מספר טלפון

פלאפון שירות תיקונים

0

חברת פלאפון שירות לקוחות 

חברת פלאפון הינה חברת הסלולר הראשונה בישראל. החברה הוקמה בשנת 1986 וכיום מנויים אלה קרוב לשלוש מליון משתמשים. חברת פלאפון מפעילה ברחבי ישראל כ200 נקודות מכירה ושירות וכ13 מוקדים טלפוניים בתחומים שונים, שמעניקים שירות בשפות שונות בינהן עברית רוסית וערבית. כחלק משירותי הסלולאר שמעניקה כיום חברת פלאפון ללקוחותיה קיים שירות הרשת +HIGH SPEED GSM, שנחשב לשירות הרשת הסלולארית המהיר ביותר בישראל. הרשת החדשה מאפשרת לכלל לקוחות פלאפון להנות מטכנולוגיה מתקדמת בכל הקשור למהירות הגלישה הסלולארית.

מוקדי שירות התיקונים של חברת פלאפון מספק את השירותים הבאים:

  • עזרה ותמיכה
  • מעבדות תיקונים
  • שיווק של אביזרים ועזרים
  • מכירה ושדרוג למכשירים חדשים

כתובת הדואר של פלאפון הינה- דרך יצחק רבין 33, גבעתיים.

פלאפון שירות תיקונים – טלפון

פלאפון מפעילה מוקד שירות לקוחות חכם לשירות לקוחותיה ומצטרפיה החדשים. מוקדי השירות השונים מעניקים תמיכה ושירות לקוחות, בתחומים כמו חשבוניות, ניודים, תפעול מכשירים ותקלות ואפילו תמיכה באתר האינטרנט של החברה.
מוקד השירות הכללי זמין בטלפון  050-7079620 או 166* למנוי פלאפון.
שעות הפעילות במוקד הטלפוני בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 – 21:00 ובימים שישי וערבי חג בין השעות 8:00 – 13:00.
במידה ואתם זקוקים לשירות ותמיכה טכנית במכשירכם תוכלו להתקשר ישירות למוקד המתאים בטלפון – 050-7079630 או 160* למנוי פלאפון.
מוקד זה פעיל בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-21:00 ובימי שישי בשעות 8:00-12:00.

פלאפון שירות תיקונים – מדריך הטיפים למתקשר

טיפים

חברת פלאפון היא אומנם חברת הסלולאר הראשונה בישראל, אך כיום היא מתמודדת עם מגבלות חוק חדשות ועם תחרות ענפה בתחום. שני אלה הופכים את הלקוחות של החברה למרוויחים העיקריים של השינוי האחרון בשוק הסלולאר וחשוב שנכיר את זכויותנו בטרם נפנה לקבלת שירות ממוקד שירות הלקוחות של פלאפון.

טיפ ראשון – במידה ואנחנו בוחרים להצטרף כלקוחות בחברת פלאפון, חשוב שנכיר בשתי האפשרויות העומדות בפנינו כיום. הראשונה היא לפתוח מספר חדש בחברת פלאפון והשנייה היא לנייד מספר קיים לחברת פלאפון. את שתי האפשרויות ניתן לבצע בטלפון, באתר או במוקדי השירות הפיזיים הממוקמים ברחבי הארץ. בכל מקרה הניוד או ההצטרפות לחברת פלאפון לא תאלץ אותנו לשלם קנסות לחברה הקודמת (בעקבות ביטול ההתחייבות לחברות הסלולאר בחוק), אך היא כן תחייב אותנו לרכוש סים בעלות של 99 ש"ח באופן חד פעמי. רכישת הסים מחייבת אותנו כדי שנוכל להשתמש בשירותי החברה. חשוב שתדעו שפלאפון מעניקה הטבה של זיכוי בסך 50 ש"ח מהחודש הראשון של השירות וכך יצא שתשלמו רק 49 ש"ח עבור הסים. עמדו על זכותכם לקבל הטבה זו.

טיפ שני – חברות הסלולאר כיום, בינהן חברת פלאפון מציעות ללקוחות שלהם שני סוגי מסלולים. הראשון הוא מסלול הכל כלול, שמשלב בתוכו שיחות, sms וגלישה חופשית. המסלול השני הינו מסלול בסיסי אשר מאפשר דקות שיחה וsms מוגבלים וגלישה מוגבלת. חשוב שתקראו את השורות הקטנות ותבדקו מה בדיוק אומר הביטוי "ללא הגבלה" והאם לא מגבילים אתכם לשימוש סביר ואישי, או לגלישה מוגבלת עד כמות ג'יגה מסוימת.

טיפ שלישי – כיום בעידן בו הסלולאר עבר לשיטה של "הכל כלול" שווה לבדוק מחדש את הצורך והחבילה הקיימת שלנו בטלפוניה הנייחת בבית. אולי משתלם לעבור למסלול זול יותר, או אפילו של שיחות נכנסות בלבד ובכך לחסוך בהוצאות התקשורת הביתיות.

טיפ רביעי – מוקד שירות הלקוחות של פלאפון זמין עבורכם כמעט בכל שעות היממה, אך ישנם שירותים רבים הניתנים בחינם ובקלות גם דרך אתר האינטרנט של החברה. באמצעות שימוש בהם תוכלו לחסוך לעצמכם זמני המתנה ארוכים על הקו. שירותים כאלה יהיו לדוגמא נציג צ'ט אנושי ומיידי באתר, ניוד וניהול חשבון דרך האתר ועוד.

טיפ חמישי – במידה ואין ברירה ועלינו לפנות למוקד שירות הלקוחות הטלפוני מומלץ להתקשר אליו בשעות אחר הצהריים. בשעות אלה המוקד פנוי יותר לקבל את שיחתכם.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת פלאפון והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן