מספר טלפון

הנתיב המהיר שירות לקוחות טלפון: תשלום ורישום לאזור האישי

0

שם החברה: הנתיב המהיר טלפון
הנתיב המהיר הוא פרויקט ייחודי מסוגו בישראל. אורכו כ- 13 קילומטרים שמשתרעים בין מחלף נתב"ג ובין אזור מחלף קיבוץ גלויות. מטרת הנתיב היא לתת עדיפות לתחבורה ציבורית ולרכב רב תפוסה בכניסה לתל אביב ובכך להקל על העומס הרב בכניסה וביציאה מהעיר. הנסיעה בכביש המהיר כרוכה ברישום כמנוי. ניתן להירשם לשירות באתר האינטרנט של החברה.

תשלום החשבונות נעשה באתר האינטרנט או בעמדות התשלום במתחמי חניון חנה וסע. לקוחות הכביש יכולים לקבל מידע ושירות באמצעות מוקד טלפוני וגם בעזרת אתר האינטרנט. כתובת האתר היא www.fastlane.co.il ובו ניתן לקבל מידע כללי, מידע על תעריפים, עדכונים וחדשות, להירשם לשירות, לקבל מענה על שאלות שונות וגם לפנות לקבלת שירות ישירות מהמוקד. באתר ניתן לקבל מידע על שירות חנה וסע, הסעות ועוד שירותים נוספים שניתנים במסגרת הנסיעה בנתיב המהיר. ניתן לאתר טפסים שונים באתר וגם לשלם חשבוניות. מנויי הכביש יכולים לבצע באתר הדפסת חשבונית, עדכון פרטי רכב, שינוי פרטים אישיים ולצפות בנסיעות שבוצעו במהלך החודש.

ניתן לפנות גם דרך הפייסבוק – www.facebook.com/nativmahir.

הנתיב המהיר שירות לקוחות טלפון

הנתיב המהיר מנוהל ע"י צוות פיקוח ובקרה 24 שעות ביממה. הצוות עומד בקשר עם גורמי חוץ שונים למקרה הצורך ומתואם עם כוחות חירום, צוותי גרירה, סיור, אבטחה, פינוי וניקיון. המטרה היא לאפשר חוויית נסיעה נעימה ונוחה, בטוחה ויעילה ככל שניתן. בהמשך לכך, ללקוחות החברה מופעל מוקד טלפוני בטלפון 3633* או 073-21-00-400 שבו ניתן לקבל מידע בנושאים שונים. שעות הפעילות של נציגי שירות הלקוחות הן בימים א'-ה' בין השעות 07:00 – 18:00, בימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00 – 12:00. מספר הטלפון של המוקד הוא . ניתן לפנות גם לפקס 03-916-98-38.

טיפ

הנתיב המהיר נוצר כדי לשפר את איכותה נסיעה של נהגים באזור גוש דן בכלל ובכניסה והיציאה מתל אביב בפרט. כדי לקבל שירות איכותי מומלץ להירשם באתר האינטרנט ולהתעדכן בהודעות ובחדשות רלוונטיות לנוסעי הכביש. בכל פנייה למוקדי השירות יש להצטייד בכל פרטי המנוי לרבות שם, מספר תעודת זהות וגם מספר המנוי. בכל פניה למוקד השירות מומלץ להצטייד בכלי כתיבה כך שתוכלו לרשום את התשובות שתקבלו.

תשובות לשאלות נפוצות במוקדי הטלפון הנתיב המהיר

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של הנתיב המהיר?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הטלפוני הינו 3633* או 073-21-00-400, שעות הפעילות של המוקד: בימים א'-ה' בין השעות 07:00 – 18:00, ובימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00 – 12:00.

מהו מספר הפקס של מוקד שירות הלקוחות של הנתיב המהיר?

מספר הפקס של מוקד שירות הלקוחות הינו 03-9169838.

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות הפרונטלי של הנתיב המהיר?

שעות הפעילות של שירות הלקוחות הפרונטלי הן בימים א'-ה' בין השעות 08:00 – 17:00. בערבי חג בין השעות 08:00 – 12:00.

כיצד ניתן לשלם חשבוניות של הנתיב המהיר?

לקוח שלא נרשם כמנוי, יכול לשלם את החשבונית באתר בקישור הזה, לקוח הרשום כמנוי יכול לשלם את החשבוניות באזור האישי באתר. כמו כן, ניתן לשלם במזומן בעבור הנסיעה הנוכחית, מבלי להירשם כמנוי, ע"י מעבר במתחם החנה וסע. במתחמי חנה וסע קיימות עמדות תשלום אוטומטיות, המאפשרות תשלום קל ומהיר.

ניתן גם לחצור קשר טלפוני עם מחלקת הגביה במספר 03-916-98-69.

האם יש אפשרות להצטרף כמנוי הנתיב המהיר באמצעות הפקס?

יש אפשרות כזו. לשם כך יש לגשת לדף שירות לקוחות, להוריד את "הסכם ההצטרפות" הנמצא ב"טפסים להורדה", למלא את הפרטים ולפקסס למספר הטלפון 03-9169838.

מהי תדירות ההסעות מחניוני חנה וסע של הנתיב המהיר?

ההסעות פעילות בימים א' עד ה' (לא כולל ערב חג וחג) בין השעות 06:00 ו-23:00. בשעות השיא (06:30-09:30 ו 15:30-19:00) – הסעה יוצאת בכל 5 דקות. ביתר שעות הפעילות – הסעה יוצאת בכל 15 דקות. מסלולי ההסעה מפורטים באתר האינטרנט של הנתיב המהיר www.fastlane.co.il.

מהם שירותי הנתיב המהיר הניתנים למנויים בלבד?

  • הנפקת חשבוניות
  • עדכון/שינוי פרטים אישיים
  • עדכון פרטי רכב
  • צפייה בנסיעות אחרונות

כיצד ניתן ליצור קשר עם החברה המפעילה את פרויקט הנתיב המהיר?

ניתן ליצור קשר עם החברה המפעילה את הפרויקט, חברת כביש חוצה ישראל בע"מ, במייל: ([email protected]), בפקס שמספרו: 03-6255887.

הרכב לא רשום על שמי. האם עדיין אוכל להצטרף כמנוי לנתיב המהיר?

כן, ניתן להצטרף כמנוי לנתיב המהיר, גם אם הרכב לא רשום על שמכם. לשם כך, הורידו טופס ייפוי כוח (מאתר האינטרנט בעמוד "שירות לקוחות") לצורך ביצוע הרישום.

האם הרישום לנתיב המהיר עולה לי כסף?

כלל לא. הרישום לנתיב המהיר הוא לגמרי בחינם, והחיוב נעשה לאחר מכן רק על בסיס הנסיעות שביצעתם.

איך אדע כמה כסף אצטרך לשלם עבור נסיעתי בנתיב המהיר?

בכניסה לנתיב המהיר קיים שלט המציג את גובה האגרה ואת העומס בכביש 1, והוא מאפשר לנהג להחליט האם ברצונו להמשיך לנתיב המהיר או לבחור במסלול אחר. הסכום שהופיע בשלט עם כניסתך לנתיב המהיר הוא הסכום שתצטרך לשלם.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת הנתיב המהיר והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

2 תגובות
כל הביקורות והמלצות ביקורות המועילות ביותר הדירוג הגבוה ביותר הדירוג הנמוך ביותר הוסף את הביקורת שלך
  1. מבקש לשנות כתובת
    לא ידועים לי סיסמאות

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן