מספר טלפון

עיתון ישראל היום שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: ישראל היום שירות לקוחות
בשנת 2007 בחודש יולי הופיע הגיליון הראשון של ישראל היום והודפס במשך חמישה ימים בשבוע מיום ראשון ועד יום חמישי. החל מחודש נובמבר שנת 2009 החלו להדפיס גיליון סוף שבוע נוסף לעיתון ובו שלושה חלקים: חדשות, מגזין תרבות ומוסף פוליטי. העיתון ישראל היום מופץ בכל בית שני ברחבי מדינת ישראל, במקומות עבודה, במוסדות לימוד, בתחבורה ציבורית וכיוצא באלו. העיתון הוקם על בסיס האמונה שלציבור הישראלי בהחלט מגיע ליהנות מעיתונות טובה ואיכותית יותר, מאוזנת ומדויקת.

המוניטין הגבוה של העיתון לצד האמינות שלו, החלו למשוך אליו יותר ויותר כותבים צעירים ומוכשרים ביותר אשר היו מסוגלים בקלות לבחור במדיום עיתונאי אחר, אולם בחרו דווקא להשתלב במסגרת המערכת של העיתון ישראל היום. ישראל היום נמנה עם עיתונות מסוג אחר, כזו שמדברת ולא צועקת, כל זאת ועוד ניתן בחינם ללא תשלום. צוות הכותבים המוכשר של העיתון נמנה עם עיתונאים מהשורה הראשונה, פובליציסטים, אנשי תקשורת מובילים עם ניסיון עשיר בעולם העיתונאות וכישרון כתיבה ייחודי.

ערוצי התקשורת עם מחלקת שירות לקוחות ישראל היום

העיתון ישראל היום מעמיד לרשות הציבור הרחב כמה ערוצי שירות נוחים ויעילים. דרך אתר הבית של העיתון ניתן להגיש טופס ובו תכני הפנייה או הבקשה, אשר יענה על ידי אחד מנציגי השירות של העיתון בהקדם האפשרי. בנוסף ניתן לפנות באופן ישיר למערכת ישראל היום בכתובת רחוב השלושה 2, בניין B1 תל אביב או לשלוח מכתבים למען זה. באתר ניתן בנוסף לבצע הרשמה לקבלת ניוזלטר יומי למייל, הרשמה לקבלת העיתון ישירות לתיבת הדואר האלקטרונית והרשמה לקבלת הקריקטורה היומית.

ישראל היום שירות לקוחות – מספר טלפון

מוקד שירות הלקוחות של מערכת ישראל היום פועל בימים א'-ה' בין השעות 07:00-17:00 ובימי שישי בין השעות 07:00-13:00. מספר הטלפון של המוקד: 8444* ניתן גם להתקשר למספר נוסף 03-764-2000.

ניתן לשלוח מייל לכתובת: [email protected]. כתובת אתר הבית של ישראל היום: www.israelhayom.co.il.

תשובות לשאלות נפוצות במוקד שירות לקוחות IsraelHayom.Co.il

כיצד ניתן להצטרף כמנוי לעיתון ישראל היום?

ניתן להצטרף כמנוי לעיתון ישראל היום ע"י כניסה לקישור הזה באתר האינטרנט של ישראל היום, ובחירה של שירות המשלוחים הרצוי.

מהו מספר הטלפון של מרכז שירות הלקוחות של ישראל היום?

מספר הטלפון של מרכז שירות הלקוחות של ישראל היום הינו: 8444*. שעות פעילות המוקד: בימים א'-ה' בין השעות 07:00-17:00, ובימי ו' בין השעות 07:00-13:00.

מהי הכתובת למשלוח מכתבים למערכת ישראל היום?

כתובת למשלוח מכתבים למערכת ישראל היום הינה: ישראל היום, רח' השלושה 2, בניין B1 תל אביב.

מהי כתובת המייל למשלוח פניות למערכת ישראל היום?

כתובת המייל למשלוח פניות למערכת ישראל היום: [email protected].

האם ניתן להירשם באתר ישראל היום לקבלת העיתון לתיבת הדוא"ל האישית שלי?

אכן כן. יש ללחוץ על לשונית "צור קשר" באתר ולבחור באפשרות "הרשמה לקבלת העיתון לתיבת הדואר האלקטרונית".

כיצד ניתן לקבל רשימה מפורטת של נקודות חלוקת עיתון ישראל היום ללא תשלום?

לאיתור נקודות הפצה, יש להכנס לקישור הזה, להזין את כתובת אזור המגורים, ולאתר בקלות את 15 נקודות ההפצה הקרובות אליכם.

כיצד ניתן לפרסם בעיתון ישראל היום?

המעוניינים לפרסם בעיתון ישראל היום יכולים לעשות זאת ע"י כניסה לקישור הזה, ומילוי הפרטים בטופס יצירת הקשר.

אלו פעולות ניתן לבצע באמצעות דף הפייסבוק של ישראל היום?

בדף הפייסבוק של ישראל היום ניתן לצפות באייטמים מעניינים, להירשם לרשימת הדיוור של ישראל היום, להזמין פרסום בעיתון, לאתר נקודות הפצה הקרובות לאזור המגורים ועוד.

כיצד ניתן להתחבר לאפליקציה החכמה לסלולר של ישראל היום?

להורדת האפליקציה למכשיר החכם, יש להכנס לעמוד הבית של ישראל היום, וללחוץ על הכפתור האדום בצד ימין של המסך "הורידו את אפליקציית ישראל היום".

האפליקציה מבוססת על המהדורה המודפסת של העיתון. באמצעות האפליקציה ניתן לשמור אייטמים וכתבות במועדפים, ולשתף כתבות ברשתות החברתיות: פייסבוק, לינקדאין וטוויטר.

כיצד ניתן לקבל מידע על הצוות הניהולי של ישראל היום ועל צוות הכותבים?

למידע על האנשים העומדים מאחורי עיתון ישראל היום, יש להכנס לאתר האינטרנט לדף האודות, וללחוץ למידע על "הצוות הניהולי" או "צוות הכותבים".

כיצד ניתן לצפות בכתבות ותיקות של עיתון ישראל היום (כתבות ארכיון)?

לצפייה בכתבות ישנות שפורסמו בעבר בעיתון ישראל היום, יש להכנס למדור "ארכיון", ולסנן את תוצאות החיפוש לפי מדור מבוקש או לפי תאריך. ניתן לאתר הן כתבות והן אייטמים ודעות.

אינני מבין כיצד ניתן להשתמש במהדורה הדיגיטלית של ישראל היום. כיצד אוכל לקבל תמיכה או הדרכה?

לתמיכה או הדרכה בשימוש במהדורה הדיגיטלית של העיתון באתר האינטרנט, יש להכנס לעיתון הדיגיטלי המבוקש, וללחוץ על כפתור "עזרה" בצד שמאל של המסך. במידה ואינכם מצליחים לראות היטב את המהדורה הדיגיטלית של העיתון, בדקו האם ברשותכם דפדפן מעודכן. לכל שאלה נוספת יש לפנות למוקד שירות הלקוחות במספר: 8444*.

איך ניתן לקבל עותק של יומי של עיתון ישראל היום?

במידה ואתם מעוניינים בעותק דיגיטאלית של העיתון, ניתן להכנס ללינק זה ולהירשם. לאחר הרישום קבלו כל עותק של העיתון ישירות למייל האישי!

טיפ

מומלץ ליצור קשר עם מערכת העיתון ישראל היום דרך אתר האינטר על ידי מילוי הפרטים האישיים שלכם בטופס המופיע באתר. בטופס זו תוכלו להביע את עצמכם ולפרט אחר נושא ותוכן הפנייה שלכם, וזאת מבלי להמתין ממושכות לנציג טלפוני שיתפנה אליכם. כידוע ישנו עומס רב על מוקדי שירות הטלפוני ועל כן מומלץ תמיד לשלוח את הבקשה דרך האינטרנט ולהמתין שנציג שירות יענה לפנייתכם בנינוחות ולא על קו הטלפון.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על מוקד שירות לקוחות עיתון ישראל היום.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן