בנושאי מענקי שעות והחזרת שכר לימוד ועוד, יש להכנס לעמוד הטפסים השימושיים של משרד החינוך, ולבחור את הטופס המבוקש.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על משרד החינוך והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

2 תגובות
כל הביקורות והמלצות ביקורות המועילות ביותר הדירוג הגבוה ביותר הדירוג הנמוך ביותר הוסף את הביקורת שלך
  1. מספרי הטלפון לא מעודכנים

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן