מספר טלפון

מוקד מאוחדת שירות לקוחות טלפון

0

מוקד מאוחדת טלפון שירות לקוחות

קופת חולים מאוחדת הינה קופת החולים השלישית בגודלה בישראל. קופת חולים מאוחדת נוסדה בשנת 1974 ומעגל לקוחותיה רק מתרחב עם השנים. קופת חולים מאוחדת מציעה ללקוחותיה שירותי בריאות מקצועיים במגוון תחומי רפואה שונים. כיום נמנים עם לקוחות מאוחדת כמיליון לקוחות. כחלק מחובותיה על פי חוק של קופת חולים מאוחדת, היא מעניקה ללקוחותיה את שירותי השב"ן המוכרים, אך מעבר אליהם היא מעניקה גם שירותי בריאות נוספים ומורחבים, בינהם נמצא את מאוחדת עדיף, מאוחדת שיא, מאוחדת זהב ומאוחדת חו"ל. כל אחת מהתוכניות כוללת פוליסות ממוקדות בעלות שירותי בריאות נרחבים המוצעים ללקוחות הקופה. סניפיה הראשיים של קופת החולים מאוחדת פזורים ברחבי הארץ והכתובת למשלוח מכתבים בדואר של קופת חולים מאוחדת היא אבן גבירול 124, תל אביב, מיקוד 62038.

מוקד מאוחדת מספר טלפון

קופת חולים מאוחדת מפעילה מוקד שירות לקוחות מתקדם, על מנת להעניק ללקוחותיה ולמצטרפיה החדשים את מגוון השירותים הדרושים להם גם בטלפון. בין השירותים נמנים שירותים כמו זימון תורים, בדיקת תוצאות מעבדה, הצטרפות לשירותי בריאות נוספים, רפואת מומחים ועוד.
מספר הטלפון של שירות הלקוחות של מאוחדת הוא 3833*.
זמני הפעילות במוקד של שירות הלקוחות של מאוחדת הם בכל שעות היממה למעט בשבתות ובחגים.

טיפ

קופת חולים מאוחדת הינה אחת מקופות החולים המוכרות על פי חוק בישראל כדי להעניק את שירותי השב"ן המגיעים לכל אזרח במדינה מתוקף חוק. אך מעבר להיותה קופה המעניקה שירותי שב"ן, קופת חולים מאוחדת מעניקה גם שירותי רפואה נוספים.

טיפ ראשון – לא פעם אנחנו פונים לרפואה פרטית כדי לבצע טיפול רפואי כלשהו וזאת מבלי לבדוק אפילו את זכאותנו בתור לקוחות הקופה שלנו. לפני כל טיפול רפואי ולא משנה אם מציל חיים או בכלל אסתטי, חשוב לבדוק את הזכאות שלנו בקופת חולים מאוחדת. את הזכאות ניתן לבדוק בקלות באתר האינטרנט של החברה (לדוגמא בעמוד השאלות והתשובות המפורט), או לחילופין ליצור קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני לצורך בירור מעמיק יותר. רוצים לבצע סקירת מערכות במחיר שפוי? מעוניינת לבצע ניתוח אף במחיר מוזל? מומלץ לבדוק ראשית את הזכאות שלך בקופת חולים מאוחדת.

טיפ שני – מי מאיתנו לא מכיר את התחושה של בזבוז הזמן בהמתנה על הקו למוקדי השירות השונים. מוקדי השירות עמוסים לעיתים בפניות רבות ואינם מסוגלים לקבל את כלל השיחות המגיעות אליהן, מה שגורר זמני המתנה ארוכים ואיכות טיפול לקויה לעיתים. בדיוק לצורך כך מומלץ לחייג למוקד שירות הלקוחות של מאוחדת דווקא בשעות הצהריים (12:00-14:00) ובאמצע השבוע (מומלץ לא בימי ראשון או שישי שכן אז המוקד עמוס). באופן הזה נוכל להבטיח כי נקבל מענה מהיר ואיכותי יותר לשאלתנו.

מוקד מאוחדת שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של מאוחדת?

ניתן לפנות למוקד המידע הארצי וזימון התורים של מאוחדת במספר הטלפון 3833* מכל טלפון.

כיצד ניתן לפנות למוקד התמיכה הטכנית של מאוחדת?

לפניות בנושאים טכניים הנוגעים לתפעול אתר מאוחדת או שירותי מאוחדת באינטרנט או באפליקציה, יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית בטלפון 1-800-354-321. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות: 7:30 – 21:00 ובימי שישי בין השעות: 07:30 – 13:00.

מהי כתובת הדוא"ל למשלוח פניות למאוחדת שירותי בריאות?

כתובת הדוא"ל למשלוח פניות למאוחדת הינה [email protected]

מהן הפעולות שניתן לבצע באזור האישי באתר מאוחדת "מאוחדת אונליין"?

באזור האישי באתר מאוחדת ניתן לבצע מגוון פעולות שימושיות:

  • צפיה בבדיקות מעבדה
  • זימון/ביטול תורים לרפואה מקצועית
  • צפיה בתוצאות מכונים
  • צפיה בתנועות כספיות וחיובים
  • רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל
  • עדכון פרטים אישיים
  • ועוד ועוד

האם ניתן לאתר שירותים או מרפאות מאוחדת בקלות לפי אזור או תחום שירות?

בוודאי. היעזרו "במאתר השירותים המהיר" בדף הבית של מאוחדת, הזינו את סוג השירות, שם הרופא, תחום השירות, יישוב ואזור ולחצו על "שלח".

האם ניתן לשוחח עם נציג שירות מאוחדת אונליין?

אכן כן. נציג שירות זמין לשירותכם במאוחדת צ'אט לכל שאלה או פניה.

כיצד ניתן לאתר מרפאות רפואה משלימה שבהסדר עם קופ"ח מאוחדת?

רשימת מרפאות בהסדר עם מאוחדת למתן שירותי רפואה משלימה מופיעה בקישור הזה

האם ניתן לאתר תרופות מסוימות הנמצאות במלאי בית המרקחת של מאוחדת?

בהחלט כן. שירות חדש מאפשר לאתר תרופות לפי שם בבית המרקחת המועדף עליך. להפעלת השירות יש להכנס לדף "שירותים רפואיים" ואז "חיפוש בית מרקחת", ולהזין את שם התרופה באנגלית לבדיקה.

כיצד ניתן להירשם למאוחדת?

להרשמה למאוחדת יש לפנות לסניפי רשות הדואר או לאתר האינטרנט של המוסד לביטוח לאומי. יש להצטייד בתעודת זהות של הנרשם ולהירשם במקביל גם בקופת החולים.

מהם שירותי מאוחדת החדשים באתר האינטרנט ובאפליקציה הסלולרית?

לאחרונה נוספו מספר שירותים חדשים כגון:

  • רכישת פוליסת ביטוח בריאות לנסיעה לחו"ל
  • הגשת תביעות אונליין לביטוח סיעודי
  • הצטרפות לרשימת המתנה לקביעת תורים
  • מגוון שירותים רפואיים בתצוגת מפה
  • הדפסת התחייבויות במאוחדת אונליין
  • הצגת תרשימי א.ק.ג.
  • הזמנת כרטיס מגנטי
  • ושירותים שימושיים נוספים

איבדתי את הכרטיס המגנטי של מאוחדת. האם אוכל להזמין כרטיס חדש מבלי להגיע למרפאה שלי?

אכן כן. להזמנת כרטיס חדש יש להכנס לאתר האינטרנט של מאוחדת או לאפליקציה האינטרנטית , לבחור ב"שירותים נוספים" ואז "הזמנת כרטיס מגנטי" ואחר כך הזדהות, יש לסמן את הכרטיס אותו תרצו להזמין ולבסוף ללחוץ אישור. לאחר אישור ההזמנה, הכרטיס החדש ישלח לכתובת שהוזנה במאוחדת.

עברתי דירה. כיצד אוכל לעדכן את כתובתי החדשה במאוחדת שירותי בריאות?

לאחר מעבר הדירה, ניתן לעדכן את הכתובת באזור האישי באתר מאוחדת, אולם בפועל הכתובת לא תעודכן בזמן אמת אלא לאחר אימות הפרטים.

עד איזה גיל ניתן ליהנות מטיפולי שיניים משמרים בחינם במאוחדת?

טיפולי שיניים משמרים במאוחדת מוענקים לילדים עד גיל 12, ובנוסף המבוטחים במאוחדת שיא זכאים לטיפולים משמרים עד גיל 18 בחינם.

מעבר לקופת חולים מאוחדת

אם אינך מרוצה מקופת החולים או מעוניין לעבור בעקבות החלפת אזור מגורים, רישום ילד, שחרור מצה"ל, עולה חדש או תושב חוזר, מומלץ לשקול להצטרף לקופת חולים מאוחדת- ספקית שירותי הבריאות מבין המובילים בישראל. באמצעות הצטרפות לקופת חולים מאוחדת תוכלו ליהנות מהטבות רבות וללא פגיעה בזכויות הרפואיות שהיו לכם בקופה הקודמת.

ניתן לעשות את ההרשמה באמצעות מילוי טפסים מקוונים און־ליין באתר של קופת החולים, או שאנו יכולים ללוות אתכם בכל התהליך בליווי צמוד ונדאג לכך שכל הזכויות הרפואיות שהיו לכם קודם ישמרו ואף נשתדל שתקבלו אף יותר הטבות.

כך עושים את זה נכון:

שלב 1. אם כבר היום החלטת להגיש בקשה למעבר לקופת חולים כללית, היכנס לאתר הביטוח הלאומי דרך המחשב או אפליקצייה למלא טופס עם כל המידע הדרוש.

– ניתן גם לבצע את המעבר בין קופות החולים השונות בסניפים של דואר ישראל (המעבר כרוך בתשלום).

שלב 2. יש לבקש מרופא המשפחה שלך את סיכום המצב הרפואי שלכם, בנוסף יש לבקש מן המזכירות הרפואית של המרפאה בה אתם חברים מסמך על הוותק בביטוח המשלים אשר ברשותך.

שלב 3. צריך לפנות לביטוח הסיעוד שלכם ובמידה וישנו באמצעות פנייה לחברת הביטוח שלכם, גם פה נציגי הקופה יעזרו לכם בזה אם תצטרכו עזרה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על קופת חולים מאוחדת והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

Tags:

1 Comment
  1. בוקר טוב,
    אני לקוחה שלכם כבר 22 שנה.
    מעולם לא נתקלתי בשירות מזעזע מפקידה במרפאת השיניים שלכם למעשה היא הודיעה לי שכדאי לי לעבור קופה.
    קבעתי תור לבת שלי לבדיקת שיניים. תוך שדחו לי אותו כבר 3 פעמים כלומר אני מממתינה לתור כבר שנה וחצי !!!!!
    בשיחה עם מנהלת המרפאה הובטח לי שיחזרו אליי ויעזרו לי אך אף אחד לא חזר אליי כבר שבוע.

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן