מספר טלפון

כלל ביטוח שירות לקוחות

0

כלל ביטוח שירות לקוחות

חברת כלל ביטוח ופיננסים מספקת מגוון רחב של מוצרי ביטוח מתקדמים בתחום ביטוח החיים, ביטוח נכסים, ביטוח רכב, ביטוח בריאות ועוד. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב. מגוון השירותים והמוצרים המציעה החברה מפורט באתר החברה בכתובת www.clalbit.co.il. ליצירת קשר עם החברה תוכלו לשלוח את פנייתכם למחלקת פניות הציבור בכתובת שדרות מנחם בגין 48 תל אביב, מיקוד 66180.

כמו כן, תוכלו ליצור קשר עם החברה באמצעות דואר אלקטרוני, בכתובת [email protected]. בכל פניה, עליכם לציין את שמכם, מספר תעודת הזהות שלכם ופירוט כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים. כמו כן, תוכלו לבצע פניה טלפונית לחברה באמצעות שורה של מוקדי השירות שמפעילה החברה.

ביטוח אשראי

מספר טלפון כלל ביטוח שירות לקוחות

לרשותכם עומדים שורה של מוקדי שירות שיעניקו לכם שירות אדיב ומהיר בכל שאלה ועניין. מספר הטלפון של המוקד הוא 5454*. תוכלו לפנות למוקד בטלפון בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 – 17:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-13:00. כמו כן, תוכלו לפנות אל מוקדי השירות באמצעות פקס בכל עת. לפירוט מספרי הפקס ומספרי הטלפון של מוקדי שירות ייעודיים, תוכלו להיכנס לדף מוקדי שירות הלקוחות של כלל ביטוח באתר האינטרנט של החברה.

שאלות נפוצות: כלל ביטוח שירות לקוחות

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הכללי של כלל ביטוח?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הכללי הינו 5454* או 03-9420440, שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 17:00 – 08:30

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות תביעות של כלל ביטוח?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות בנושאי תביעות רכב, נזקי גוף, פנסיה, בריאות, חיים, שיבוב ורכוש הוא 6564*, המוקד פעיל בימים א'-ה': 16:00 – 08:30. מעבר לכך באתר האינטרנט של כלל ביטוח clalbit.co.il ניתן למצוא רשימה מפורטת המכילה את כל הטלפונים של מערך התביעות בקישור הזה.

מהו מספר הטלפון לפניות בנושאי ביטוח חיים של כלל ביטוח?

מספר הטלפון לפניות בנושאי ביטוח חיים הינו 03-7965775, המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:30-14:30.

מהו מספר הטלפון של מוקד בריאות של כלל ביטוח לפניות בנושאי ביטוח בריאות?

מספר הטלפון של מוקד בריאות הינו 077-6383290, המוקד פעיל בימים א'-ה': 17:00 – 08:30.

כיצד ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת כלל ביטוח?

לבירורים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל ורכישת ביטוח יש לפנות למוקד ביטוח נסיעות לחו"ל בטלפון שמספרו 03-6388493, בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00.

מהו מספר הטלפון של מוקד ביטוחי שיניים של כלל ביטוח?

מספר הטלפון של מוקד ביטוחי שיניים הינו 1-700-501-501, המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00.

כיצד ניתן לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל של כלל ביטוח המתאימה לנסיעתי?

רוב פוליסות הביטוח של כלל ביטוח, ניתנות להתאמה אישית ומאפשרות להתאים את תנאי הביטוח למצב הבריאותי הנוכחי. הפוליסה הבסיסית היא "מדיכלל עולמי", אליה ניתן להוסיף כיסויים והרחבות כגון הרחבה לספורט ימי ואתגרי, הרחבה למחלה קיימת, הריון, הרחבה למכשירים אלקטרוניים כמו מצלמה או סמארטפון ועוד.

האם ניתן להגיש תביעה אונליין לרכבי דרך אתר האינטרנט של כלל ביטוח?

אכן כן. הגשת תביעת רכב מתאפשרת בקלות באזור האישי ע"י הזנת שם משתמש וסיסמה.

כיצד ניתן לשלם חוב קיים לכלל ביטוח?

באתר האינטרנט של כלל ביטוח, בלשונית "תשלום חוב" ניתן לשלם חובות בקלות ללא יציאה מן הבית. כל שעליך לעשות הוא להזין את מספר המכתב שהגיע למעונך בדבר יתרת החוב ולשלם את החוב שהצטבר לך.

אני מעוניין לאתר תנאי פוליסה קיימת של כלל ביטוח. כיצד אוכל לעשות זאת במהירות?

לנוחיותך, מנגנון לאיתור תנאי פוליסה באתר כלל ביטוח. לאיתור יש לבחור תחום, שם חברה, שם פוליסה וסוג בעמוד הזה.

אלו פעולות ניתן לבצע באזור האישי באתר כלל ביטוח?

באזור האישי באתר כלל ביטוח מקנה גישה חופשית בכל רגע נתון לתיק האישי, וכן מאפשרת לבצע מגוון פעולות שימושיות:

  • קבלת פירוט פוליסות
  • הגשת תביעה
  • צפייה בסטטוס תביעה
  • בדיקת חוב
  • תשלום חוב קיים
  • לקיחת הלוואה
  • הנפקת דו"חות ואישורי מס

יש לי שאלות רבות בנוגע לפוליסות הביטוח של כלל ביטוח. האם ניתן לשוחח עם נציג בצ'אט אונליין?

אכן כן. יש אפשרות לשוחח עם נציג שירות מקצועי בצ'אט אינטרנטי המתמחה בכל נושאי הביטוח. לתחילת השיחה, יש ללחוץ על כפתור "שוחח עם נציג אונליין".

3 טיפים

1. בפנייה לשירות הלקוחות של כלל ביטוח כדאי להצטייד בכל הפרטים הרלוונטיים לפנייה שלכם, ולוודא שיש בידיכם את כל המסמכים והאסמכתאות הדרושים לביצוע הפעולה אותם אתם מעוניינים לבצע. לפני פניה למוקד הצטיידו בתעודת זהות, ובמספר כרטיס האשראי שאיתו אתם מבצעים תשלומים לחברה. כמו כן, מומלץ להצטייד במספר הפוליסה, ובפרטיה המרכזיים על מנת לזרז את הטיפול בתהליך.

2. במידה ואתם מעוניינים לבצע פעולה כלשהי הדורשת אישורים ואסמכתאות שקיבלתם בעבר מהחברה, או כאלה הנדרשים מצד ג', מומלץ להצטייד במסמכים אלה, מאחר ובשלב זה או אחר של הטיפול בפנייתכם, תידרשו לשלוח את המסמכים לחברה.

3. משלוח מסמכים לחברה אפשרי הן באמצעות משלוח פקס למספרי הפקס המפורטים בדף השירות של החברה באתר האינטרנט, או למספר הפקס שאליו ינחה אתכם נציג השירות לשלוח את המסמכים. כמו כן, אם יש לכם מסמכים הנמצאים על המחשב שלכם, תוכלו לשלוח אותם באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני המפורטת בדף שירות הלקוחות של אתר החברה.

במידה וזמני ההמתנה ארוכים, תוכלו להשאיר את מספר הטלפון שלכם, ונציגי החברה יחזרו אליכם בתוך יום עבודה אחד על מנת לטפל בפנייתכם.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת כלל ביטוח ופיננסים והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן