מספר טלפון

מכבי שירותי בריאות רופאים טלפון

0

מכבי רופאים
מכבי שירותי בריאות היא קופת חולים המספקת שירותי בריאות מתקדמים, חדשניים ואיכותיים. הקופה נותנת מענה למגוון מבוטחים, בכל גיל ובכל מצב, החל מנשים בהריון, ילדים, צעירים, משפחות וכלה במבוגרים בני גיל הזהב. לכל מבוטח יש התאמה של ביטוח מקיף וכולל את הכיסויים המתאימים לו, לצרכיו ולתקציבו.

מגוון השירותים שמספקת מכבי שירותי בבריאות הוא רחב, ולמעשה, מכבי רופאים, אחיות ויועצים הם במספר הגבוה ביותר מבין הקופות, במיוחד בתחום מכבי רופאים מומחים.
לרשות מבטחי מכבי עומדים מתקנים חדשניים, מכונים מתקדמים, רשת בתי חולים פרטיים, רפואת שיניים מתקדמת, מגוון מכונים, מעבדות, בתי מרקחת ועוד.

קופת חולים מכבי הקימה לנוחות מבוטחיה גם מתחמים ייעודיים של מכבי רופאים מומחים, הנקראים בית רופאים. במקומות אלו מקבלים מכבי רופאים בעלי התמחויות שונות את המבוטחים, בימים ושעות מסוימים והם מרוכזים במקום אחד. כלומר, באותו המתחם תוכלו למצוא רופא עור, רופא עיניים, אורטופד וכדומה. את רשימת מכבי רפאים ובתי רופאים תוכלו למצוא באינטרנט, באתר מכבי או באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות של מכבי.

אז איך זה עובד?

כדי לאתר מרשימת מכבי רופאים, או רופאים מומחים, ניתן להכנס לאתר האינטרנט של מכבי. שם, נפתח חלון נוח וידידותי לשימוש , ובו ניתן להקליד או שם מכבי רופאים, או תחום התמחות שלו.

כמו כן ניתן למקד את החיפוש לפי אזורים. לדוגמה, חיפוש אחר מכבי רופאים אורטופדיים באזור תל אביב מתאפשר עם הקלדת ההתמחות- אורטופדיה והקלדת האזור המבוקש- תל אביב. מנוע החיפוש מציע גם רופאים ברדיוס קרוב לאזור המבוקש, במידה ולא נמצאו מרשימת מכבי רופאים תשובות לבקשתכם. פשוט , קל ונוח. עוד ניתן לחפש מתך רשימת מכבי רופאים, את הרופא המבוקש לפי שמו הפרי או שם משפחתו וגם לפי התמחות ספציפית או לפי שפה אותה דובר הרופא- מצוין לעולים חדשים שאינם דוברים היטב את השפה העברית.

בנוסף, מעמידה מכבי שירותי בריאות בפני מבטחיה רשימה של מכבי רופאים בבתי חולים אסותא שבבעלותה. במידה ואתם נדרשים לניתוח, באפשרותכם לבחור את הרופא המנתח מתוך רשימת מכבי רופאים המנתחים בבית החולים המדובר.

דרכי התקשרות עם מוקד זימון תורים ושירות לקוחות מכבי שירותי בריאות רופאים

כדי לקבל מידע על מכבי רופאים ניתן לעשות זאת באמצעות מוקד שירות לקוחות מכבי בטלפון ובאמצעות האינטרנט:

  • מוקד שירות לקוחות טלפוני: 3555* או 1-700-50-53-53.
  • מוקד שירות לקוחות מקוון- באמצעות אתר האינטרנט של מכבי, תוכלו למצוא את רשימת מכבי רופאים ולבחור מתוכה את הרופא בו אתם מעוניינים. אתר מכבי רופאים: www.maccabi-health.co.il
  • מוקד שירות לקוחות מכבי רופאים באסותא: 6474* או 03-764-44-44. במוקד זה תוכלו לקבל את רשימת מכבי רופאים מנתחים העובדים בבתי חולים אסותא של הקופה.
  • מוקד שירות לקוחות מכבי רופאים לבריאות השן: 6300*. במוקד זה תוכלו לקבל מענה על מכבי רופאים בתחום בריאותה שן העובדים במכבי דנט, רשת מרפאות השיניים של מכבי.

טיפים

בטרם תפנו לשירות לקוחות מכבי שירותי בריאות רופאים מומחים מומלץ להכיר את הטיפ הבא:

  • ניתן לבחור את הרופאים הרצויים לכם מתוך הרשימה שתוכלו לקבל בכל סניף של מכבי שירותי בריאות.
  • באפשרותכם גם להחליף רופא, במידה ואתם מעדיפים לקבל טיפול מרופא אחר. אם מדובר ברופא משפחה או ילדים, תוכלו לעבור לרופא אחר בכל תחילת רבעון.

יש לכם טיפים מועילים נוספים להתנהלות מול מוקד קופת חולים מכבי? נשמח אם תשתפו אותנו בתגובה לעמוד!

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן