מספר טלפון

מוקד עיריית תל אביב טלפון

0

שם הארגון: מוקד 106 תל אביב

מוקד התמיכה של עיריית תל אביב בנוי באופן שמאפשר לתושב להתמצא בקלות ולהגיע באופן מהיר ויעיל אל עבר המענה הרצוי. שירות הלקוחות מטפל בכול תלונה, שאלה, הצעה, בקשה, צורך במידע ואמירת תודה אשר קשורים לתחומי העשייה השונים בעיר. על מנת לקבל מענה ניתן לבחור בין האופציות השונות. ניתן לשלוח טופס מקוון דרך האתר הראשי www.tel-aviv.gov.il, ניתן לחייג למספר *106 או 3013*  בימים א'- ד' בשעות 18:00-08:00 וביום ה' בשעות 16:00-08:00 וכמובן שגם ניתן להגיע ישירות אל לשכת ראש העירייה בימים א'-ד' בשעות 18:00-08:00 וביום יום ה' בשעות 16:00-08:00.

טיפול און-ליין

כיוון שיש מגוון נושאים שמצריכים מענה, טיפול או הכוונה, ניתן לייעל את הפנייה לפי בחירה ממוקדת בערוצים הבאים: המחלקה לפניות ותלונות הציבור, פנייה ישירה לראש העירייה ופנייה ליחידות העירייה. כמו כן יש נושאים עיקריים בהם ניתן לקבל מענה ממוקד והם ארנונה ומים, דוחות חניה, תכנון ובנייה, בריאות ורווחה, חינוך ומידע עירוני. ברוב הנושאים ניתן לטפל במהירות ע"י גלישה באתר כאשר כל שצריך הוא להיכנס למערכת, לשלוח טופס בקשה, או לצרף מספר מסמכים.

טיפ לשיחה עם מוקד עיריית תל אביב 106

עיריית תל אביב ערוכה על מנת לעזור לתושב באופן יעיל ומהיר. בשביל מנת לנצל את שירותיה באופן המוצלח ביותר יש לנתב את השאלה לערוץ הנכון. על כן כאשר עולה שאלה בנוגע לשירותי תברואה, אין טעם לחייג למוקד הכללי אלא ניתן לחייג ישירות למספר *106 או 03-5218666 לשלוחה 8 ולהגיע באופן מהיר אל המומחים לנושא. על מנת למקד את החיפוש כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר www.tel-aviv.gov.il ולבחור בקטגוריה של "מוקדי שירות לקוחות" על מנת למצוא את פרטיי ההתקשרות. כמו כן בשעת עומסים מומלץ להימנע מאחזקת הקו ולנצל את האפשרות להשאיר הודעה, כך שנותני השירות יחזרו אליכם וימנעו מכם המתנה מיותרת.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על עיריית תל אביב והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

2 תגובות
כל הביקורות והמלצות ביקורות המועילות ביותר הדירוג הגבוה ביותר הדירוג הנמוך ביותר הוסף את הביקורת שלך
  1. 2.1
    זמן המתנה
    0
    עזרה בפתרון הבעיה
    100
    מקצועיות הנציג/ה
    0
    ציון כללי לשירות הלקוחות
    70

    לא מצליחה ליצור קשר עם מוקד 106 למרות שפועלת לפי ההוראות!

    שימושי(0) לא שימושי(0)You have already voted this

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן