מספר טלפון

משרד הבריאות טלפון מעודכן כולל דוא״ל ומידע רלוונטי ומעדכני

0

משרד הבריאות טלפון

משרד הבריאות אחראי על מגוון נושאים אשר כולם קשורים לבריאות האדם. בין התחומים השונים ניתן לפגוש את בריאות הנפש, הגיל המבוגר, הריון ולידה, זכויות של מבוטחים, מזון ותזונה, כיסויים שונים, מידע על מי שתייה, תקציבים ותעריפים, תרומות, השתלות איברים, תרופות ותמרוקים, אשפוז, בדיקות, חיסונים, סיוע במימון טיפולים שונים, רישום תרופות, ייבוא מזון, רישוי מוסדות רפואיים וכדומה. האתר הרשמי של משרד הבריאות הנו http://www.health.gov.il והמוקד שלו מגדיל מאמצים על מנת לייעל את השירות, לספק תשובות וזאת ע"י שימוש במספר ערוצים.

משרד הבריאות – פניות הציבור

המוקד הטלפוני הנו *5400. אך אם מבקשים לקבל מענה יותר מהיר ניתן לייעל תהליכים ולשלוח פקס ישירות למספר 02-5655969, ניתן לשלוח מייל לכתובת [email protected] או פשוט לפנות למוקד "קול הבריאות" ישירות דרך האתר. שעות הפעילות הן בימים ראשון-חמישי בשעות 18:00-08:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 13:00-08:00. בין הצוותים השונים אשר מעניקים מענה ניתן גם לפגוש צוותים מקצועיים במגוון תחומים כך שהמענה שניתן הנו מקצועי ואמין.

פניה ללשכת משרד הבריאות

כחלק ממאמצי שירות האזרחים, כל אדם יכול לתקשר באופן ישיר עם הלשכה של שירות הבריאות, (02-5081325 בירושלים רחוב ירמיהו 39). עם לשכת המנכ"ל, (02-5081309 רחוב ירמיהו 39). ועם דוברות המשרד, (רחוב ירמיהו 39, ירושלים 02-5081227). לחלופין ניתן לבחור באופציה המקוונת ופשוט למלא פרטים אישים ואת תוכן הפנייה ופשוט ללחוץ על "שלח".

פרטי שירות

לעתים לאנשים יש טענות ועל כן הם מוזמנים להשמיע את אשר על לבם אצל נציב קבילות הציבור. על מנת לעשות כן ניתן לחייג למספר 5400* של מוקד "קול הבריאות", לשלוח מייל מפורט לכתובת [email protected], לשלוח פקס למספר 02-5655981, או פשוט לשלוח מכתב לכתובת רח' ירמיהו 39, ירושלים, מיקוד: 9101002. כמו כן ניתן לקרוא על זה מידע חשוב לטובת התנהלות יעילה באתר הראשי, תחת הלשונית של "הגשת קבילה".

עדכונים

כחלק משירות לאזרחים, משרד הבריאות ניתן למצוא באתר מידע מגוון לגבי אזהרות שונות, עדכונים לגבי החלטות ותאריכים לגבי כנסים ואירועים. כך ניתן לקבל מידע מגוון לגבי הנושאים הנ"ל, להישאר מעודכנים ולהתמצא באופן קליל ונוח וכל זאת ע"י הקלדת טקסט חופשי ועיון בתוצאות החיפוש.

משרד הבריאות – טיפ

בנוגע לכל שאלה וצורך ניתן פשוט לחייג *5400, אך הרבה פעמים על מנת לקבל מענה ממוקד, (למשל תאריך של כנס רפואי), יהיה צורך לעבור בין שלוחות רבות ולבזבז זמן רב. על כן לפני שפונים למספר זה מוטב לבקר באתר הידידותי למשתמש של משרד הבריאות ולבדוק האם הוא יכול לחסוך לכם זמן ובמקביל למסור מידע יותר מקיף.

משרד הבריאות שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהם פרטי ההתקשרות עם אגף השירות "קול הבריאות"?

ניתן להגיע לאגף השירות הממוקם ברחוב ירמיהו 39, ירושלים מיקוד: 9101002, ת"ד: 1176 או לפנות לאגף בטלפונים: 5400*, 08-6241010, או במספר הפקס: 02-5655969 , דוא"ל: [email protected]. שעות פעילות המוקד הטלפוני: בימים ראשון- חמישי בין השעות: 08:00-18:00 , ובימי שישי וערבי חג בין השעות: 08:00-13:00.

כיצד ניתן לשלוח מכתבים לאגף פניות הציבור של משרד הבריאות?

ניתן לשלוח פניות לכתובת למשלוח מכתבים: המחלקה לפניות הציבור, מינהל איכות ושירות, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39 ירושלים, מיקוד 9101002.

ילדי איבד את פנקס החיסונים. האם יש דרך לשחזר אותו באתר משרד הבריאות?

באפשרותכם לנסות לבצע שחזור פנקס חיסונים בדרכים הבאות:

  • עבור ילדים עד גיל 6 שנים – השחזור נעשה באמצעות טיפת החלב שבה חוסן הילד.
  • עבור תלמידים בבית הספר – השחזור נעשה על ידי ספקי שירות בריאות התלמיד. ניתן לפנות לחברה המפעילה את בריאות התלמיד
  • באזור מגוריך. את המידע לגבי חיסוני עבר של התלמיד (עד גיל 6 שנים), ניתן למצוא גם בטיפת החלב בה טופל.

אני מעוניין לצפות במאגר התרופות של משרד הבריאות. כיצד ניתן לעשות זאת?

לצפיה במאגר התרופות המלא, יש להכנס לקישור הזה, ולאתר את התרופה המבוקשת לפי שם, שם יצרן, מרכיבים פעילים, תרופות שנמצאות בסל הבריאות ועוד.

אני מעוניין לרשום תרופה חדשה במשרד הבריאות, כדי להבטיח קבלת רישיון עבור התרופה. כיצד אוכל לעשות זאת?

את הבקשה יש להגיש למחלקת הרישום באגף הרוקחות בימי קבלת קהל (בתיאום מראש) לרוקח ממונה המאושר ע"י משרד הבריאות. המחלקה נמצאת ברחוב ירמיהו 39, ירושלים, מיקוד 9446724. לפרטים ניתן לפנות למוקד קול הבריאות בטלפונים 5400*, 08-6241010.

מהו סל שירותי הבריאות של משרד הבריאות?

במסגרת סל הבריאות זכאים המבוטחים לקבל שירותים רפואיים מסוימים, וכן את התרופות המצויות בסל הבריאות הממלכתי. סל השירותים שבאחריות קופות החולים כולל בין היתר אבחון וטיפול מקצועי בקופת החולים, אשפוז בבתי חולים כלליים, אביזרים וציוד רפואי, רפואית מקצועית להתייעצות וטיפול ושירותים נוספים.

כיצד ניתן לאתר אחת מתחנות טיפת חלב של משרד הבריאות?

באתר משרד הבריאות בקישור הזה, מופיעה הרשימה המפורטת של תחנות טיפת חלב בכל רחבי הארץ כולל השירותים הניתנים בהם. לאיתור מהיר של תחנת טיפת חלב יש להקיש את שם היישוב.

כיצד ניתן לקבוע תור לטיפת חלב דרך אתר האינטרנט של משרד הבריאות?

בשלב זה, ניתן לקבוע תור רק לתחנות טיפת חלב שצורפו לשירות. לזימון תור יש להכנס לקישור הזה.

האם ניתן לקבל מידע על סוגים שונים של מחלות באתר משרד הבריאות?

אכן כן. באתר משרד הבריאות ניתן למצוא מידע רב על סוגים שונים של מחלות. המידע מתייחס לגורמי המחלה, סימפטומים נפוצים ודרכי התמודדות. לקבלת מידע יש ללחוץ על לשונית "נושאים" בעמוד הבית של משרד הבריאות, ולאחר מכן על "מחלות". אינדקס המחלות מסודר לפי א"ב.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על משרד הבריאות והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן