מספר טלפון

פסגות שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: פסגות שירות לקוחות

פסגות משמשת כבית השקעות גדול עבור לקוחות עסקיים ופרטיים ומעניקה שירות לסוכנים ולקוחות שמנהלים באמצעותה השקעות וחיסכון פנסיוני. פסגות מחזיקה לרשות לקוחותיה אתר אינטרנט שכתובתו www.psagot.co.il. באתר האינטרנט של החברה ניתן לקבל מידע על קרנות השתלמות, קופות גמל, קרנות פנסיה, לקבל מידע על ניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות, תעודות סל, ברוקראג' ולהתעדכן בחדשות מומחי פסגות.

ניתן לקבל מידע גם על ביטוח חיים למשכנתאות, ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה , לאתר טפסים וליצור קשר עם נציגי החברה. באתר ניתן לקרוא מידע כללי על החברה ועל שירותיה ולקבל מידע שיסייע ללקוחות בניהול תיקי ההשקעות שלהם. לאזור האישי ניתן להיכנס על ידי שם משתמש וסיסמה ולקבל מידע בנושאים שונים. ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה בנושאים שונים דרך האתר, החל מבקשת הצטרפות, נושאים כספיים, נושאים כלליים, ביצוע פעולות או הרשמה לניוזלטר של החברה. באתר מפורטים נושאים שונים ופעולות שונות שניתן לבצע בצירוף כל הנחיות הרלוונטיות. החברה מחזיקה שני סניפים שבהם מתקיימת קבלת קהל.

שלוחת תל אביב נמצאת בכתובת אחד העם 14, תל אביב 6514211. קבלת קהל מתקיימת בימים א'-ה' בשעות 08:00-17:00. שלוחת חיפה נמצאת בכתובת חורב 53, חיפה 343626. קבלת קהל ללקוחות בסניף חיפה תתבצע בתיאום מראש מול שירות לקוחות.

פסגות שירות לקוחות – מספר טלפון

פסגות מעמידה לרשות לקוחותיה מוקד טלפוני מאויש שבו ניתן לקבל מידע במגוון נושאים. לקוחות שמעוניינים להצטרף יכולים לפנות לטלפון 03-7968774, גם לקוחות שמעוניינים לקבל שירות במחלקת שירות לקוחות מוזמנים לפנות לטלפון 6707*. ניתן לפנות גם לפקס: 03-51662757

טיפ

בית ההשקעות פסגות עושה מאמצים ניכרים כדי לספק ללקוחות מגוון דרכים לקבל מידע ולבצע פעולות במינימום זמן המתנה. כדי לייעל את השירות תוכלו לנצל את אתר האינטרנט של החברה לקבלת מידע כללי ומידע על חשבונכם באמצעות שם משתמש וסיסמה. בשעות העומס מומלץ לפנות למחלקות השונות בכל נושא באמצעות האתר וכך להימנע מהמתנה ארוכה במוקד השירות.

לקוחות שמעוניינים להצטרף או לקבל מידע על התכניות השונות יכולים לבצע פנייה מקוונת דרך אתר האינטרנט. בנוסף, בעת פנייה למוקדים הפרונטליים הקפידו לוודא מראש כי פניתם בשעות פעילות של הסניף. אם פניתם לסניף חיפה אנא קבעו מראש פגישה עם נציג כך שתוכלו לקבל מידע מקצועי ומענה על כל שאלה שיש ברשותכם.

פסגות שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של מוקד המכירות של פסגות טרייד?

ניתן ליצור קשר עם מוקד המכירות במספר 073-7704000, וכך גם להצטרף כלקוח קבוע של החברה.

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של פסגות?

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של פסגות ע"י פניה למספר הטלפון: 6707* או 7968774 073 או במשלוח פקס למספר: 5162757 03. אפשרות נוספת היא ליצור קשר במייל שכתובתו: [email protected].

מהי הכתובת למשלוח מכתבים לחברת פסגות?

הכתובת למשלוח מכתבים לחברה: פסגות, אחד העם 14 תל אביב.

יש לי מגוון שאלות הנוגעות למוצרי פסגות. כיצד אוכל לקבל תשובות?

העולם הפיננסי מעורר שאלות במגוון תחומים. השאלות עשויות להיות בתחומי חסכון פנסיוני, ניהול תיקים, קרנות השתלמות ועוד. אתם מוזמנים להכנס לקישור הזה- knowledge.psagot.co.il, לצפות בשאלות נפוצות, ולשלוח בעצמכם שאלה למומחה פסגות ע"י לחיצה על הכפתור הכחול שבצד ימין.

איך ניתן להכנס לאזור האישי בפסגות – psagot.co.il

לאזור האישי של אתר פסגות ניתן להתחבר הן באמצעות המחשב האישי והן באמצעות הסמארטפון או הטאבלט ולבצע מגוון פעולות שימושיות:

  • שליחת שאלות למומחי פסגות
  • להתחבר לאפליקציית חיסכון בקליק
  • לשוחח עם נציג שירות
  • לצפות בנתונים אישיים
  • לעבור בין מסלולים
  • לעדכן פרטים אישיים
  • ועוד ועוד

מהן האפשרויות שמעמידה פסגות לחסכון פנסיוני?

קיימות כמה תוכניות חסכון פנסיוני שמספקת פסגות: קופת גמל, פנסיה, ופוליסת ביטוח חיים עם חסכון.

אני מעוניין להתחבר למערכת ניהול המסחר של פסגות, "פסגות טרייד", מה נדרש ממני לשם כך?

מערכת פסגות טרייד מאפשרת ללקוחות פסגות לנהל את השקעותיהם באופן מקצועי ואיכותי. לפני ההצטרפות, מומלץ לקרוא בעיון את "מדריך פסגות טרייד", המופיע בקישור הזה.

אני עצמאי ומעוניין לחשב את הטבות המס המגיעות לי על פי חוק. כיצד אוכל לבצע זאת באתר פסגות?

לנוחיותכם ניתן להכנס לאתר האינטרנט וללחוץ על פסגות דיגיטל ואז מחשבון מס לעצמאיים, למלא את ההכנסה השנתית שלכם ולבדוק את סכום ההפקדה השנתי.

מהו שירות "חסכון בקליק" של חברת פסגות?

שירות חיסכון בקליק של פסגות מאפשר הפקדה שוטפת לפוליסת פסגות חיסכון מנוהל בפסגות חברה לביטוח (פ.ב) בע"מ. ההפקדה החד פעמית מדי פעם, עשויה להגדיל את היקף החיסכון לטווח ארוך. להפעלת השירות יש להכנס לחנות האפליקציות, ולהזין את הפרטים האישיים.

אני מעוניין לאתר את תנאי הפוליסה שרכשתי מחברת פסגות. כיצד אוכל לעשות זאת?

לאיתור מהיר של תנאי פוליסה, יש להכנס לקישור הזה- www.psagot.co.il/Insurance ולבחור בפוליסה המבוקשת.

אלו מוצרי ביטוח מציעה פסגות ללקוחותיה?

פסגות מציעה מספר מוצרי ביטוח ללקוחות:

  • ביטוח חיים למשכנתא
  • ביטוח חיים רגיל
  • ביטוחי חיים קבוצתיים

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת פסגות והשירות שהם נותנים ללקוחות.

Tags:

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן