מספר טלפון

דל (DELL) שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה : דל DELL שירות לקוחות
חברת DELL דל העולמית הוקמה לפני כ- 30 שנה ומאז לא הפסיקה לחדש, להעצים, להמציא ולשפר את מגוון המוצרים והשירותים שהחברה מציעה לכלל לקוחותיה בכל העולם – לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים ומוסדיים, קהילות ומדינות. החברה עומדת בחזית הטכנולוגיה ומציעה מוצרי מחשוב מתקדמים לכל צורך ולכל שימוש תוך התבססות על החידושים האחרונים והעדכניים ביותר שקיימים בשוק. השלוחה הישראלית של חברת DELL דל מהווה חלק בלתי נפרד מהחברה העולמית ומתפקדת כזרוע מבצעת ותומכת באלפי לקוחות החברה בארץ.

שירות לקוחות DELL דל – ערוצי תקשורת

המשרדים הראשיים של חברת DELL דל ממוקמים במרכז ההיי טק של איזור התעשייה בהרצליה פיתוח. ניתן להגיע לשם האופן פיזי או לשלוח מכתב באמצעות הדואר. בנוסף ישנה כתובת דואר אלקטרוני כללית שניתן לפנות אליה בכל שאלה או בקשת מידע ועובדי החברה יידעו בדיוק למי ולאן להפנות את השאלה על מנת שהשואל יקבל את כל המידע הדרוש לו. בנוסף למשרדים הראשיים ישנם משווקים חיצונים ונותני שירות שיוכלו לתת מענה ופתרונות ללקוחות ומרכזי שירות שלהם כמו גם מעבדות השירות וחלקי החילוף ממוקמים בכל רחבי הארץ.

שירות לקוחות DELL דל – מספר טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של חברת DELL דל הוא 1-809-444-688 והוא משרת לקוחות פרטיים ועסקיים. בנוסף למספר טלפון זה ניתן לשלוח שאלה או בקשה למידע באמצעות פקס שמספרו 09-7698301. מוקדי השירות פעילים בשעות הפעילות הרגילים של ימי העסקים ובכל אחד מהם קיימת מערכת לניתוב שיחות שבאמצעותה יגיע המתקשר אל הנציג שיוכל לעזור לו בצורה המיטבית והמקצועית ביותר.

טיפ

אתר האינטרנט של חברת DELL דל שופע במידע אודות החברה עצמה ושלל המוצרים והפתרונות הטכנולוגיים שהיא מציעה ללקוחותיה בכל העולם. על מנת לחסוך מן הלקוח את הטרחה שלעיתים כרוכה בפנייה פיזית או טלפונית למרכזי שירות הלקוחות, מעמידה החברה מדור של תמיכה באמצעות אתר האינטרנט שבו ניתן להפעיל ולרשום מכשירים ומוצרים בשימוש הראשון, לאתר פתרונות או דרכי פעולה בעת תקלה או שגיאה וכמובן למצוא את כל הטלפונים והכתובות של מרכזי השירות של החברה והמוצרים בכל רחבי הארץ. הלקוח יכול להקיש את המספר הסידורי של המוצר שברשותו ולקבל מידע רב אודות המכשיר, לרבות רישיון ואישור בתוקף, תאריך הארכת התוקף ומגוון שאלות ותשובות לשימוש נכון במוצר.

תשובות לשאלות נפוצות במחקת שירות לקוחות ותמיכה טכנית דל (DELL)

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית ללקוחות פרטיים של חברת דל?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות ללקוחות פרטיים של חברת דל הינו 1809-444-699, בימים ב'-ו' בין השעות 09:00-17:00.

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית ללקוחות עסקיים של חברת דל?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות ללקוחות עסקיים הינו 1809-444-693, שעות הפעילות: בימים ב'-ו' בין השעות 09:00-17:00.

מהי כתובת הדואר למשלוח מכתבים לחברת דל?

כתובת הדואר למשלוח מכתבים לחברה בישראל: ת.ד. 4175, הרצליה פיתוח 4614101.

מהו מספר הפקס למשלוח פניות לחברת דל?

מספר הפקס למשלוח פניות לחברה הינו 09-7698301.

כיצד ניתן ליצור קשר עם מעבדת השירות והתיקונים של חברת דל?

ניתן ליצור קשר טלפוני עם מעבדת השירות בטלפון שמספרו: 09-9527555, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.

מהי כתובת הדוא"ל למשלוח פניות לחברת דל?

כתובת הדוא"ל למשלוח פניות לחברה הינה [email protected].

האם ניתן לקבל סיוע או תמיכה טכנית עבור אחד ממוצרי דל באופן מקוון?

בהחלט. יש להכנס לאתר האינטרנט של דל ישראל, ללחוץ על "תמיכה טכנית ועזרה למוצרים", ולבחור בעזרה עבור המוצרים (באנגלית: Product support). ניתן לבחור את המוצר המבוקש בעצמכם או להניח למערכת האוטומטית באתר לבצע זאת. כמו כן, ניתן להכנס לקישור הזה,  סוכן אינטראקטיבי לתמיכה טכנית, ולהקיש את נושא הפניה.

הזמנתי מוצר דל לאחרונה. היכן אוכל לצפות בסטטוס ההזמנה שלי?

יש להכנס לאתר האינטרנט של דל ישראל, ללחוץ על "תמיכה טכנית ועזרה למוצרים", ולבחור בסטטוס ההזמנה (באנגלית: Orders & support requests). ניתן לבדוק בקלות את סטטוס ההזמנה, ע"י הזנת מספר ההזמנה האישי בתחתית הדף.

האם ניתן לרכוש ממגוון מוצרי דל דרך האתר?

בהחלט. לרכישת מוצר דל דרך האתר www.dell.co.il, יש להכנס ללשונית "מוצרי דל", ללחוץ על המוצר המבוקש (המוצרים מסודרים לפי קטגוריות שונות), ולבחור במפיץ ישראלי, או לפנות לחברה עצמה בטופס מקוון.

כיצד ניתן להצטרף לאחד מפורומי התמיכה של חברת דל?

בהצטרפות לפורום תמיכה, ניתן לקבל תשובות לשאלות נפוצות בנושאים שונים: מחשוב ענן, דרייברים, מחשבים ניידים, אביזרי מובייל, סרברים, אבטחה ועוד. להצטרפות לפורומים, יש להכנס לקישור הזה ולחפש את הנושא המבוקש.

אלו שירותים מספקת חברת דל לארגונים?

חברת דל משלבת טכנולוגיות חדשות בסביבת IT לחברות וארגונים. להלן כמה מהשירותים הפופולריים ביותר לארגונים:

  • פתרון מלא לכל בעיות החומרה
  • גישה ישירה מסביב לשעון לתמיכה ברמה ארגונית
  • מסירות חירום של חלקים ועבודה
  • גישה לניהול מקוון מרחוק של חלקים
  • שירותי הגנה על נתונים ונכסים
  • שירותי ייעוץ ל- IT

ועוד ועוד

מהו שירות CIS של דל ללקוחות פרטיים?

שירות CIS של דל נועד לספק ללקוחות שקט נפשי. נציג שירות מקצועי יגיע לכל חלקי הארץ ביום העסקים הבא לאחר אבחון מרחוק, מוכן ומזומן לסייע. שעות הפעילות הן בשעות השירות המקומיות. לאיתור ספק ה- CIS הקרוב לאזור מגוריכם, מומלץ להכנס לקישור הזה

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת דל והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

2 תגובות
כל הביקורות והמלצות ביקורות המועילות ביותר הדירוג הגבוה ביותר הדירוג הנמוך ביותר הוסף את הביקורת שלך
  1. שירות לא מומלץ

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן