מספר טלפון

איקאה שירות לקוחות טלפון ובוואטסאפ

0

שם החברה: איקאה שירות לקוחות

איקאה הינה חברה שבדית, שהחלה את דרכה בראשית שנות ה-40 בכפר חקלאי קטן בשוודיה. בהמשך גדלה החברה והתרחבה וכיום היא בעלת סניפים בכשלושים וחמש מדינות שונות ברחבי העולם, בינהם ישראל. במדינת ישראל קיימים כשני סניפים גדולים של איקאה, סניף נתניה וסניף ראשון לציון, כאשר הסניף השלישי עתיד להיפתח באביב הקרוב בעיר הצפונית חיפה.

איקאה הינה למעשה יצרנית ריהוט ייחודית וזולה, אשר מאפשרת ללקוחותיה להנות ממגוון נרחב של מוצרים במגוון רחב של תחומי חיים. הייחודיות של איקאה היא שהיא מאפשרת לנו לרכוש מוצרים איכותיים במחירים זולים משמעותית מאשר המתחרים ושיטת ההוזלה שלה מתבססת על מכירת מוצרים בעליי הוראות הרכבה מפורטות לבנייה עצמית, אשר כל אחד מסוגל לבנות על פיהן. איקאה מוכרת מגוון רחב של מוצרים החל מריהוט, אביזרים, מזון ועוד. חווית השירות של איקאה הינה חוויה כוללת ויש שיגידו כי הביקור באחת מחנויות הרשת, הינו בין השאר גם חוויה כוללת ומהנה. כתובת לשליחת דואר לאיקאה הינה, היוזמה 1, מרכז עסקים שורק, כביש פלמחים, ראשון לציון. או רח' גיבורי ישראל 1, אזה"ת פולג, נתניה (בהתאם לסניף המבוקש).

שירות לקוחות איקאה – מספר טלפון

מוקד שירות הלקוחות של איקאה זמין עבורכם בטלפון מספר 35832*.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני, הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 – 17:00.
שירות הלקוחות נותן מענה טלפוני לתלונות על שירות, מוצרים, החלפה וזיכויים, בירורי מלאי או בירורי הודעות מיוחדות שיצאו לתקשורת.

שירות לקוחות איקאה – טיפ

חברת איקאה הינה חברה עולמית בעלת סניף בישראל. כחלק מכך היא מקפידה להעניק שירות לקוחות הולם ואיכותי. במידה ואנו זקוקים לטיפול של מחלקת שירות הלקוחות של החברה בפנייתנו ,חשוב שנקפיד להכיר את הטיפים הבאים בטרם נתקשר למוקד.

טיפ ראשון – ההמתנה על הקו של מוקד שירות הלקוחות יכולה להיות לעיתים ארוכה ובלתי נסבלת. במידה ואין לנו זמן לחכות מומלץ להשאיר פנייה דרך האתר ונציג משירות הלקוחות של החברה כבר יחזור אלינו בהקדם. בנוסף מומלץ להתקשר למוקד בשעות הצהריים המוקדמות (12:00-13:00), מכיוון שאלה השעות הפנויות ביותר במוקד.

טיפ שני – אתר האינטרנט של איקאה הוא מפורט ונוח לשימוש. כל מוצר מקוטלג במספר סידורי ומק"ט וניתן אפילו לדעת באופן מדויק היכן ניתן לאסוף את אותו מוצר. בטרם נתקשר למוקד שירות הלקוחות, מומלץ שנבדוק את פרטי המוצר עליו נרצה לקבל פרטים. כמו כן חשוב לזכור כי ניתן לבדוק מלאי גם באמצעות האתר, מה שיכול לחסוך לנו שיחת טלפון לשירות הלקוחות. במידה ונרצה להתלונן על מוצר פגום, מומלץ שנדאג לצלם את המוצר לפני שנחייג לשירות הלקוחות וכך נוכל לזרז את הטיפול בפנייתינו.

איקאה שירות לקוחות – שאלות נפוצות

היכן נמצאים סניפי חברת איקאה ברחבי הארץ?

סניפי החברה ממוקמים בשלושה במספר אזורים בארץ מצפון ועד דרום:

שם הסניף כתובת הסניף
איקאה ראשון לציון רחוב היוזמה 1 ראשל"צ
איקאה נתניה רחוב גיבורי ישראל 1 נתניה
איקאה באר שבע רחוב הירדן 24 באר שבע
איקאה קריית אתא רחוב דרך חיפה 52, ק"א
איקאה אשתאול רחוב  המלאכה 7, הר טוב
איקאה מטבחים (תל אביב) התערוכה 3, נמל תל אביב (ביתן 36)
איקאה מטבחים (פתח תקווה) יצחק רבין 1, פתח תקווה

איקאה שירות לקוחות וואטסאפ

תוכל להימנע מהמתנה בשיחת טלפון רגילה על ידי תקשורת דרך וואטסאפ 972-09-892-8888.

מה מספר הטלפון של מוקד השירות הטלפוני של איקאה?

מספר הטלפון של המוקד הטלפוני של חברת איקאה הינו: 35832* או 09-892-88-88. שעות פעילות המוקד: בימים א'- ה' בין השעות 09:00-17:00. נ

יתן לפנות למוקד גם באמצעות הפקס שמספרו: 09-8928880. במוקד שירות הלקוחות ניתן לקבל מידע מקיף על המוצרים, מידע על שעות הפעילות ושירותי החנות, הובלה והרכבה ועוד.

אני מעוניין להזמין הובלה עבור אחד ממוצרי איקאה. כמה זה יעלה לי?

ניתן לצפות באתר האינטרנט של החברה בתעריף ההובלה לפי אזור מגורים. יש לקחת בחשבון כי מחירי ההובלה הם עד קומה ג', והחל מקומה זו תגבה תוספת 25 ₪. לפרטים נוספים על הובלות החברה יש ללחוץ על לשונית "שירותי החנות" ואז "הובלה עד הבית".

אני מעוניין לבדוק האם המוצר בו אני מעוניין נמצא בחנות איקאה. כיצד אוכל לעשות זאת?

באתר האינטרנט של איקאה יש אפשרות לברר את זמינות המלאי לפני ההגעה לחנות. במידה והתקבלה תשובה שלילית (המוצר לא נמצא במלאי) ניתן לנסות במועד מאוחר יותר או להגיע לסניף אחר של איקאה. לבירור יש להכנס לקישור הזה, ולהקיש את שם המוצר או את מספר המק"ט שלו.

מהן שעות פתיחה וסגירה סניפי איקאה?

שעות פתיחת חנויות החברה:

איקאה ראשון לציון, נתניה, ב"ש, ק"א ואשתאול:

  • ימי ראשון עד רביעי בין השעות 10:00 בבוקר ועד 20:00 בערב
  • יום חמישי  בין השעות 10:00 בבוקר ועד 22:00 הלילה.
  • ימי ששי' וערבי חג מ- 09:00 בבוקר ועד 13:00.
  • סניפי איקאה אינם עובדים במוצ"ש

סניפי איקאה מטבחים פתח תקווה ותל אביב

  • ימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 בבוקר ועד 19:00 בערב
  • ימי ששי' וערבי חג מ 08:30 ועד 13:00.

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של איקאה לבעלי עסקים?

ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות לבעלי עסקים במספר 03-940-97-87, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 – 17:00. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות לעסקים גם דרך המייל [email protected].

כיצד ניתן לקבל את מדריך ההרכבה של מוצרי איקאה?

מדריכי ההרכבה נשלחים יחד עם המוצר שתקבלו מהחברה, אך אם תהיו מעוניינים תוכלו לצפות בהם גם באתר האינטרנט (בקטגורית "כל המוצרים") ולהוריד את הוראות ההרכבה בקובץ PDF.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת איקאה והשירות שהם נותנים ללקוחות.

1 Comment
  1. אין אפשרות יצירת קשר נורמלית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    זוועה
    אין דרך לתקשר להסביר ולקבל מענה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן