מספר טלפון

מספר טלפון אקספון שירות לקוחות

0

שם החברה: אקספון שירות לקוחות

018 אקספון היא חברה שמספקת שירותי אינטרנט ושיחות בינלאומיות משנת 2004. בשנים האחרונות החלה החברה לספק גם שירותי תקשורת משלימים והיא מעניקה שירות הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי. מתוך מחויבות אמתית לשיפור השירות, מאפשרת החברה ללקוחותיה לפנות לנציגיה בכמה וכמה דרכים, החל במוקדי הטלפון המאוישים, וכלה בשירותי האינטרנט המתקדמים.

לרשות לקוחות החברה עומד אתר אינטרנט שכתובתו 018.co.il ודרכו ניתן לפנות אל שירות הלקוחות, לקבל מידע כללי ולאתר טפסים שונים כמו טופס חיוב כרטיס אשראי או טופס חיוב הוראת קבע. ניתן לפנות אל נציגי החברה גם באמצעות פקס במספר 03-9254433. כתובת למשלוח דואר לניתוקים או לממונה על פניות הציבור היא רחוב האודם 1 פתח תקווה. לממונה על פניות הציבור ניתן לפנות גם למייל [email protected]

שירות לקוחות אקספון 018– טיפ

חברת 018 עושה מאמצים רבים כדי לאפשר ללקוחותיה לקבל שירות מהיר, מקצועי ויעיל. כדי לייעל את השירות שתקבלו בעת פנייה למוקדים השונים שלנו אנו ממליצים להשתמש ככל שניתן בשירותים המקוונים המוצעים באתר האינטרנט, כך שתימנעו מעצמכם המתנה ארוכה בטלפון. בנוסף, כדי לייעל את תהליך הזיהוי ולקצר את זמני ההמתנה מומלץ לפנות למוקדים השונים כאשר בידיכם כל אמצעי הזיהוי הרלוונטיים למנוי כמו מספר תעודת הזהות, מספר ח.פ, מספר הטלפון וארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו מחויב המנוי. בנוסף, וודאו שאתם פונים למוקד הרלוונטי לפנייתכם כדי שתחסכו זמן המתנה יקר.

אקספון שירות לקוחות: שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של אקספון (018)?

מספר הטלפון של מוקד השירות הינו 0018*. שעות הפעילות של המוקד: בימים א'-ה' בין השעות 06:00-19:00 ובימי שישי וערבי חג 08:00-13:00.

מהו מספר הפקס של מוקד שירות הלקוחות של אקספון?

מספר הפקס של מוקד שירות הלקוחות הינו 03-9254433.

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של אקספון לציבור החרדי?

מספר הטלפון של המוקד לציבור החרדי הינו 1-700-018-700.

כיצד ניתן לפנות לאקספון במייל?

כתובת המייל של אקספון למשלוח פניות הינה [email protected].

מהו מספר הטלפון של מוקד המכירות של אקספון ללקוחות חדשים?

מספר הטלפון של מוקד המכירות הינו 0018* או 03-925-44-38. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-21:00, ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00.

מהן שעות הפעילות של מוקד אקספון תמיכה טכנית?

מספר הטלפון של מוקד התמיכה הטכנית זהה לזה של מוקד השירות, ושעות הפעילות- 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

כיצד ניתן לדווח על תקלה בטלפון או באינטרנט אקספון?

מוקד התמיכה הטכנית עומד לשירות הלקוחות לדיווח על תקלות בטלפון: 1-800-852-374. כמו כן ניתן לשלוח טופס מקוון הנמצא בעמוד "שירות ותמיכה".

כיצד ניתן להצטרף לשירות סינון תכנים "רשת ביטחון" של אקספון וכמה זה עולה?

018 אקספון מציעה ללקוחותיה את שירות "רשת בטחון" – שירות החסימה של חברת פיורסייט, הפועל לסינון מפני תכנים ואתרים בעת שילדיך גולשים ברשת. השירות ניתן ללא תשלום ללקוחות 018 אקספון. ניתן להצטרף ע"י פניה למוקד שירות הלקוחות. לשדרוג רשת הביטחון, לרשת ביטחון פלטינום, סינון בעל אפשרויות רחבות יותר יש צורך בעלות נוספת של 9.90 ₪ לחודש.

כיצד אוכל להזמין סים חדש של אקספון לסלולרי?

ניתן להזמין סים חדש ע"י מילוי טופס ההצטרפות הזה- 018.co.il, ושליחתו כשהוא מלא וחתום למספר הפקס: 03-9254433 או למייל [email protected].

האם יש חובה להיות לקוח אקספון כדי לחייג דרככם?

כלל לא. ניתן לחייג לחו"ל גם ללא הרשמה לאקספון, במקרה כזה השיחה תחויב ע"פ המחירון ללקוחות מזדמנים.

כיצד ניתן לדעת מראש את קידומת המדינה אליה אני מעוניין לחייג דרך אקספון?

יש להכנס לעמוד "תעריפון", שנמצא בעמוד "שיחות לחו"ל" באתר, ולהקליד את שם המדינה אליה מעוניינים לחייג. בנוסף לקידומת המדינה תגלו גם את עלות השיחה.

מהי חבילת הבאנדל של אקספון ומה היא כוללת?

חבילת הבאנדל היא צירוף של תשתית וספק האינטרנט בחבילה אחת. ההצטרפות לחבילה המשולבת חוסכת לכם כסף, ואת הצורך בפניה נפרדת לשתי חברות שונות.

מהו היתרון של כרטיס החיוג של אקספון?

כרטיס חיוג מאפשר לכם לחייג מכל טלפון מהארץ לחו"ל באמצעות מספר גישה מתאים. כרטיס חיוג אקספון מציע בנוסף מחירים אטרקטיביים במיוחד ללקוחות החברה, ללא הגבלת מדינה.

מהו מספר הטלפון לחיוג במקרה של תקלה בחו"ל ברשת אקספון?

מספר הטלפון לחיוג מחו"ל הינו 972-3-925-44-00+. נציגי השירות זמינים עבורכם 24 שעות ביממה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת אקספון והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן