מספר טלפון

פרטנר שירות לקוחות עסקי טלפון

0

פרטנר (Partner) שירות לקוחות עסקי

פרטנר תקשורת הינה חברה ציבורית אשר המניות שלה נסחרות בבורסה לניירת ערך בתל אביב ובבורסה בארצות הברית. החברה הוקמה בשנת 1997 ונחשבת לחברת התקשורת המובילה בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של שירותי תקשורת שונים, ביניהם נוכל למצוא תקשורת סלולארית, תקשורת ביתית קווית, שירותי שיחות בינלאומית מהארץ למדינות שונות באיכות גבוהה, שירותי אינטרנט במגוון מהירויות, שירותי מדיה ותוכן לטלפונים סלולאריים ומכשירים מתקדמים ועוד.

השירותים הנ"ל ניתנים תחת מותגי החברה ו- 012 smile. בישראל מספקת החברה שירותים לכ-3 מיליון מנויים.

שירות לקוחות עסקי פרטנר – ערוצי שירות

החברה מעמידה לרשות הלקוחות הקבועים שלה ועבור לקוחות מתעניינים מוקד שירות לקוחות עסקי גדול ונוח באמצעות הטלפון. באמצעות חיוג מספר אחד שהינו קל לזכירה ולחיוג מכל טלפון, מגיע הלקוח למערכת ניתוב השיחות הממוחשבת והחכמה, הניתנת בכמה שפות לנוחיות כל הלקוחות. באמצעות הקשה על מקשי הטלפון מובטח ללקוח שיגיע בדיוק אל הנציג שיוכל לעזור לו בצורה המהירה והמקצועית ביותר.

בנוסף, קיימות עמדות שירותי ומכירה פרונטאליות ברחבי הארץ במרכזי קניות ראשיים. גם אתר האינטרנט מספק מגוון דרכי התקשרות באמצעות שליחת דואר אלקטרוני או פקס היישר אל מוקד השירות.

שירות לקוחות עסקי פרטנר – מספר טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הוא 1-800-800-054. המוקד פעיל בימים א' עד ה' בשעות 6:00 עד 19:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 7:00 ל- 12:00. לרשות הלקוחות עומד מספר טלפון לדיווח על מקרי גניבה הפעיל 24 שעות ביממה. בנוסף למספר זה קיים מספר טלפון נוסף עבור פניות בנושא של תמיכה טכנית ותקלות בתחום האינטרנט הביתי והטלפונים הסלולאריים והוא 1-800-074-074. באמצעות חלוקה זו של יותר ממספר טלפון אחד בתחומים שונים מפחיתה החברה את העומס של הפניות ומבטיחה מענה מהיר וזמן המתנה קצר ככל האפשר לפונים.

טיפ

אתר האינטרנט של החברה מאפשר ביצוע מגוון רחב של פעולות באופן עצמאי על ידי הלקוח ללא צורך בהתקשרות אל מוקדי השירות של החברה. לקוח פוטנציאלי יכול לברר פרטים אודות מסלולים, תכניות, מכשירים ותעריפים, ולקוח קיים יכול להיכנס לאיזור אישי המוגן באמצעות סיסמא ובו הוא יכול לצפות בפרטי החשבוניות שלו, התכנית האישית שלו והודעות אישיות הקשורות למנוי שלו. בנוסף, מכל עמוד באתר האינטרנט ניתן לפתוח בשיחת צ'אט באופן חי עם נציג שיכול לענות על כל שאלה שמתעוררת אצל הלקוח ודרושה לה תשובה מהירה ומיידית.

פרטנר שירות לקוחות – שאלות נפוצות

אני לקוח עסקי של פרטנר, ומעוניין להפעיל SIM חדש, מה עליי לעשות?

על מנת להפעיל Sim חדש, יש להיכנס לאתר האינטרנט העסקי של פרטנר, בכתובת: www.partner.co.il, להקליק על 'הפעלת כרטיס סים', ולאחר מכן על 'התחל'.

אני לקוח עסקי של פרטנר, ומעוניין בקבלת SIM חדש של פרטנר, מה עליי לעשות?

הדרך המהירה ביותר לקבלת Sim חדש, היא לפנות למרכז השירות הקרוב לביתך (הרשימה המלאה מופיעה באתר האינטרנט) או לחילופין לפנות לשירות לקוחות במספר 054* לקבלת SIM המותאם למכשירך.

כיצד ניתן להצטרף לשירות התיקונים ללקוחות העסקיים של פרטנר?

ניתן לגשת למרכז השירות הקרוב לביתך (הרשימה המלאה מופיעה באתר האינטרנט) או לשלוח טופס מקוון בדף 'אחריות ותחזוקה'.

כיצד אוכל לאתר בקלות את מרכז שירות פרטנר עסקי הקרוב לביתי?

באתר האינטרנט של פרטנר (אורנג' לשעבר), תחת 'מרכזי שירות', מופיעה הרשימה המלאה של מרכזי השירות של פרטנר עסקים בכל רחבי הארץ. אם בכל זאת נתקלת בקושי לאתר את המרכז המבוקש, ניתן לאתר מרכזי שירות לפי יישוב או לפי סוג התיקון המבוקש.

האם פרטנר מפעילה עבור לקוחותיה העסקיים שירות ב- SMS?

אכן כן. פרטנר מעמידה לרשות הלקוחות העסקיים שירות באמצעות SMS ללא תשלום, ומענה מנציג שירות מקצועי. כל שעליך לעשות הוא לשלוח את הודעתך למספר 540, ונציג ישיב לך כעבור זמן קצר. השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 08:30-18:00 וביום ו' וערבי חג בין השעות 08:30-12:00.

האם ניתן ליצור קשר עם נציג שירות פרטנר עסקים גם בצא'ט?

אכן כן. פרטנר עסקים מעמידה לרשות לקוחותיה שירות מקיף מנציגי שירות בצ'ט, בנושאים כגון: החשבון שלי, תמיכה טכנית, דיבוריות, פרטנר בינלאומי ועוד. שעות הפעילות במוקד: בימים א'-ה': 08:30-17:00, ובימי ו' וערבי חג: 08:30-12:00.

שירות לקוחות עסקי פרטנר

כיצד יכולים לקוחות פרטנר עסקים ליצור קשר בנושאים טכניים?

ניתן ליצור קשר עם מוקד תמיכה טכנית, רשת מודמים, תפעול ותקלות מכשירים, בטלפון שמספרו: 054* או 1-800-800-054, בימים: א'-ה': 18:00 – 05:00 , ו': 12:00 – 07:00.

האם אורנג' מאפשרת ללקוחות עסקיים לצפות בחשבוניות או לעדכן פרטים אישיים?

בהחלט. הדרך היעילה ביותר היא לפנות למרכז שירות פרטנר בטלפון: 054*, או במספר 1-800-800-054, מכל טלפון נייח בארץ. שעות הפעילות של מרכז השירות: א'-ה': 18:00 – 05:00 , וביום ו': 12:00 – 07:00.

מהן הפונקציות שמכילה האפליקציה של פרטנר ללקוחות עסקיים?

האפליקציה המתקדמת של אורנג' מאפשרת לכל אחד מלקוחותיה לקבל מידע מקיף על תפעול המכשיר, לבדוק את מצב החשבון וחבילות הגלישה ולהכין את המכשיר לחו'ל. להורדת האפליקציה, ניתן להזין את מספר הנייד בדף 'My Partner' או לסרוק את הקוד באמצעות הסמארטפון.

אני מעוניין לחפש מספר טלפון של לקוח עסקי ברשת פרטנר. כיצד אוכל לעשות זאת?

באחד משני אופנים:

  • חיפוש חופשי באתר- ע'י הזנת פרטים אישיים של בעל המנוי.
  • מודיעין חינם – ע'י יצירת קשר עם מודיעין חינם פרטנר, 24 שעות ביממה, במספר הטלפון: 124454.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת פרטנר והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן