מספר טלפון

שופרסל שירות לקוחות מספר טלפון מעודכן

0

שם החברה : שופרסל שירות לקוחות
שופרסל הינה רשת מרכולים מהגדולות בישראל. בשנת 2011 החזיקה שופרסל בכשליש מנתח השוק הצרכני בתחום זה. החברה נמצאת בבעלות של קבוצת IDB. חברת שופרסל הוקמה בשנת 1958, כאשר סניפה הראשון נפתח בתל אביב ברחוב בן יהודה 77. בראשיתו כונה הסניף בשם שונה – "סופרמרקט" ורק בהמשך שונה השם לשופרסל.

בתחילת שנת 2013 ערכה בשוק של שופרסל הוערך ביותר משניים וחצי מליארד ש"ח והיא אחת מרשתות השיווק הגדולות ביותר בישראל, אשר מציעה מגוון רחב של שירותים החל ממכר מוצרי מזון, חשמל, ביגוד, כלי בית ועוד. כיום נוכל למצוא מגוון רחב של סניפים ברחבי הארץ, אשר מתחלקים למספר סוגים בהתאם לגודלם וייעודם. שופרסל דיל הינם סניפים גדולים המתהדרים במחירים זולים במיוחד והם מונים כ-74 סניפים ברחבי הארץ.

הסוג השני נקרא שופרסל שלי שהם רשתות מרכולים קטנות בתוך הערים וכיום הם מונים כ-92 סניפים ברחבי הארץ. הסוגי השלישי נקרא שופרסל אקספרס, שהן חנויות נוחות קטנות אשר מנסות להדמות למרכולי השכונות הקטנים והפתוחים 24/7. בנוסף קיים סוג נוסף של מרכולים בשמות "יש" ו"יש חסד", שייחודם הוא בהתאמתם למגזר הדתי חרדי (באמצעות מוצרים כשרים למהדרין וכו'). הכתובת למשלוח דואר לחברת שופרסל הינה, שופרסל בע"מ רחוב שמוטקין בנימין 30, ראשון לציון 75363.

שירות לקוחות שופרסל – מספר טלפון

שירות הלקוחות של חברת שופרסל זמין עבורכם במספר הטלפון 1800-70-40-40.
המוקד פעיל בימים ראשון עד רביעי בשעות 8:00 – 22:00 וביום חמישי בין השעות 8:00 – 00:00. בימי שישי וערבי חג המוקד פעיל בשעות 7:00 – 14:30 ובמוצאי שבת בין השעות 18:30 – 22:30.
מוקד שירות הלקוחות של שופרסל מעניק שירותים של הצטרפות למועדון הלקוחות שופרסל, פניות ותלונות על סניפים או עובדים, בירור לגביי הטבות וקופונים ועוד. בכל שאלה או פנייה לגביי החברות במועדון, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות המצוינות.

שירות לקוחות שופרסל – טיפ

שופרסל נחשבת לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמוכרות ביותר. מתוקף כך היא בעלת מספר רב של לקוחות ולכן במידה ותרצו לקבל טיפול הולם לפניתכם, מומלץ כי תקראו קודם את רשימת הטיפים המצורפת. טיפים אלו יוכלו לסייע לכם לא רק לקבל שירות מהיר יותר, אלא גם יעיל ומשתלם.

טיפ ראשון

במידה ואתם בוחרים לחייג לטלפון שירות הלקוחות של שופרסל ופניתכם איננה דחופה, מומלץ לחייג לשירות הלקוחות בימים ראשון עד רביעי בשעות פתיחת המוקד או לקראת סגירתו. אלה הן השעות הפחות עמוסות במוקד שירות הלקוחות של החברה.

טיפ שני

החברות במועדון הלקוחות של שופרסל מקנה לכם הטבות רבות. בין ההטבות נמצא מוצרים קבועים בהנחה, קופונים מותאמים אישית, קופונים המשוייכים לחברות בקבוצות מסויימות (כגון קופוני בייבי עם מיטב ההנחות למוצרי תינוקות שונים), החזר כספי אחת לרבעון עבור נקודות שצברתם בגין רכישות ברשת, כסף במתנה במועדים מיוחדים (חגי ישראל) ועוד. חשוב שתקפידו לבדוק כי אתם מקבלים את הדיוור הנכון ולעדכן את הכתובת המעודכנת במשרדי החברה. במידה ואתם לא מקבלים את הדיוור, אנא דאגו להתקשר למוקד שירות הלקוחות ולברר את הסיבה לכך.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על שופרסל והשירות שהם נותנים ללקוחות.

Tags:

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן