מספר טלפון

יס שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: יס שירות לקוחות (Yes)

חברת יס היא חברה מובילה שמספקת שירותי טלוויזיה בלוויין, שירותי אינטרנט וטלפון ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים. החברה מפעילה מוקדי שירות גדולים ולקוחותיה יכולים לפנות אליהם באמצעות כה וכמה דרכים. ניתן לפנות לנציגי החברה באמצעות הטלפון, האינטרנט, פקס, מייל וכמובן על ידי דואר ישראל. כתובת אתר האינטרנט של החברה היא yes.co.il. ובאמצעותו ניתן לפנות אל נציגי השירות, לאתר טפסים לקבל מידע כללי, לקבל מידע על מבצעים וחבילות אטרקטיביות ועוד.

ניתן לפנות אל החברה גם באמצעות דף הפייסבוק של החברה שמקושר לאתר האינטרנט. לקוחות החברה יכולים להירשם לשירות יס און ליין ולקבל מגוון שירותים באמצעות האתר מבלי להמתין לנציגי השירות כמו למשל הקלטה מרחוק, צפייה בחשבונית ועוד. החברה מפעילה מוקדי קבלת קהל מרכזיים בכפר-סבא, נשר, באזור התעשייה כנות ובאזור התעשייה באר-שבע בימים א'- ה' בין השעות 09:00-17:00.

יס שירות לקוחות ומוקד תמיכה טכנית

מוקד שירות הלקוחות ומוקד התמיכה הטכנית של חברת יס פעילים ועומדים לרשות הלקוחות בטלפון 2080* או 1-800-208-000 בימים א' ה' בין השעות 08:00 – 20:00 וביום ו' בין השעות 08:00-13:00. מוקד התמיכה הטכנית זמין ללקוחות החברה 24 שעות ביממה למשך 7 ימים בשבוע למעט יום כיפור. לנוחות הגולשים ניתן לפנות אל נציגי החברה ם באמצעות אתר האינטרנט יס.קום או על ידי דף הפייסבוק.

אם גם אתם לא רוצים להמתין זמן רב על הקו על מנת לקבל מענה מנציג, תוכלו לפנות לנציג תמיכה ושירות דרך הודעת טקסט בערוצי השירות הבאים:

  • ואטסאפ – מוקד התמיכה טכנית בואטסאפ פועל 24 שעות בימהמה ונותן מענה בספר טל' 050-6695223.
    *שעות פעילות מוקד שירות לקוחות פועל בימים א'-ה' 08:00-16:00 ובימי ששי' וערבי חג וחול המועד בין השעות 08:00-13:00
  • שירות הודעות SMS – יש לכתוב הודעה לטלפון שמספרו- 050-6695222 שעות פעילות: תמיכה טכנית 24 שעות, בנושאי שירות ימים א'-ה' – 08:00-16:00 ימי ו', ערבי חג וחול המועד – 08:00-13:00

כתובת למשלוח דואר היא רחוב היוזמה 6 כפר-סבא, התעשייה 8 אזור התעשייה נשר, אדום 26 אזור התעשייה כנות, ורחוב יהודה הנחתום 8 אזור התעשייה באר שבע. למעוניינים לפנות לממונה על פניות הציבור ניתן לפנות בכתב ל yes פניות הציבור , רחוב היוזמה 6 כפר סבא. ניתן לפנות גם לפקס 09-7616193 או למייל [email protected].

טיפ להתנהלות מול מוקד שירות לקוחות

חברת יס מציעה מגוון של ערוצי תקשורת שמיועדים כולם לשפר את איכות השירות שניתן ללקוחות החברה. כדי לייעל עוד יותר את השירות שתקבלו מנציגי החברה מומלץ להשתמש כמה שניתן בשירותים המקוונים שמציעה החברה. למצטרפים מומלץ לפנות דרך אתר האינטרנט yes.co.il וכך להימנע מהמתנה ממושכת בטלפון. נציגי המכירה ישמחו לחזור אליכם ברגע שיתפנו.

ללקוחות החברה מומלץ להירשם לשירות און ליין, כך שיוכלו לבצע כמה שיותר פעולות באתר האינטרנט yes.co.il המאובטח. בנוסף, בעת הפניה למוקדי השירות והתמיכה מומלץ לוודא שכל פרטי המנוי מצויים בידיכם לרבות ארבע הספרות האחרונות של אמצעי התשלום שדרכו משולם המנוי. בנוסף, וודאו שאתם פונים למוקד הרלוונטי לפנייתכם כך שתוכלו לקבל מענה מהיר ומקצועי.

תשובות לשאלות נפוצות במוקד שירות לקוחות יס (Yes)

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הכללי של YES?

מוקד השירות המרכזי של yes בטלפונים: 2080* או 1800-20-8000, פעיל בימים א' ה' בין השעות 08:00 – 20:00 וביום ו' בין השעות 08:00-13:00.

מהו מספר הטלפון של המוקד לתמיכה הטכנית של YES?

מספר הטלפון של המוקד לתמיכה הטכנית זהה למספר הטלפון של מוקד השירות. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומספק מענה בשאלות הקשורות למוצרי החברה ותקלות נפוצות.

האם ניתן לפנות למוקד השירות הכללי של YES בנושא של מעבר דירה?

אכן כן. ניתן להשלים את מעבר הדירה באתר, או ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הכללי בימים א' – ה' 08:00-22:00 או בימי שישי בין השעות 08:00-13:00.

אני מעוניין לשנות את אמצעי התשלום ל-YES. כיצד אוכל לעשות זאת באופן היעיל ביותר?

ניתן להיכנס לאזור האישי (המנוי שלי) באתר, ולשנות את אמצעי התשלום, או לפנות למוקד הטלפוני הכללי.

האם ניתן לשלוח פניות ל-YES באמצעים מקוונים?

אכן כן. ניתן ליצור קשר עם נציגי שירות Yes באמצעות טופס מקוון באתר Yes בכתובת:yes.co.il או לפנות למוקד שירות הלקוחות בדף הפייסבוק

מהי הכתובת למשלוח דואר ל-YES?

כתובת למשלוח דואר לחברת Yes: רחוב היוזמה 6 כפר סבא.

מהו מספר הפקס למשלוח פניות ובקשות ל-YES?

מספר הפקס למשלוח פניות לחברה: 09-7616193

כיצד ניתן לצפות בחשבוניות אחרונות של YES?

לקוחות Yes יכולים להכנס לאזור האישי (המנוי שלי) באתר האינטרנט של Yes, ולבצע מגוון פעולות שימושיות כגון: צפייה בחשבוניות אחרונות, זימון טכנאי, שינוי פרטים אישיים ועוד.

כיצד ניתן לקבל מענה לתקלות נפוצות במכשירי החברה?

ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית בטלפון המופיע לעיל, אך לפני כן, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט לרובריקת "שירות ותמיכה", לבחור את המכשיר המבוקש (תמיכה בשלט, תמיכה ב-VOD, מדריך לממיר וכיו"ב) ולקבל סיוע בפתרון תקלות נפוצות.

מהי כתובת הדוא"ל של המחלקה לפניות הציבור של YES?

כתובת הדוא"ל של המחלקה לפניות הציבור הינה: [email protected].

כיצד אוכל לאתר את מרכז שירות YES הקרוב לאזור מגוריי?

מרכזי השירות של Yes משמשים את לקוחות החברה לרכישת מכשירים או ציוד וקבלת מידע מקיף על השירותים השונים, והם פרוסים בכל רחבי הארץ. באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא רשימה מפורטת של מרכזי השירות ושעות פעילות של כל אחד מהם.

כיצד ניתן לבקר את תכני YES בהם צופים ילדיי?

Yes מאפשרת להורים לחסום מילדיהם תכנים שאינם הולמים את גילם. כל שעליכם לעשות כדי להפעיל את בקרת ההורים הוא לבחור בתפריט "הגדרות" ולאחר מכן "בקרת הורים" ואז "חסימת צפייה" ולאחר מכן אישור.

אני מעוניין להקליט תוכנית אהובה עליי ב-YES. כיצד ניתן לעשות זאת דרך SMS?

ניתן להזמין תוכניות מוקלטות ע"י שליחת שם התוכנית למספר 2080*. המערכת תזהה את התוכנית המבוקשת מתוך לוח השידורים, ותקרין אותה בזמן הרצוי.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת יס פי והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן