מספר טלפון

מספר טלפון חברת הוט HOT טלוויזיה

0

חברת הוט טלוויזיה שירות לקוחות [HOT]

חברת הוט | HOT הנה אחת משתי חברות התקשורת הגדולות בישראל. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי תקשורת ביתיים ועסקיים ביניהם נמצא טלוויזיה רב ערוצית, תשתית של אינטרנט מהיר עד 100 מגה, שירותי טלפון קווי ושירותי סלולר באמצעות חברת הבת הוט מובייל. בקרוב תשיק חברת הוט גם שירות של שיחות לחו"ל.

הוט מעניקה שירותים כיום לכ-900 אלף מנויים בטלוויזיה ונתח השוק שלה בתחום זה עומד על כ-60%. הוט מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של חבילות טלוויזיה משתלמות וחבילות טריפל, המשלבות גם את תשתית האינטרנט והטלפון הקווי שלה. הכתובת למשלוח מכתבים בדואר לחברת הוט הנה יורופארק 1 יקום, בית ספרד, מיקוד 60972.

הוט HOT טלוויזיה שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות הלקוחות של הוט זמין עבורכם בטלפון מספר 6900* . שירות הלקוחות נותן מענה בנושאים כמו חשבוניות, תפעול שלטים, תמיכה טכנית, מסלולים חבילות ועוד.
שעות הפעילות במוקד הטלפוני הן בימים ראשון עד חמישי 8:00 – 19:00 ובימי שישי וערבי חג 8:00 – 13:00. מוקד התמיכה הטכנית זמין עבורכם באותו מספר במשך 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע.

הוט HOT טלוויזיה שירות לקוחות – מדריך הטיפים למתקשר

זהו לא סוד שבכל הקשור לשירותי טלוויזיה ואינטרנט ביתי ישנן שתי חברות מרכזיות, שמעניקות שירותים במחירים יחסית גבוהים. כיום כמעט בלתי אפשרי לצפות בטלויזיה או להנות מאינטרנט ביתי ללא הצורך שבחיבור לאחת משתי החברות הגדולות בשוק, על אף שבשוק הסלולר והטלפון הקווי ישנה תחרות גדולה יותר ולכן המחירים נמוכים בצורה משמעותית.

בבואנו להתקשר לטלפון שירות הלקוחות של חברת הוט, בין אם לצורך חיבור לשירותים שמציעה החברה ובין אם לצורך קבלת שירות כלקוח קיים, עלינו להכיר מספר טיפים יעילים שייעלו את השירות שנקבל ואולי אפילו יסייעו לנו להשיג הנחות מיוחדות ולהוזיל את הוצאות התקשורת הביתיות או העסקיות שלנו.

טיפ ראשון – כיום, כאשר על פי חוק, ספקיות התקשורת השונות אינן יכולות לכבול אותנו בחוזים שלא ניתנים להפרה, אנו עלולים להרגיש חופשיים, אך לא לשים לב שאנחנו משלמים יותר מידי עבור שירותים שיכולנו לקבל בזול. מרבית החבילות אליהם נתחבר בתור לקוחות חדשים יהיו מוגבלות בזמן וכך למעשה בתום התקופה הראשונית של השירות נשלם מחיר גבוה יותר.

חשוב להקפיד לזכור לחייג לשירות הלקוחות לצורך הוזלת המבצע. רצוי לא לבקש הנחה, שכן אז ניתקל בתשובות לא מועילות, מצד נציגי השירות הרגילים איתם נדבר בשיחה הראשונית. הדרך הטובה ביותר היא לבקש ניתוק מהשירות ואז יחזרו אלינו מקשרי הלקוחות של החברה ויציעו לנו הצעה משתלמת יותר, שלא מוצעת ללקוחות קיימים או חדשים של החברה בדרך כלל.

טיפ שני – עקבו אחר החשבוניות שלכם. שירות הכבלים או הטריפל אליו אנחנו מחויבים כולל סעיפים שונים ומגוונים. חשוב להקפיד לבדוק את החיובים שלנו בכל חודש ולוודא כי אכן חויבנו עבור השירותים שקיבלנו ולא מעבר לכך. לא פעם נופלת טעות בחשבון, טעות שעלולה לעלות לנו ביוקר.

טיפ שלישי – בדקו את החבילות שלכם. חברת הוט מציעה מספר סוגי חבילות, כאשר לעיתים ניתן להוזיל את עלותם בשינוי החבילות והרכבן. נציגי השירות מורשים להעניק מספר ערוצים ללא תשלום וכך למעשה תוכלו לבנות לעצמכם חבילה משתלמת יותר, מבלי לפגוע בכמות ואיכות התכנים המוצעים לכם.

טיפ רביעי – כיום חברת הוט משמרת את לקוחותיה בעזרת משמרי שטח. משמרי השטח יכולים להעניק לכם מבצעי שימור ועליהם להוסיף זיכוי קבוע של כ-20 ש"ח בכל חודש, מה שיכול להוזיל אפילו עוד יותר על העלויות שתשלמו בגין אותם שירותים בדיוק.

טיפ חמישי – מוקד שירות הלקוחות של הוט ידוע כעמוס במיוחד. במידה ואתם מבקשים לקבל מענה בשירות הטלפוני, תוכלו לחייג בזמנים הידועים כעמוסים פחות במוקד והם מוקדם בבוקר או מאוחר בערב (לקראת סגירת המוקד). בנוסף המרכזיה החדישה של הוט מאפשרת לנו להימנע מהמתנה על הקו ולהשאיר מספר טלפון לחזרה על ידי נציג בשעות פחות עמוסות. מומלץ לנצל שירות זה וכך להימנע מזמני המתנה ארוכים מידי.

הוט טלוויזיה שירות לקוחות – שאלות נפוצות

נתקלתי בתקלה בהפעלת שירותי הטלוויזיה של הוט, לאן אפנה?

לפני יצירת קשר עם מוקד התמיכה הטכנית או עם מוקד שירות הלקוחות, ניתן לנסות לפתור את התקלה באמצעות מדור השאלות והתשובות המופיע בדף "טלוויזיה" של הוט. במדור תשובות לתקלות נפוצות כמו: מסך ללא תמונה, אין קול, הודעות שגיאה על המסך, ממיר לא מגיב לשלט ועוד.

האם ניתן לשלוט בהזמנות התוכן שמבצעים הילדים בשירותי הטלוויזיה של הוט?

ניתן להגביל בקלות את סכום הרכישה החודשי, ע"י כניסה לאזור האישי ובחירה ב"הגבלת רכישה". לאחר קביעת ההגבלה, כל הזמנה שחורגת מהסכום שנקבע תתאפשר רק לאחר בקרת הורים.

מהי כתובת דף הפייסבוק של הוט טלוויזיה לפניות ושאלות?

כתובת דף הפייסבוק של הוט טלוויזיה היא www.facebook.com/hot.net.il, ניתן לשלוח פניות בנושאים הנוגעים לתמיכה טכנית.

כיצד ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור של הוט טלוויזיה?

ניתן ליצור קשר עם המחלקה לפניות הציבור דרך טופס מקוון באתר, בכתובת הדואר: HOT מערכות תקשורת בע"מ, יורו-פארק, קיבוץ יקום 60972, בפקס- 077-7078282, או באמצעות הדוא"ל: [email protected].

האם יש להוט טלוויזיה יש שירות גם ב- SMS?

אכן כן. נציג שירות של הוט טלוויזיה עומד לרשותכם גם ב-SMS, ניתן להפנות כל שאלה למספר הטלפון 053-4006900 ונשמח לעמוד לשירותכם תוך שעה מזמן הפניה .

כיצד ניתן להפנות להוט טלוויזיה שאלות בנושאי תוכן?

ניתן להיכנס באתר האינטרנט הרשמי של הוט לפורום הוט, ולאתר מגוון שאלות תוכן נפוצות, ואף לשלוח את שאלתכם האישית.

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הכללי של הוט טלוויזיה?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הינו 6900* או 1801-700-700. ניתן לפנות גם בפקס: 1801-700-701. שעות הפעילות: ימים א'- ה' בין השעות 07:00-19:00, וביום ו' בין השעות 08:00-13:00.

מהו מספר הטלפון של המוקד לתמיכה טכנית של הוט טלוויזיה?

מספר הטלפון זהה למספרו של מוקד שירות הלקוחות. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מהו מספר הטלפון של מוקד התמיכה הטכנית ושירות ללקוחות עסקיים של הוט טלוויזיה?

מספר הטלפון של מוקד התמיכה ושירות הלקוחות ללקוחות עסקיים הוא 6393* או 1801-706-939. מוקד התמיכה הטכנית פעיל 24 שעות ביממה, ומוקד שירות הלקוחות פעיל בימים א'- ה' בין השעות 08:00-19:00, וביום ו' בין השעות 08:00-13:00.

עברתי דירה. כיצד ניתן לעדכן את שירותי הוט טלוויזיה בדירתי החדשה?

הדרך היעילה ביותר לעדכן פרטים אישיים, היא להתחבר לאזור האישי באתר האינטרנט של הוט "My Hot", להזין מספר תעודת זהות ומספר נייד וליצור את חשבונכם.

כיצד אוכל לאתר את מרכז שירות הוט טלוויזיה הקרוב לביתי?

מרכזי השירות של הוט טלוויזיה משמשים את הלקוחות לרכישת מכשירים והחלפת ציוד. הרשימה המפורטת של מרכזי השירות, ושעות הפעילות של כל אחד מהם מופיעה באתר האינטרנט ב"מרכזי שירות והחזרת ציוד".

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת הוט והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

Tags:

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן