מספר טלפון

מוקד עיריית רמת גן טלפון וואטסאפ

0

שם הארגון: מוקד עיריית רמת גן
עיריית גן אחראית לגבי כל מה שנוגע לרווחת התושב ותשתיות העיר. בין תפקידיה השונים ניתן למצוא טיפול בתשלומי ארנונה מים וביוב, טיפול בהגשת מכרזים, ספורט, תיירות, כתובת לתלונות שונות, טיפול ברווחת הציבור, שיקום תשתיות, חינוך, תרבות, הופעות ועוד. על מנת לייעל את הטיפול בפניות השונות, שירות הלקוחות מנהל מספר ערוצי תקשורת מקבילים, כך שכל אחד יכול לבחור את דרך ההתקשרות העדיפה עליו. בין ערוצי התקשורת השונים נמצא מענה טלפוני ממוחשב ואנושי, שירות שליחת פקסים, תקשורת דרך המייל ושליחת טפסים מקוונים דרך האתר הראשי.

מוקד ראשי של עיריית רמת גן

המוקד העירוני הינו 109 או לחלופין 03-675-34-95. המוקד זמין בכל יום ובכל שעה. בנוסף ניתן לפנות למוקד גם ע"י פנייה מקוונת דרך אתר האינטרנט www.ramat-gan.muni.il, בקטגוריה של "מוקד פניות". באופן שכזה ניתן לעקוב אחר סטטוס הפניה ע"י מייל מעדכן. המוקד הינו כתובת כללית עבור מגוון נושאים, כך שניתן למצוא בו מענה יעיל לשירותי העירייה, מידע על אירועים, מוקד בו ניתן לעדכן על בעיות במרחב הציבורי, כתובת לקבלת סיוע במבחר תחומים וטיפול בכל צורך נוסף שקשור לעירייה.

מספר טלפון עיריית רמת גן וואטסאפ

עיריית רמת גן השיקה מספר ירוק שמספרו 052-727-71-09, שאליו יכולים התושבים לחייג כדי לשלוח הודעות לנציגי העירייה בוואטסאפ 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כל הפניות ינותבו אוטומטית למחלקה המתאימה לטיפול בהקדם האפשרי.

טיפ

על מנת לשלם במהרה דוחות ולהימנע מריבית, ניתן לשלם אותם בקלות באופן מקוון דרך האתר הנ"ל, (עיריית רמת גן), בתחתית האתר מופיעה קטגוריה "עשה זאת בעצמך" והיא מכילה טפסים מקוונים, פשוטים וברורים.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על עיריית רמת גן והשירות שהם נותנים ללקוחות.

1 Comment
  1. מחפש אימייל כדי לשלוך תלונה על חריגות בנייה ברחוב הראב"ע 14 רמת גן. ניסיתי להכנס דרך האינטרנת אבל אני מקבל הודעה שזה חסום. אני כרגע נמצא ב ארה"ב וצריך למלות דווח על החריגות ולהיות מעודכן על הצעדים שנעשו בנידון. תודה

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן