מספר טלפון

אלבר טלפון שירות לקוחות ודרכי התקשרות

0

שם החברה: אלבר טלפון שירות לקוחות
אלבר מעניקה ללקוחותיה שירותי ליסינג תפעולי וניהול ציי רכב לעסקים וחברות, ליסינג מימוני, השכרת רכב, מכירת רכב מצי הליסינג והשכרה, טרייד אין, מימון לרכב וליסינג לפרטי. ליסינג תפעולי ועוד. בנוסף, אלבר מספקת רכבים חדשים ודואגת לאחזקתם השוטפת. כגון: טיפולים שוטפים, תיקונים במקרה הצורך, רכבים חלופיים, חילוצי דרך, שירותי גרירה ועוד.

החברה מעניקה שירותים גם ללקוחות המגזר הפרטי וגם ללקוחות המגזר העסקי. לרשות הלקוחות פועל אתר אינטרנט שכתובתו www.albar.co.il. באתר ניתן לקבל מידע על החברה, השירותים שהיא מציעה, הסניפים שפועלים ברחבי הארץ ועוד. ניתן לאתר טפסים, להתעדכן במבצעים חדשים, לעיין בקטלוג הרכבים של החברה, לתאם טיפולי רכב ועוד. באמצעות האתר ניתן לבצע פנייה ישירה למוקד שירות הלקוחות על ידי טופס מקוון. אתר האינטרנט של החרה תומך ומותאם ללקוחות דוברי השפה עברית ואנגלית.

לרשות הלקוחות פועלים עשרות סניפי מכירה והשכרה בפריסה ארצית מהצפון ועד לדרום. לרשות הלקוחות מופעל גם מוקד טלפוני ופנייה אל מחלקת פניות הציבור של החברה ניתן להעביר באמצעות פקס שמספרו 03-6151726, באמצעות דואר ישראל לכתובת חברת אלבר, מחלקת פניות הציבור, מבצע קדש 64, בני ברק או באמצעות המייל לכתובת ניתן להתעדכן על מבצעים והטבות וגם ליצור קשר בעזרת דף הפייסבוק של החברה שכתובתו www.facebook.com/Albar.israel?v=wall.

אלבר שירות לקוחות – מספר טלפון

במוקד ניתן לקבל מידע על השירותים השונים שמציעה החברה, המחירים, מבצעים ועוד. בנוסף, ניתן לבצע במוקד הזמנות. ללקוחות קיימים פועל מוקד שירות לקוחות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע שמספרו 1-700-700-160.

אלבר שירות לקוחות – טיפ

חברת אלבר מעניקה סל שירותים רחב ומקיף ללקוחות החברה. כדי להימנע מהמתנה ממושכת מומלץ להיעזר בשירותים המקוונים שמוצעים ללקוחות באתר האינטראנט. השירות באתר הוא מהיר וללא המתנה. נציגי השירות והמכירה יצרו עמכם קשר ברגע שיתפנו. תיאום פגישה באמצעות האתר יחסוך מכם המתנה בשטח ויאפשר לכם לקבל שירות מהירי ומקצועי. לקראת פנייה לאחד ממרכזי השירות והמכירה של החברה מומלץ לקבוע פגישה עם נציג, כך שתוכלו לקבל טיפול מקצועי ומסור.

בשעות העומס מומלץ לפנות אל נציגי השירות בעזרת אתר האינטרנט וכך להימנע מהמתנה ממושכת על הקו. בכל פנייה למוקדי השירות הקפידו להחזיק בידיכם את כל פרטי הזיהוי של הלקוח לרבות שם, מספר תעודת זהות וארבע הספרות האחרונות שבאמצעותם משולם השירות.

אלבר שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של חברת אלבר?

מספר הטלפון של מוקד השירות הטלפוני הינו 1-700-700-160.

מהו מספר הטלפון של מוקד ייעוץ המכירות של חברת אלבר?

מספר הטלפון של מוקד ייעוץ המכירות, לקבלת מידע על שירותי החברה, מוצרים ומבצעים הינו 1-700-70-44-70.

מהי כתובת אלבר למשלוח מכתבים ופניות הציבור?

ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור בכל נושא, באופנים הבאים: בפקס: 03-6151726. באמצעות דואר: חברת אלבר, מחלקת פניות הציבור, רחוב אריה שנקר 13, ראשון לציון. מען למכתבים: ת.ד 9128, רמת אפעל 5219002 או באמצעות המייל: [email protected]

כיצד ניתן לפנות לחברת אלבר לבירורים כספיים?

לבירורים כספיים יש שעות לפנות למוקד הטלפוני במספר הטלפון 3537* בימים א' – ה' בין השעות 9:00-12:30, או ליצור קשר באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected] (יש לציין את פרטי הפניה ופרטים אישיים), או באמצעות הפקס: 03-6151761.

מהו מספר הטלפון של שירות לקוחות אלבר לנושאי ליסינג?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות לנושאי ליסינג הינו 3537*.

כיצד אוכל לאתר את סניף אלבר הקרוב לאזור מגוריי?

לאיתור סניף אלבר, יש להכנס לעמוד הסניפים באתר האינטרנט בקישור הזה, ולבחור בין סניפי מכירת רכב/השכרת רכב/אולמות תצוגה.

מהו מספר הטלפון של מרכז ההזמנות להשכרת רכבי אלבר?

מספר הטלפון של מרכז ההזמנות הינו 03-6151000.

האם ניתן לשכור רכב באלבר אונליין?

אכן כן. להזמנות יש להכנס לאתר האינטרנט של השכרת הרכב בכתובת (לחצו כאן). המזמינים באתר האינטרנט ייהנו מהטבות רבות כמו מחיר משתלם יותר, תהליך מהיר ונוח לקבלת הרכב, ללא דמי טיפול ועוד.

כיצד ניתן לצפות בקטלוג הרכבים למכירה או להשכרה של אלבר?

ניתן להכנס לאתר האינטרנט הרשמי של חברת אלבר בקטגוריה "מכירת רכב", ניתן לצפות בקלות ברכבים הקיימים במלאי. אפשרות נוספת היא להגיע לאחד מאולמות התצוגה בחולון, הרצליה, באר שבע, בני ברק או תל אביב.

כמה עולה לשכור רכב מאלבר לצורך נסיעה לחו"ל?

מחירי השכירות משתנים לפי פרמטרים שונים כמו סוג הרכב, זמן השכירות וכדומה. להשכרת רכב ולהצעת מחיר, יש להכנס לאתר האינטרנט של השכרת רכב אלבר בחו"ל בכתובת: rent.albar.co.il, להזין את הפרטים האישיים ואת פרטי ההשכרה ולבדוק את המחיר.

האם אלבר מפעילה ביטוח החזר השתתפות עצמית במקרה של תאונה לרכב בחו"ל?

אכן כן. שירות זה מתאפשר בעלות נמוכה מזו שמציעות החברות השכרת הרכב בחו"ל. לפרטים נוספים על הביטוח, יש להכנס לקישור הזה.

כיצד ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של חברת אלבר?

כל לקוח שרכש לפחות מוצר אלבר אחד בחמש השנים האחרונות יכול להצטרף למועדון הלקוחות ולזכות להטבות משתלמות. להצטרפות כחבר מועדון, יש להיכנס לאזור האישי באתר ההרשמה וללחוץ על "כניסה ראשונית".

כיצד ניתן לממש את ההטבות המתעדכנות לעיתים קרובות באתר מועדון הלקוחות של אלבר?

למימוש הטבות, יש ללחוץ על הכפתור המופיע ליד המבצע "למימוש ההטבה", למלא את הפרטים ולאשר. לאחר מכן, יישלח קוד למכשיר הנייד או למייל אותו תוכלו להציג בבית העסק.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת אלבר והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

Tags:

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן