מספר טלפון

באג שירות לקוחות

0

שם החברה: באג (Bug) שירות לקוחות

רשת חנויות באג הינה רשת למכירת מחשבים ואביזרי המחשב הגדולה בישראל. נכון להיום הרשת מונה כשישים וחמישה סניפים, הפזורים בכל רחבי הארץ. חברת באג הוקמה בשנת 1982 והיא בעלת וותק רב וניסיון בתחום המחשוב. רוב סניפי הרשת ממוקמים בקניונים ומרכזי קניות מרכזיים, בין נהריה שבצפון ובאר שבע שבדרום.

מקום משרדי הנהלת הרשת הוא מושב בן שמן, אשר נמצא ליד שדה התעופה הראשי של ישראל- בן גוריון. חנויות באג מציעות למכירה מגוון רחב של מוצרים מובחרים, כגון מחשבים, טאבלטים, סטרימרים, כרטיסי זיכרון, אוזניות, משחקים, מכשירי מולטימדיה שונים, תוכנות, לומדות, ולא מעט גאדג'טים. ברשת חנויות באג נמצא את המותגים המובילים ביותר בעולם, בינהם סוני, אינטל, קנון, מייקרוסופט, HP, קרדון, אפל, אסוס, DELL ועוד. רשת באג שמה לה למטרה להעניק ללקוחותיה את הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר לאותה תקופה.

כיום מועסקים בחברת באג מעל לשמונה מאות אנשי מכירות מקצועיים, אשר מטרתם להעניק ללקוחות הרשת את השירות הדרוש להם. הכתובת למשלוח דואר לרשת באג הינה מושב בן שמן, משק מספר 33.

שירות לקוחות באג – מספר טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של באג הינו 1700-707-202.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 – 18:00.
מוקד שירות הלקוחות של החברה מעניק שירותים לגביי בירור מלאי, תלונות, בירור כתובות ומיקומים של סניפים שונים, טלפונים ושעות הפעילות שלהם.

בנוסף למוקד שירות הלקוחות ישנו מוקד מכירות הפעיל בטלפון 02-6250434, בו תוכלו להתייעץ לפני רכישה של מוצר, לברר מחירים ואפילו להזמין את המוצר לאחת מחנויות הרשת לצורך איסוף. מרכז ההזמנות של הרשת פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 – 19:00.
סניף באג בדיוטי פרי בנמל התעופה בין גוריון הוא בעל שירות לקוחות פרטני וניתן להגיע אליו באמצעות מילוי טופס פנייה באתר החברה. כמו כן תוכלו לבקש לשחזר חשבוניות או בירור מלאי באופן אוטומטי ישירות דרך האתר.

טיפים חשובים

בטרם תפנו לשירות הלקוחות של החברה חשוב שתכירו את הטיפים החשובים לצורך קבלת מענה מהיר ויעיל יותר.

טיפ ראשון

במידה ואנו מתעניינים ברכישת מוצר מסויים בבאג, מומלץ שנבדוק קודם בעלון המבצעים האם המוצר קיים בו או תחלופה כלשהי אליו. מידי חודש, או במועדים מיוחדים, מוציאה הרשת עלון מבצעים משתלמים לצרכן כאשר לא תמיד יוכלו לעדכן אותנו במוקד שירות הלקוחות של החברה בכל מבצע ומבצע. מבצעי הרשת יכולים להיות עד עשרות אחוזי הנחה על מוצרים מסויימים ולכן יהיו משתלמים מאוד.

טיפ שני

במידה ופנייתנו איננה דחופה ואיננו מעוניינים להמתין זמן ארוך על הקו, מומלץ להתקשר למוקד שירות הלקוחות של החברה בשעות פתיחת המוקד או לקראת סגירתו.

יש לכם טיפים מועילים נוספים להתנהלות מול מוקד שירות הלקוחות של באג? נשמח אם תשתפו אותנו בתגובה לעמוד!

באג שירות לקוחות – שאלות נפוצות

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת באג מולטי סיסטם?

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית במספר אופנים:

  • בטלפונים: 1-700-707-202 או 04-6889220 בשעות הפעילות: ימים א´-ה´ – 09:00 – 18:00.
  • במספר הפקס: 04-6889222
  • בכתובת המייל: [email protected].

כיצד ניתן לפנות למוקד המכירות של חברת באג מולטי סיסטם?

ניתן לפנות למוקד המכירות של החברה באופנים הבאים:

כיצד ניתן לפנות למעבדה הראשית של באג מולטי סיסטם?

ליצירת קשר עם מעבדת באג יש לחייג למספר 08-6222767 בשעות הפעילות: א´-ה´ – 08:30 – 16:00. מומלץ מאוד להתקשר למעבדה טרם ההגעה.

כיצד ניתן ליצור קשר עם מטה חברת באג מולטי סיסטם?

מטה החברה ממוקם במושב בן שמן – משק 33 אך לא מקיים קבלת קהל. ניתן לפנות למטה בטלפון: 08-9180000, במספר הפקס: 04-6889222 או בכתובת הדוא"ל: [email protected].

היכן ממוקמות מעבדות האקספרס של באג לתיקוני סלולר במהירות?

ניתן לתקן מכשירים סלולריים שנרכשו בבאג בשעות בודדות בסניפים הבאים: מעבדה מרכזית לוד (הבעש"ט 6 אזוה"ת הצפוני הבניין הגיאופיזי קומה 4), גן שמואל (מתחם "מבנה"), הרצליה קניון שבעת הכוכבים (חנות באג), קניון הזהב בראשון לציון (חנות באג), באר שבע (מתחם ביג חנות באג), קניון גרנד באר שבע (חנות באג). מומלץ להיוועץ עם התמיכה הטכנית בטרם ההגעה אל מעבדת אקספרס בטלפון 1700-707202 או במייל: [email protected].

מהן שעות הפתיחה של מעבדות האקספרס של חברת באג?

פירוט פרטי ההתקשרות ושעות הפתיחה של כל אחת ממעבדות האקספרס מופיע בקישור הזה.

האם ניתן למסור את המכשיר שרכשתי מחברת באג בכל שעה למעבדות האקספרס?

ניתן למסור את המכשיר בכל שעות הפתיחה למעבדה, אך יש לשים לב שבחלק מהמעבדות תיקונים שימסרו אחרי שעה מסוימת יטופלו רק ביום העסקים הבא. יש לשים לב לשעות הפעילות המופיעות בקישור שלעיל.

האם ניתן לרכוש את מוצרי באג אונליין?

בהחלט. יש ללחוץ על קטגורית המוצרים המבוקשת, ולאחר מכן על המוצר המבוקש בכדי לרכוש אותו.

כיצד אוכל לאתר את סניף באג הקרוב לאזור מגוריי?

לאיתור סניף באג, יש להכנס לעמוד כאן, ולבחור את היישוב המבוקש.

כיצד ניתן לפנות למרכז ההזמנות של חברת באג?

ניתן ליצור קשר עם מרכז ההזמנות במספר הטלפון: 02-6250434, או באמצעות דואר אלקטרוני: [email protected]. מרכז ההזמנות פעיל בימים א´-ה´ בין השעות 09.00-19.00.

אני מעוניין לברר את סטטוס הזמנת המוצר באתר באג. כיצד אוכל לעשות זאת?

לבירור סטטוס ההזמנה, יש להכנס לקישור הזה, ולהזין את מספר ההזמנה שהתקבל במייל.

אלו סוגי משלוחים מספקת חברת באג?

חברת באג מספקת משלוח המוצר לסניף באג הקרוב לאזור מגוריכם, בדואר או שליח עד הדלת.

כיצד ניתן לפנות למחלקה העסקית של חברת באג?

ניתן ליצור קשר עם המחלקה העסקית של החברה במספרי הטלפון: 08-6222769/770/771, במספר הפקס: 08-9202410 או בכתובת המייל: [email protected].

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת באג והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן