מספר טלפון

מוקד עיריית חיפה טלפון

0

שם הארגון: מוקד עיריית חיפה טלפון

עיריית חיפה עושה כל שביכולתה על מנת להיות שם עבור התושב בטיפול עבור מגוון נושאים. היא מטפלת בחינוך, תרבות, תברואה, פיתוח העיר, סיורים, מתן זכאויות שונות, קבלת תשלומים, היתרי בנייה, ארנונה, פרסום שלטים וכדומה. על מנת להקל על הפעולות השונות היא מעמידה בפני התושב מגוון אופציות תקשורת, כך שכל אחד יכול לבחור בין להרים טלפון למספר *106  או 04-835-63-56 כאשר אתם נמצאים מחוץ לאזור חיוג 04 (חיפה) , לשלוח דואר, לשלוח מייל, פקס למספר 04-83556440, לשלוח טופס מקוון, להשאיר הודעה במענה הקולי, להגיע עצמאית את בית העירייה וכדומה.

מרכז השירות לתושב

על מנת לייעל את הטיפולים השונים, ניתן להגיע אל מרכז השירות לתושב שממוקם ברחוב חסן שוקרי 11 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-14:00. שם ניתן לקבל שירות מידע והכוונה, סידורי תשלומי מים, ארנונה, הוצאת אישורי טאבו, טיפול בדוחות חניה, שילוט, רישום למוסדות חינוך והוצאת אישורי בנייה. על מנת לברר לפני כן פרטים ספציפיים, כגון באילו טפסים יש להצטייד, ניתן לחייג למספר  ולבדוק.

טיפ למוקד עיריית חיפה

הרבה פעמים במשך היום יש מגוון פעילויות שיש לעשות ועל כן אם ניתן לקבל מענה מהיר מבלי להמתין ועוד מנציג שירות אנושי אז מוטב לנצל את ההזדמנות, כך שכל שיש לעשות הוא רק להיות מודעים לאופציה. באופן שכזה ניתן לשלם חשבון מים, (נכון עבור תושבי חיפה ועבור תושבי קריית שמואל), ניתן לשלם תשלום חנייה ואף תשלומי ארנונה. על מנת לנצל אופציה זו כל שיש לעשות הוא רק להיכנס לאתר haifa.muni.il/resident-service של חיפה ולבחור באופציה שנמצאת בתחתית הדף.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על עיריית חיפה והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן