מספר טלפון

הפניקס ביטוח רכב

0

הפניקס ביטוח רכב
חברת הפניקס הוקמה על ידי דוד חכמי, בשנת 1949. עיקר פעילותה של החברה הוא בתחום הביטוח, החיסכון, הפנסיה ושוק ההון. החברה מספקת ללקוחותיה מגוון שירותי ביטוח: ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי, ביטוח רכב, ביטוח חיים, וכן קרנות השתלמות, ייעוץ בשוק ההון וביטוח מנהלים.

החוק בישראל דורש כי כל כלי רכב יבוטח בביטוח חובה. למרות שביטוח חובה מעניק כיסוי ביטוחי במקרה שנגרם נזק לנהג או לאדם אחר, ברוב המקרים אין בו די. הפניקס מפעילה עבור לקוחותיה ביטוח רכב מקיף המכסה מקרים של גניבה או נזק לרכב וכולל בתוכו אחריות לצד ג'. הנזקים השכיחים ביותר לרכב הינם: התנגשות, גניבה, התהפכות, נזקי גוף ורכוש בעקבות תאונה ותביעה של צד שלישי.

ערוצי שירות הפניקס ביטוח רכב

הפניקס מציע ללקוחותיה מגוון סוגי ביטוחי רכב: ביטוח רכב חובה, ביטוח הפניקס זהיר, ביטוח לנהג צעיר, ביטוח צד ג' וביטוח רכב מקיף. מידע אודות תנאי הפוליסות, מחירים וכיו"ב מופיעים באתר האינטרנט של הפניקס, בכתובת: www.fnx.co.il. כמו כן, ניתן לקרוא באתר על חשיבות ביטוח חובה לרכב, מידע על הסעת תינוקות ברכב, מערכות בטיחות, מיגון לרכב, ביטוח לפי סוג רכב ועוד.
בנוסף, ניתן לפנות למוקד הטלפוני של הפניקס בכל שאלה, הצעה או בקשה הקשורה להתנהלות החברה או לאחד ממוצריה.

כתובת הפניקס למשלוח מכתבים ופניות הציבור בנושאים שונים: רחוב רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל. ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור גם באמצעות הפקס שמספרו: 03-7336950, כתובת הדוא"ל למשלוח פניות: [email protected]. בכל פניה יש לצרף את מספר הפוליסה או מספר תעודת הזהות ופרטי התקשרות. דרך נוספת לפנות לנציגי שירות היא לשלוח פניה באמצעות טופס מקוון באתר. הפניות תיענינה לרוב תוך 24 שעות.

ביטוח רכב הפניקס: טלפונים שימושיים

  • מוקד שרות לקוחות ביטוח רכב 077-888-88-88
  • מוקד טיפול בתביעות פעיל מיום ראשון ועד חמישי בין השעות 08:00 – 16:00 וביום ששי בין השעות 08:00 -12:00 בטלפונים:
  • שעות קבלת קהל במשרדי הפניקס בכתובת רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל: בימים א'- ה' בין השעות 08:30 -15:0. טלפון במשרד: 03-7332020 .
    *ניתן לפנות למשרד גם באמצעות הדוא"ל: [email protected].
  • מוקד תאונות רכב, 24 שעות ביממה 5070*.
  • מוקד מכירות למוצרי הפניקס בטלפון 3455*, פעיל בימים א'- ה' בין השעות 08:00-20:00 ובימי ו' בין השעות 08:00-14:00.
  • לשליחת פקס ביטוח זהיר/צעיר: 03-7336914.

טיפים שכדאי לזכור בעת פניה למחלקת הפניקס ביטוח רכב

טיפ ראשון: לקוחות הרוכשים ביטוח רכב דרך האתר יכולים ליהנות מהטבות ומחירים משתלמים במיוחד. ניתן למלא את טופס הפניה ולקבל הצעת מחיר משתלמת בהנחה של עד 20%.

טיפ שני: באתר האינטרנט מפורטת רשימת מוסכי הסדר ללקוחות הפניקס. מבוטחים שיתקנו את רכביהם במוסכים הללו ייהנו מהטבות בלעדיות כגון: אחריות לאיכות התיקון למשך שלוש שנים, סכום ההשתתפות העצמית יופחת ב-1000 ₪ ועוד. רשימת מוסכי ההסדר מופיעה תחת הקטגוריה "איתור מוסך באחריות".

שאלות ותשובות

כיצד ניתן לרכוש ביטוח רכב של הפניקס?

אנו מבינים שהתהליך של רכישת פוליסת ביטוח רכב חדשה בפעם הראשונה יכול להיות מרתיע למדי, אבל אנחנו כאן כדי לעזור!

דרך ראשונה: אונליין

כדי לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם, היכנס לאתר מלאו את הפרטים של של הרכב בו אתם נוהגים ולאחר מכן תקבלו מיידית הצעת מחיר שתתאים לצרכים שלכם. בשלב הבא יש למלא את אמצעי התשלום שלכם ואת מספר התשלומים בהם אתם רוצים לשלם את הביטוח. אחרי שבצעתם את הפעולות הללו יהיה לכם ביטוח בתוקף.

דרך שנייה: פניה למוקד מכירות טלפוני או סוכן מקומי

בהפניקס ניתן לעשות בקלות ביטוח רכב דרך מוקד טלפוני או סוכן מקצועי של החברה. לנוחיותכם, החברה מספקת אמצעי תשלום נוחים ואף ניתן לפרוס את סך התשלום לתשלומים על פני מספר חודשים.

כיצד ניתן להגיש תביעה בגין תאונה לביטוח רכב?

הייתם מעורבים בתאונה ורוצים להגיש תביעה לביטוח הרכב? אחד היתרונות הגדולים ביותר של החברה, היא שהם נותנים לכם מנהל תביעות אישי שיטפל בתביעה במהירות ויעילות מרבית. לזכאים, כספי הפיצויים יועברו לחשבון הבנק או לאפליקציית ה-Bit, כאשר הזמן הממוצע לביצוע התשלום הוא 10 ימים בממוצע.

ביטוח רכב הפניקס אזור אישי

על מנת להיכנס לאזור האישי יש להכנס לקישור זה, עליכם להצטייד מספר טלפון ותעודת זהות.

אם אינכם מצליחים להיכנס לאזור אישי, נא להתקשר למספר 3455*. בנוסף ישנה אפשרות ליצור קשר באמצעות וואטסאפ בטלפון 054-9893455.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת הפניקס והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן