מספר טלפון

מעריב שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: מעריב שירות לקוחות

עיתון מעריב הינו אחד העיתונים הגדולים והוותיקים ביותר בישראל. את העיתון ייסדו בשנות החמישים, קבוצה של עיתונאים שבראשם עמד אדם בשם עזריאל קרליבך. קבוצת עיתונאים אלו היו עיתונאים שפרשו מעיתון ידיעות אחרונות וכיום העיתון שייסדו, הוא העיתון שנמצא במקום השני ברשימת העיתונים הנמכרים והנפוצים ביותר בישראל, אחרי עיתון ידיעות אחרונות. בשנות התשעים עברה השליטה על העיתון מחברה שהייתה עד אז בבעלות העיתונאים, לשליטה של משקיעים שונים ועד לשנת 2012 הוא היה עיתון בבעלות "מעריב החזקות בע"מ".

עיתון מעריב הצליח לשמור על המראה והעיצוב הפופולרי שלו גם לאורך עשרות השנים בהם הם מודפס. עיצוב העיתון הוא בפורמט של טבלאות המכילות תמונות וצבע רב ומגוון. סגנון העיתון דומה לז'אנר של העיתונות הפופולארית בעולם. העיתון מיועד לאנשי עבודה, לכן מעוצב בצורה שתהיה קלה ונוחה לקריאה והחזקה. סגנון הכתיבה בעיתון מעריב מוכר כסגנון קליל ומגוון ובין הנושאים השונים שבהם דן העיתון, ישנם נושאים כמו פוליטיקה, ספורט, כלכלה, תרבות ועוד. החל משנת 2012 בעל השליטה בעיתון הוא שלמה בן צבי. הכתובת למשלוח מכתבים לעיתון מעריב הוא קרליבך 2, תל אביב, מיקוד 75706.

שירות לקוחות מעריב – מספר טלפון

שירות הלקוחות של מעריב מעניק שירותים שונים כגון רישום כמנוי לעיתון, תלונות על אי הגעת העיתון ואיתור התקלה, בירור פרטים לגביי המוספים או המגזינים השונים של מעריב ועוד.
טלפון שירות הלקוחות של עיתון מעריב הוא בחיוג חינם מכל הארץ 1-800-574-574 או 03-761-90-56 בנוסף בחיוג מקוצר 2421* (שלוחה 5).

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות של עיתון מעריב, הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 07:00 – 14:00. בימי שישי המוקד מאויש בין השעות 07:30 – 12:00 המטפל בבעיות הפצה בלבד.

אם אתם מנויים או מצטרפים חדשים של מעריב ורוצים לחדש מנוי/לעשות מנוי חדש או שיש לכם שאלה, בקשה, תלונה הטלפון של של מחלקת המנויים של מעריב הוא: 2428*

*חשוב לדעת שמעת לעת יש מבצעים חדשים למצטרפים ולמאריכים את המנוי, מומלץ להתעדכן בטלפון של מחלקת המנויים.

שירות לקוחות מעריב – טיפ

עיתון מעריב מהווה את אחת השאריות האחרונות לעידן העיתונות הכתובה. כיום כאשר מידע רב נמסר לנו באופן מקוון, לא מעט אנשים מעדיפים להנות גם מעיתון פיזי ומודפס שמגיע אליהם הביתה בכל בוקר. במידה ואתם בוחרים להירשם כמנויים לעיתון מעריב, או שיש לכם טענה או שאלה למוקד שירות הלקוחות של העיתון, מומלץ שתקראו קודם את הטיפים הבאים.

טיפ ראשון – לא פעם מוקד שירות הלקוחות של עיתון מעריב עמוס ואינו מסוגל להעניק מענה לכל המתקשרים אליו. לצורך כך מומלץ לנצל את האפשרות להשאיר מספר טלפון, הן באתר האינטרנט של החברה והן במערכת הטלפונית ויחזרו אליכם כאשר נציג יתפנה. במידה ובכל זאת תרצו להגיע ישירות לנציג ולא להמתין זמן רק על הקו, מומלץ להתקשר בכל יום מלבד יום רביעי (בו המוקד נסגר מוקדם) ובשעות אחר הצהריים, משום שבבוקר זוהי שעת החלוקה של העיתון ולכן המוקד עמוס יותר.

מעריב שירות לקוחות – שאלות נפוצות

כיצד אוכל ליצור קשר עם מערכת מעריב?

ניתן לפנות ל'מעריב' במספר דרכים:

  • טלפון – 2421* שלוחה 5 המוקד מאויש ונותן מענה בימים א-ה בין השעות 07:00-14:00, ובימי שישי מטפל בפניות הפצה בלבד בין השעות 07:30-12:00. למחלקת המנויים התקשרו: 2428*
  • דואר אלקטרוני – מעולה עבור בעיות לא דחופות. כתובת המייל של 'מעריב' הינה  [email protected].
  • אתר מעריב – ניתן לפנות ישירות דרך אתר 'מעריב'. בדף הבית של מעריב, גללו עד לתחתית העמוד, היכנסו ל'צור קשר' ומלאו את נתוני הפניה שלכם.
  • פייסבוק – לפניה ישירה ומהירה לחצו כאן.
  • טוויטר – חשבון הטוויטר של 'מעריב' נמצא בכתובת twitter.com/maarivonline.
  • פניה במספר הפקס – 03-5613699

ברצוני לקרוא את עיתון 'מעריב' במחשב שלי. כיצד אוכל לעשות זאת?

בדף הבית של אתר מעריב בכתובת www.maariv.co.il, לחצו על הלשונית השמאלית ביותר "העיתון הדיגיטלי" ולאחר מכן לחצו על "מעריב השבוע". כעת תוכלו לדפדף באופן אלקטרוני בדפי האתר על גבי מחשבכם.

ברצוני לקרוא גם את המוספים ש'מעריב' מציע, 'המוסף' ו'מעריב סופהשבוע'. כיצד אוכל לצפות במוספים?

על מנת לצפות במוספים, היכנסו לדף הבית של אתר מעריב בכתובת www.maariv.co.il. בדף הבית לחצו על הלשונית השמאלית ביותר "העיתון הדיגיטלי" ולאחר מכן לחצו על 'המוסף' או על 'מעריב סופהשבוע', לפי בחירתכם. לשם קריאת המוספים של 'מעריב' יש צורך במנוי דיגיטלי. לפרטים על מנוי דיגיטלי חייגו 2428*.

קיבלתי שם משתמש וסיסמה לקריאת מוספי מעריב. היכן יש להזין אותם?

היכנסו לדף הבית של אתר מעריב בכתובת www.maariv.co.il. בדף הבית לחצו על הלשונית השמאלית ביותר "העיתון הדיגיטלי" ולאחר מכן לחצו על 'המוסף' או על 'מעריב סופהשבוע', לפי בחירתכם. כעת, בחלק השמאלי בעמוד תתבקשו להזין את שם המשתמש והסיסמה שקיבלתם בעת קבלת המנוי.
אם תרצו שהמחשב יזכור את שם המשתמש והסיסמה שלכם כך שלא תצטרכו להזין אותם בכל כניסה מחדש, סמנו את תיבת "זכור אותי" והיכנסו.

מהם עדכוני RSS ש'מעריב' מציע?

עדכוני RSS הם דרך פשוטה כדי לקבל עדכונים מאתר 'מעריב'. הזנות RSS מכילות כותרות וקישורים למאמרים באתר 'מעריב'.

היכן אוכל לקבל את עדכוני ה-RSS של מעריב?

באחת משתי האפשרויות הבאות:

  1. בתוכנה היודעת לקרוא עדכוני RSS.
  2. שימוש בסימניות חיות (Live Bookmarks) בדפדפן. כך תוכלו לקרוא את כל העדכונים דרך לשונית ה"מועדפים" שלכם.

אין ברצוני לקבל עדכונים מכל קטגוריה באתר מעריב. האם ישנה אפשרות לקבל רק עדכונים מקטגוריות מסוימות?

כן, תוכלו לבחור לקבל למשל רק עדכוני "עסקים" ו"ספורט" או רק עדכוני "צרכנות". כדי לבחור את סוג ה-RSS שברצונכם לקבל כנסו ל-http://www.maariv.co.il/rss ובחרו את סוג העדכונים שברצונכם לקבל.

האם ישנה אפשרות לקבל עדכונים חמים מ'מעריב'?

כן, כל שעליכם לעשות הוא להירשם לניוזלטר של מעריב. היכנסו לדף הבית של אתר מעריב בכתובת www.maariv.co.il. גללו עד לתחתית העמוד ותחת "כלים שימושיים" היכנסו ל"מעריב ניוזלטר". ההרשמה קצרה ופשוטה ויכולה להתבצע באמצעות התחברות מהירה עם חשבון Google או Facebook. בנוסף, הרשמה לניוזלטר של 'מעריב' תזכה אתכם במגוון הטבות והנחות לקוראי 'מעריב'.

מהן האפליקציות של מעריב לנייד?

ניתן למצוא את האפליקציה של העיתון מעריב ולהורידה לכל טלפון נייד, השימוש מאוד פשוט.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על מעריב והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן