מספר טלפון

טיסות אל על ליותר מ-40 יעדים בעולם

0

טיסות אל על

אל על הינה חברת התעופה הגדולה בישראל. אל על מפעילה טיסות בעיקר לאירופה, אך גם לאזורים מרוחקים יותר, כגון צפון אמריקה, אסיה, אפריקה ועוד. בסיסה של החברה הוא בנמל התעופה בן גוריון משם היא מפעילה טיסות ליותר מ-40 יעדים בעולם. צי מטוסי אל על מונה נכון למועד פרסום הכתבה 44 מטוסים, כולם מתוצרת חברת "בואינג".

מלבד טיסות סדירות ליעדים שונים ברחבי העולם, היא מספקת חבילות נופש במחירים אטרקטיביים, מבצעים והטבות ללקוחות הנוסע המתמיד והטבות נוספות לחברי מועדון. לקוחות החברה יכולים לבחור בטיסתם בין ארבע מחלקות: מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים, מחלקת תיירים פלוס ומחלקת תיירים רגילה.

טיסות אל על – ערוצי שירות

ניתן לקבל מידע מקיף על טיסות אל על באתר האינטרנט הרשמי, בכתובת: www.elal.com באתר לוח טיסות מעודכן, שינויים ועדכונים, איתור טיסות לפי אזור, הדפסת כרטיס טיסה ועוד. בנוסף, ניתן לקבל מידע על כל אחד מיעדי הטיסה של החברה, מבצעים וחבילות לנוסע המתמיד ומועדונים נוספים וכן שרות טיסות UP במחירים מוזלים. נוסעים המרבים לטוס יכולים להבטיח לעצמם מחיר משתלם במיוחד ע"י רכישת כרטיסיה ייחודית של 10 טיסות.

ניתן לרכוש כרטיסיה כללית לטיסות יוצאות ונכנסות מתל אביב לכל יעדי אל על או כרטיסיה המיועדת לסטודנטים הלומדים בחו"ל. באזור האישי באתר ניתן לנהל את ההזמנה- לבצע צ'ק אין אונליין, להזמין מושב מועדף, לשדרג את כרטיס הטיסה ועוד.

דרך נוספת לקבל מידע מקיף על המראות ונחיתות, הזמנת כרטיסי טיסה, בירור מצב כרטיס, ביטוח נסיעה ועוד היא באמצעות חיוג למחלקת קשרי הלקוחות. ניתן לפנות למחלקה באמצעות הטלפון, הפקס או באמצעות הטופס האלקטרוני ("כתבו לנו").

כתובת אל על למשלוח מכתבים: אל על נתיבי אוויר לישראל – מחלקת קשרי לקוחות, ת.ד. 41 נתב"ג, מיקוד: 7015001.

טיסות אל על – טלפונים ושעות פעילות

  • מספרי הטלפון של מוקד שירות הלקוחות המרכזי: 2250* או 03-9771111. המערכת מספקת מענה אוטומטי לזמני נחיתות והמראות, ביצוע פעולות בחשבון, ביטול טיסות ועוד, ומאוישת בנציגי שירות בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 לבירורים כלליים בכל נושא.
  • במקרים של נזקים לכבודה, ניתן לפנות למחלקת כבודה באמצעות הפקס: 03-7602255.
  • להזמנת חבילות נופש לחו"ל ולבירורים בנושא ניתן לפנות למחלקת חבילות נופש בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00, בטלפון שמספרו: 03-5066506.

טיסות אל על – טיפים שכדאי לזכור

טיפ ראשון: לקוחות המעוניינים לנסוע לנופש, ולחסוך בסעיפי השכרת רכב ובית מלון, יכולים להזמין חבילת נופש במוקד שירות הלקוחות או דרך האתר. המחיר של חבילת הנופש כולל טיסה הלוך וחזור, השכרת רכב ובית מלון.

טיפ שני: מעוניינים לקצר את זמן ההמתנה במוקד השירות הטלפוני? יש פעולות רבות שניתן לעשות דרך האתר, ללא צורך לחייג למוקד שירות הלקוחות אל על.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת אל על והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן