מספר טלפון

מטרופולין שירות לקוחות – מספרי טלפון מעודכנים

0

שם החברה: מטרופולין שירות לקוחות

חברת מטרופולין תחבורה ציבורית בע"מ הינה אחת מחברות התחבורה הציבורית הגדולות בישראל. החברה הוקמה בשנת 2000 על ידי שלוש חברות תחבורה מובילות בישראל והן קבוצת תור בוס, קבוצת מכשירי תנועה וחברת אתגל אחזקות, כאשר מטרת הקמתה היה הניסיון לייצר תחרות בשוק התחבורה הציבורית בישראל.

כיום מחזיקה מטרופולין בקווי התחבורה הבין עירוניים אשר מקשרים בין תל אביב לבאר שבע. חברת מטרופולין מחזיקה בבעלותה קרוב למאה וחמישים אוטובוסים מדגמים חדישים ונוחים, אשר מבצעים נסיעות בלמעלה מחמישים קווים באיזור הדרום והשפלה. הישובים השונים בהם נמצא את קווי התחבורה הציבורית של חברת מטרופולין הם בין השאר, תל אביב, ראשון לציון, באר שבעף לוד, מצפה רמון, ערד, ירוחן, קרית גת, קרית מלאכי.

מטרופולין מציעה לנוסעיה נסיעה בטוחה על ידי נהגים מוכשרים ובעלי ניסיון, מחירים תחרותיים, שירות אדיב ולא פחות חשוב אוטובוסים נוחים וחדישים.

החל משנת 2003 קבוצת מטרופולין חברה לחברת נהור נתיבי תחבורה וביחד הן הקימו את חברת מטרודן באר שבע בע"מ. חברת מטרודן זכתה במכרז, על פיו הוא מורשת להפעיל עשרים ושלושה קווי תחבורה עירוניים בבאר שבע, אשר משרתים מעל לעשרים מיליון נוסעים בשנה וזאת באמצעות מעל למאה אוטובוסים. בשנת 2012 החלה מטרופולין להפעיל גם קווי תחבורה ציבורית באיזור השרון.

קווי התחבורה של מטרופולין באיזור השרון מונים כמאה קווים עירוניים ובין עירוניים וכמאתיים וחמישים אוטובוסים חדשים. קווים אלה משרתים את הערים והישובים בשרון בינהם נמצא את כפר סבא, הוד השרון, הרצליה, רמת השרון ובנוסף מפעילים קווי תחבורה בין עירוניים בין תל אביב לאיזור השרון. הכתובת למשלוח דואר לחברת מטרופולין היא החרושת 28, אור יהודה, מיקוד 60375.

שירות לקוחות מטרופולין – מספר טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של חברת מטרופולין הוא 5900*. מוקד שירות הלקוחות של חברת מטרופולין פעיל בכל ימות השבוע, עשרים וארבע שעות ביממה. מוקד שירות הלקוחות של מטרופולין מעניק שירותים בנושאים כמו מסלולים, לוחות זמנים ותעריפים. במקרה של אובדן רכוש בתוך אחד מהאוטובוסים של חברת מטרופולין מומלץ לפנות ישירות למוקד האבדות ומציאות בטלפון ישיר 03-6235918. מחלקת האבדות והמציאות זמינה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 07:30 -17:30 ובימי שישי בין השעות 08:00-14:00.

שירות לקוחות מטרופולין – טיפ

בטרם תפנו לשירות הלקוחות של מטרופולין מומלץ להכיר את הטיפים הבאים:

  • טיפ ראשון – מוקד שירות הלקוחות של חברת מטרופולין זמין בכל שעות היממה ולכן ניתן לחייג אליו בכל זמן שנרצה. מומלץ לתכנן נסיעות חשובות וחדשות מבעוד מועד ולהתקשר למוקד שירות הלקוחות, לשם תכנון מסלול נוח ומהיר יותר.
  • טיפ שני – לחברת מטרופולין אין קופות, לכן התשלום בגין הנסיעה מבוצע אך ורק מול הנהג באוטובוס. לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו ללא כסף מזומן עלינו ובדיוק לשם כך קיים כרטיס הרב קו. את הכרטיס ניתן להנפיק במשרדי מטרודן ברחוב חנקין 1 באר שבע, כאשר תוכלו להצטלם במקום ולקבל את הכרטיס במקום. במידה ותביאו תמונת פספורט תהליך קבלת הכרטיס יתארך ותקבלו אותו כעבור שבוע (תאלצו לחזור לאסוף את הכרטיס).

מטרופולין שירות לקוחות – שאלות נפוצות

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות מטרופולין?

למידע בנושא מסלולים, לוחות זמנים ותעריפים יש לפנות למוקד המידע של החברה בטלפון 5900* או 073-2100422 מכל טלפון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות מטרופולין דרום?

ניתן ליצור קשר בכמה אופנים:

  • טופס יצירת קשר – המופיע באתר
  • פקס: 073-2634900
  • כתובת למשלוח דואר: החרושת 28, אור יהודה מיקוד 60375
  • דואר אלקטרוני: [email protected]

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות מטרופולין שרון?

ניתן ליצור קשר בכמה אופנים:

  • טופס יצירת קשר – המופיע באתר
  • פקס: 073-2634938
  • כתובת למשלוח דואר: נתיב האבות 3, כפר סבא מיקוד 44277
  • דואר אלקטרוני: [email protected]

כיצד ניתן ליצור קשר עם מחלקת האבידות של מטרופולין?

במקרה של אובדן רכוש באוטובוס ניתן להשאיר פנייה במחלקת האבידות בטלפון 5900* שלוחה 6 – למענה אנושי) מכל טלפון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. שעות פעילות המענה האנושי: בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:30.

האם ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של מטרופולין גם בפייסבוק?

אכן כן. ניתן להתעדכן במסלולי קווים, וליצור קשר עם נציגי שירות גם בדף הפייסבוק

האם חברת מטרופולין מארגנת הסעות אישיות, ואם כן לאלו יעדים?

מטרופולין אישי הינו שירות הסעות פרטיות לטיולים, לאירועים, לעובדים ולימי כיף משפחתיים מטעם חברת מטרופולין. ניתן להזמין הסעות לכל חלקי הארץ במוקד השירות שמספרו 073-2634606.

כיצד ניתן להנפיק רב קו לצורך נסיעה במטרופולין?

יש להגיע לאחת מעמדות ההנפקה (רשימת עמדות ההנפקה מופיע באתר האינטרנט של מטרופולין), להציג ת.ז. מעודכנת (לילד מתחת לגיל 16 ספח מקורי או צילום של אחד ההורים) ולהצטלם.

היכן קיימת עמדת טעינה ניידת של כרטיס הרב קו עבור נסיעות במטרופולין?

עמדת טעינה ניידת באמצעות כרטיס אשראי נמצאת בקניון רננים (העמדה ממוקמת בקומת האופנה בסמוך לארומה).

האם ניתן לרכוש כרטיסים לנסיעות מטרופולין מראש?

לצערנו לא. אין אפשרות לרכישת כרטיסים מראש לפני הנסיעה.

מהיכן ניתן להוריד טופס להנפקת רב קו לנסיעות בקווי מטרופולין?

ניתן להוריד בקלות את טופס הנפקת הרב קו לנסיעות בקווי מטרופולין, מהקישור הזה.

אני מעוניין לדעת מתי יגיע אוטובוס מטרופולין הבא לתחנה. האם יש דרך להתעדכן?

למידע מהיר על זמן ההגעה של אוטובוס מטרופולין הקרוב שולחים SMS עם מס’ הקו והתחנה ל- 5900 ומקבלים הודעה כשהאוטובוס מגיע לתחנה. עלות השירות כ-50 אג'.

מי הזכאים לנסיעות חינם בקווי מטרופולין?

הזכאים לנסיעות בחינם:

  • עיוורים – זכאים לנסיעות חינם בכל קודי המחיר ובכל קווי השירות
  • תלמידי מכינות קדם צבאיות/שירות לאומי/שנת שירות – זכאים לנסיעות חינם בכל קודי המחיר ובכל קווי השירות.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת מטרופולין והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן