מספר טלפון

דואר ישראל שירות לקוחות טלפון

0

דואר ישראל שירות לקוחות טלפון 171

דואר ישראל מחזיק במגוון שירותים ומוצרים עבור הצרכן. בין השירותים השונים ניתן למצוא שירותי העברת דואר בארץ ובחו"ל, הנפקת חותמות, רכישת מוצרים שונים, (כגון כרטיסי חיוג בין לאומיים, סמארטפונים, תווי קניה ועוד), העברת מסרים בצורת מברקים ופקסים, שירות בלדרות מאובטח, שירותי בנק הדואר וכמובן שגם שירותי מקוונים בסניפי הדואר שכוללים העברת כספים, קבלת תשלומים, העברת בעלות רכב וכדומה. פרטים בנושא, ומעבר על האופציות השונות ניתן למצוא באתר הראשי בכתובת www.israelpost.co.il.

אפליקציה של דואר ישראל

דואר ישראל גאה להציג אפליקציה חינמית שמאפשרת לקבל את כל השירותים הנחוצים במרחק נגיעה. האפליקציה כוללת יישומים שקשורים למעקב אחר משלוחים, מחשבון חבילות, (חישוב עלות משלוח לפיי כמות ומשקל), איתור מיקוד לפי עיר וכתובת, איתור סניף קרוב, תא דואר מאובטח למשתמשי iPOST והתעדכנות און ליין בשערי המרת מט"ח.

דואר ישראל – דרכי התקשרות

דואר ישראל מספק מודיעין דואר המאפשר לעקוב אחר דואר רשום, איתור סניפי דואר, ואיתור מיקוד שחסר. על מנת לעשות כן ניתן לבחור בהליך מקוון וניתן לחייג למוקד טלפוני: 171 בימים א' עד ה': 07:00 – 22:00 ובימי ו' וערבי חג: 07:00 – 14:00. על מנת לחבור לשירות המתקדם – iPost (תא דואר אלקטרוני אישי ומאובטח שמאפשר ליהנות ממגוון שרותי הדיוור היעילים של דואר ישראל), כל שצריך לעשות הוא להיכנס לכתובת www.israelpost.co.il, להכניס פרטים אישיים כגון שם משתמש, ת"ז, ולבחור סיסמה ולהתחבר תוך מספר שניות. גם אל השירות EMS (דואר בין לאומי מהיר), ניתן להתחבר באותו האופן ע"י חיבור און לין ומסירת פרטים אישיים. בנוסף ניתן לפנות בכול שעות היממה אל כתובת המייל @israelpost.co.il על מנת לקבל תמיכה של שירות הלקוחות דרך המייל.

דואר ישראל – שאלות נפוצות

כחלק משירות הלקוחות, דואר ישראל חוסך לכם זמן ומציג באתר, (israelpost.co.il) שאלות נפוצות עם תשובות צמודות. באופן שכזה נחסך הצורך להתקשר ולחכות למענה אנושי וע"י רפרוף פשוט ניתן למצוא תשובות ענייניות. כך למשל ניתן לקבל תשובה לשאלה איך ואיפה ניתן לשלוח EMS בישראל, מה לעשות במקרה והמשלוח מתעכב, האם ניתן לייבא פרטים מסוימים ארצה, מהם המידות והמשקלים המרביים, מה זה ניהול משלוחים מתקדם וכדומה.

טיפ למתקשרים לדואר ישראל

לא פעם לאנשים יש משלוח גדול, או שברצונם להשתמש בשירותי הדואר לטובת שליחת מוצרי העסק שלהם. על מנת לחסוך בהוצאות מומלץ להיכנס אל הקטגוריה שמציגה את מגון אופציות השליחה השונות ואת המחירים. באופן שכזה נמנעים מלהרים טלפון אל שירות הדואר, (*171), וניתן לראות את הנתונים השונים מול העיניים.

דואר ישראל שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של המוקד הטלפוני הארצי של דואר ישראל?

מספר הטלפון של המוקד הארצי הינו 171. שעות הפעילות של המוקד: בימים א' – ה' בין השעות 07:00 – 19:00, ובימי ו' וערבי חג 07:00 – 12:00.

כיצד ניתן להפעיל את שירות ה- SMS בדבר קבלת דואר רשום מדואר ישראל?

במידה ואתם רוכשים באופן קבוע מאתרי קניות, תוכלו לקבל הודעת SMS בעת הגעת החבילה שלכם. יש לציין את מספר הטלפון הנייד שלכם בעת ביצוע ההזמנה, ובעת הגעת המשלוח לקבל SMS הכולל את הפרטים המלאים על המוצר.

כיצד ניתן להזמין תור מראש לסניפי דואר ישראל?

להזמנת תור לדואר בקלות יש להכנס לקישור הזה-israelpost.co.il/זימון-תור, ולעקוב אחר ההוראות. לאחר ההגעה לסניף דואר ישראל, יש להקיש על הכפתור "יש לי תור מוזמן"

מהו שירות דואר 24 של דואר ישראל, וכיצד משתמשים בו?

שירות דואר 24 מאפשר למכתב או לחבילת הדואר להגיע ליעדם במהירות תוך 24 שעות. במרבית סניפי דואר ישראל יש עמדת משלוח ייעודית, המאפשרת לשלוח את המכתבים באופן זה. להפעלת השירות יש לרכוש את מעטפת השירות או להשתמש במעטפה שלכם ולשלשל את המכתב לתיבה המתאימה.

כיצד ניתן לפנות ליחידה לפניות הציבור של דואר ישראל?

לפניות ליחידה לפניות הציבור יש ליצור קשר במספר הטלפון 1-599-500-171, או מספר הפקס 076-8870010, או לברר את הכתובת למשלוח מכתבים בקישור הזה-israelpost.co.il/צור-קשר.

כיצד ניתן לשוחח בצ'אט עם נציג שירות של דואר ישראל?

יש להכנס לעמוד "צור קשר באתר" וללחוץ על "שירות בצ'ט עם נציג". שעות פעילות השירות: בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.

מהו שירות "רשום ברשת" של דואר ישראל?

שירות ייחודי זה מאפשר לשלוח דואר חשוב ישירות מהמחשב בלי לצאת מן הבית, מכל מקום בעולם. להפעלת השירות יש להכנס לאזור האישי באתר דואר ישראל, לכתוב את פרטי הנמען ולהוסיף את המכתב.

כיצד ניתן לבצע מעקב משלוחים באתר דואר ישראל?

לביצוע מעקב אחר המשלוח, יש להכנס לקישור הזה- israelpost.co.il/מעקב-משלוחים, ולהקיש את מספר הפריט.

באלו יחידות של דואר ישראל ניתן השירות "הדואר בא אלי"?

שירות "הדואר בא אליי", מאפשר לכם לקבל את החבילה שהזמנתם בקלות ובנוחות לפתח הבית. הרשימה המלאה של היחידות בהן ניתן השירות מופיעה בקישור הזה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על דואר ישראל והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

2 תגובות
כל הביקורות והמלצות ביקורות המועילות ביותר הדירוג הגבוה ביותר הדירוג הנמוך ביותר הוסף את הביקורת שלך
  1. 0.25
    זמן המתנה
    10
    עזרה בפתרון הבעיה
    0
    מקצועיות הנציג/ה
    10
    ציון כללי לשירות הלקוחות
    0

    התקשרת לטלפון 171 הנציג טען שהוא לא דואר ישראל הוא רק מטפל בנושא חבילות
    מסר לי טלפון על מנת שאוכל לקבל תמיכה באינטרנט 076-8871133 מסתבר שהמידע הוא לצורך פעולות מט"ח איך אני יכול לקבל עזרה או תמיכה להיכנס לחשבון הבנק שלי בדואר בטינטרנט

    יתרונות: אין יתרונות בשרות הזה זמן המתנה ארוך
    חסרונות מדובר בשרות שהינו סבך של מוקדנים ונטב שיחות
    שימושי(0) לא שימושי(1)You have already voted this
  2. תחושת בטן שעושים הכל מסובך, לא ניתן לקבוע שום תור בשום קליק אחד.
    לא מבין למה באתר של 'קליק אחד'אני לא מצליח להדביק בשורת הכתובת את הסניף, ולקבל תור.
    זה נראה כאלו רוצים להישמע ידידותיםם, ומצד שני שיצליחו לקבוע כמה שפחות.\
    כמה מתאים למדינה שלנו היום…
    בצער

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן