מספר טלפון

בנק אוצר החייל סניפים ומספרי טלפון מעודכנים

0

אוצר החייל סניפים
בנק אוצר החייל הינו הבנק השמיני בגודלו בישראל. פעילות הבנק מתמקדת במגזר העסקים הקטנים והבינוניים להם הוא מעניק מגוון שירותים פיננסיים: ניהול חשבון פרטי ועסקי, מסחר בניירות ערך ישראליים וזרים, בניית תכניות חסכון ושימוש מושכל בפיקדונות, ייעוץ פנסיוני, קרנות מימון לעסקים, חבילות אשראי ייחודיות לרופאים, עו"ד, רואי חשבון ועסקים קטנים, מתן הלוואות לכל מטרה ואפשרות ליצור קשר ולבצע פעולות שונות בחשבון באמצעות הטלפון, האינטרנט, הסלולרי והדואר.
לבנק מעל 40 סניפים, הפרוסים בכל רחבי הארץ, כשמתוכם סניפים בשכונות של אנשי קבע, כגון: ראש העין ורעות וסניפים בבתי חולים המשרתים חיילים כמו רמב"ם ואסף הרופא.

ערוצי שירות: בנק אוצר החייל סניפים

בסניפי אוצר החייל ניתן לנהל את חשבון הבנק, למשוך מזומנים בעמדות השירות העצמי, לקבל מידע על הטבות ומבצעים, ייעוץ פנסיוני וייעוץ בשוק ההון, לקבל הלוואת משכנתא, לקבל מידע על פיקדונות שקליים וחסכונות ועוד.
ניתן לקבל מידע על כל אחד מהסניפים, באתר האינטרנט של בנק אוצר החייל, בכתובת: www.bankotsar.co.il. באתר ניתן לאתר סניפים לפי מספר הסניף, שם הסניף, עיר או לפי שירותים שהוא מציע ללקוחות. כמו כן, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות ולהתייעץ עם בנקאי שיסייע לך להתאים את סניף הבנק לצרכים האישיים שלך. דרך נוספת לברר אודות סניפי הבנק הבינלאומי היא לשלוח פניה באמצעות טופס מקוון באתר. בנקאי מטעם הבנק יחזור אליך בהקדם ויקבע עבורך פגישה אישית.
ניתן לפנות לבנק אוצר החייל בכל שאלה, בקשה או הערה בכתובת למשלוח מכתבים: בנק אוצר החייל, המחלקה לפניות הציבור, ת.ד. 3506 רמת גן, מיקוד 52136.

ספר טלפונים בנק אוצר החייל לפי סניפים, אזורים ושעות פעילות

הסניף הראשי של בנק אוצר החייל ממוקם במתחם הבורסה ברמת גן, בכתובת: מנחם בגין 11. שעות הפתיחה בסניף: בימים א', ג', ד' בין השעות 08:30-14:00 ובימים ב' וה' בין השעות 08:30-17:00. בימי ו' הבנק סגור. מספר הטלפון בסניף הינו: 03-7556111, ומספר הפקס: 03-7175357.
באתר האינטרנט, תחת קטגורית "חיפוש סניפים" ניתן לקבל מידע מקיף על כל אחד מסניפי הבנק, הכולל: כתובת, טלפון, פקס, שעות פתיחה ושירותים מיוחדים. בנוסף, ניתן לקבל מידע על סניפים עם עמדות לשירות עצמי המאפשרים ללקוחות להפקיד שיקים באופן עצמאי ללא תור.
מספר הטלפון של מוקד "אוצר ישיר" הוא: 3390* מכל טלפון וכן 1-700-500-200. שעות הפעילות של מענה נציגי השירות: בימים א'- ה' בין השעות 07:15-23:15, ובימי ו' וערבי חגים בין השעות 07:15-14:00. המענה הקולי זמין לרשות הלקוחות 24 שעות ביממה!
מוקד התמיכה לביצוע פעולות באמצעות האינטרנט, פעיל בימים א'- ה' בין השעות 07:00-23:00, ובימי ו' בין השעות 07:00-15:00, בטלפון: 03-5130038, וכן בדוא"ל [email protected].

טיפ: אוצר החייל סניפים

יש לשים לב שלא כל סניפי אוצר החייל פתוחים בימי שישי. ניתן לאתר את הסניפים הפתוחים לאורך כל השבוע ע"י סימון המשבצת "פתוח ביום שישי" בממשק הסינון "חיפוש סניפים".

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על בנק אוצר החייל והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן