מספר טלפון

אוניברסיטת חיפה טלפון

0

שם החברה: אוניברסיטת חיפה טלפון
אוניברסיטת חיפה נחשבת למוסד אקדמי מיוחד משום היותו נושא בחשיבות אסטרטגית למדינת ישראל. מדובר במוסד האקדמי הגדול ביותר למחקר הקיים היום באזור הצפון. ההרכב הייחודי של הסטודנטים באוניברסיטת חיפה גם הוא נתון אשר הפך את המוסד למיוחד ואסטרטגי במיוחד.

באוניברסיטה כמות יוצאי הצבא והביטחון אשר באים לרכוש השכלה הינו הגבוה ביותר ביחס לשאר מוסדות הלימוד בארץ, כאשר לצידם לומדים סטודנטים רבים מכל מיני מגזרים לרבות המגזר הערבי והדרוזי, המגזר החילוני דתי, עולים חדשים ואזרחים יהודים. ייצור מצויינות אקדמית, קידום ישראליות משותפת ויצירת זהות אזרחית דמוקרטיה בסביבה רב תרבותית המתאפיינת בסובלנות מהווים כולם יחד את יעודה המרכזי של אוניברסיטת חיפה.

ערוצי שירות מתקדמים באוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת תל אביב מעמידה לרשותכם אתר נגיש ונוח לשימוש באינטרנט בוא ניתן למצוא קישורים רבים למידע על מגוון החוגים הפתוחים לרשימה לסמסטר הנוכחי של השנה הקרובה לקראת תואר ראשון ולקראת תארים מתקדמים יותר. ניתן להירשם לתוכניות הלימוד במחירים מוזלים דרך האינטרנט, ובמידה והתעוררו בעיות טכניות יש לפנות לפורטל שגם לו מופיע קישור באתר הבית של אוניברסיטת חיפה. במרכז למועמדים אשר מהווה מעין מחלקת הרשמה ניתן לפנות עם כל בקשה שהיא.

המרכז נועד לסייע לקהל המועמדים הרחב בכל הנוגע להרשמה ולקבלה ללימודים באוניברסיטת חיפה. במרכז עצמו ניתן לקבל מידע מפורט אודות מגוון תכניות הלימוד, תנאי קבל הנדרשים מן המועמדים, סדרי הרשמה, סיכויי קבלה לתכניות לימודים של תואר ראשון, מידע כללי בנוגע לדיור במעונות וקבלת מלגות. ניתן לקבל ייעוץ רחב ואישי מבלי תשלום באווירה מאד ידידותית ונוחה.

דרכי יצירת קשר עם אוניברסיטת חיפה: טלפון, דוא"ל

המרכז למועמדים נמצא בבנין בית הסטודנט קומה 0 חדר 27. הוא פועל בימים א'-ה' בין השעות 09:30-13:00 ובין 13:30-15:00. ניתן לפנות למרכז בטלפון מספר: 04-8249688/9 או בטלפון: 1-800-300-032. בנוסף ניתן לפנות או לשלוח כל בקשה שהיא לכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected]. קבלת קהל מתבצעת במחלקת ההרשמה בבית הסטודנט קומה 1 חדר 104 בימים א'-ה' בין השעות 09:00-10:30 : 13:00-14:30.

טיפ

בימים אלו ממש ניתן להירשם באמצעות האינטרנט לשנת הלימודים הבאה, מי שירשם דרך האינטרנט ישלם מחיר מוזל עבור טופס ההרשמה, זאת על ידי כרטיס אשראי. ניתן להירשם לארבע עדיפויות בלבד אם ברצונכם להגיש מועמדות לתואר ראשון, בכל עדיפות יהיה צורך לציין רק חוג אחד בין אם חוגי או חד חוגי.

תשבות לשאלות נפוצות במוקדי הטלפון אוניברסיטת חיפה

כיצד ניתן ליצור קשר עם מחלקת הרישום של אוניברסיטת חיפה?

ניתן לפנות למחלקה להרשמה באופנים הבאים:

  • להרשמה לתואר ראשון- 8249992 –04
  • לימודי תעודת הוראה- 8240325 –04
  • תארים מתקדמים- 8249103 –04

כיצד ניתן לפנות למוקד התמיכה והשירות לסטודנטים שע"י אוניברסיטת חיפה?

ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה לסטודנטים בטלפון: 04-8240856 (פנימי- 2856) שלוחה 1. בשעות הפעילות: ימים ראשון – חמישי, בין השעות : 8:00-21:45 ובשישי 7:30-13:30.
שעות קבלת הקהל במוקד התמיכה לסטודנטים בבניין ראשי, קומת ה – 700, חדר 727/1. ימים ראשון – חמישי, בין השעות : 8:00-16:00.

מהם אופני ההרשמה לאוניברסיטת חיפה?

ניתן להירשם באתר האינטרנט של אוניברסיטת חיפה, באמצעות המידע המופיע בקישור הזה או לפנות למחלקה להרשמה במספרי הטלפון המופיעים לעיל.

מהי הכתובת למשלוח מכתבים לאוניברסיטת חיפה?

כתובת למשלוח מכתבים לאוניברסיטת חיפה: אוניברסיטת חיפה, שד' אבא חושי 199, הר הכרמל, חיפה מיקוד: 3498838.

כיצד אוכל לבדוק את סיכויי הקבלה שלי לאוניברסיטת חיפה?

לבדיקת סיכויי הקבלה לאוניברסיטה, מומלץ להכנס לאשף סיכויי הקבלה באתר האינטרנט של אוניברסיטת חיפה, תחת לשונית "הרשמה ומועמדים". (אתר ההרשמה של האוניברסיטה)

הגשתי בקשה להרשמה לפקולטות מסוימות באוניברסיטת חיפה. האם אוכל לשנות את החלטתי?

ניתן לבצע זאת, אך יש לקחת בחשבון /כל שינוי כרוך בתשלום דמי שינוי עדיפות – כולל שינוי מסלול באותו החוג. התשלום יתבצע באמצעות כרטיס אשראי ע"י כניסה לקישור הזה.

האם ניתן לשלם את מקדמת שכר הלימוד האוניברסיטאי דרך אתר האינטרנט של אוניברסיטת חיפה?

אכן כן. לתשלום המקדמה, יש להכנס לקישור הזה, ולהזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמה.

מהי כתובת מרכז השירות והתמיכה של אוניברסיטת חיפה בפייסבוק?

אוניברסיטת חיפה מעמידה לרשות הנרשמים החדשים והסטודנטים מערך שירות ותמיכה גם בדף הפייסבוק.

אני מעוניין להירשם ללימודי המשך באוניברסיטת חיפה. כיצד אוכל לקדם את התהליך?

לקבלת פרטים נוספים על הפקולטות השונות, יש לפנות למרכז מידע בטלפון : 04-8240557 או 04-8249111 או לכתובת הדוא"ל: [email protected].

מהו הדוא"ל קמפוס של אוניברסיטת חיפה?

הדוא"ל קמפוס מיועד לסטודנטים באוניברסיטת חיפה, אל כתובת זו נשלחות כל ההודעות האוניברסיטאיות לסטודנט. לקבלת הפרטים יש לפנות ל: אתר האוניברסיטה וללחוץ על לשונית "סטודנטים" ואז פורטל הסטודנטים ולאחר מכן "מידע" ולבסוף "פרטי חשבון מחשב ודוא"ל".

כיצד ניתן לפנות למוקד תמיכת מחשוב לסטודנטים שע"י אוניברסיטת חיפה?

מוקד תמיכת מחשוב מטפל בקריאות הסטודנטים בנושאים טכניים הקשורים לתפעול החשבון האישי באתר. ליצירת קשר עם המוקד יש לפנות לטלפון: 04-8240856 או לפתוח קריאת שירות דרך האתר.

אלו פעולות ניתן לבצע בכניסה לפורטל הסטודנטים שע"י אוניברסיטת חיפה?

בפורטל הסטודנטים ניתן להזמין אישורי לימוד ותשלום, להירשם לקורסים רגילים ומקוונים, לצפות במערכת השעות האישית שלכם, לצפות בלוח הבחינות ובתדפיסים נוספים.

כיצד ניתן ליצור קשר עם לשכת דיקן הסטודנטים שע"י אוניברסיטת חיפה?

ניתן לפנות ללשכת דיקן הסטודנטים, בבניין בית הסטודנט קומה 3 חדר 317 בטל': 8240335, פנימי: 2335, במספר הפקס: 8240319, שעות הקבלה: בימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על אוניברסיטת חיפה פי והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן