מספר טלפון

סמסונג שירות לקוחות תמיכה טכנית טלפון

0

שם החברה: סמסונג שירות לקוחות ישראל
חברת סמסונג היא אחת היצרניות הגדולות בעולם למוצרי צריכה חשמליים ביתיים ומוצריה מכסים טווח רחב מאד של מוצרים החל בטלוויזיות חכמות וכלה במכשירי טלפון חכמים, או מקררים ומכונות כביסה. בכל הנוגע לפלאפונים של ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית , מיוצגת החברה על ידי חברת סאני תקשורת הנמצאת בבעלות איש העסקים אילן בן דב, שהיה עד לא מכבר בעליה של חברת הסלולר אורנג'.

את השירות למוצריה מספקת החברה באמצעות מספר מרכזי שירות העוסקים בקטגוריות שונות כך, שלכל קבוצת מוצרים יש את מרכז השירות המתמחה בטיפול במוצרים אלה בלבד. כמו אצל יצרנים אחרים של סמארטפונים, גם בסמסונג השירות לסמארטפונים מובדל משאר מוצרי החברה, והוא ניתן בעיקר אצל ספקיות המכשירים וחברות הסלולר הגדולות.

לפניה לקבלת עזרה בשירות או תמיכה טכנית ניתן להיכנס לאתר החברה בישראל, ולבחור את סוג התמיכה הדרושה לכם. כדי להקל על עצמכם, הצטיידו במספר הסידורי של המכשיר שברשותכם כיוון שתידרשו להקליד אותו או למסור אותו לנציג השירות שיענה לכם.

לקבלת מידע על מוצרי ושירותי החברה היכנסו לאתר הראשי של החברה בישראל שכתובתו. מדף הכניסה של האתר תוכלו לעבור אל דף התמיכה של החברה בכתובת ולבחור את סוג השירות בו אתם מעוניינים.
לקבלת מענה טלפוני ולשוחח עם נציג שירות תצטרכו להגיע אל מרכז השירות העוסק במוצר שברשותכם. בכתובת הבאה תוכלו להכניס את המוצר שלכם ולקבל את מיקום תחנת השירות הקרובה לביתכם: לחצו כאן
במידה ועדיין לא מצאתם פיתרון תוכלו לפנות לרשימת הטלפונים שיפורטו בהמשך.

להלן פרטי תמיכה טכנית ושירות לקוחות של סמסונג (Samsung) נוספים:

  • כתובת החברה: רחוב היוזמה 6 איזור התעשייה כפר סבא מיקוד 44425
  • דף התמיכה הטכנית של סמסונג מובייל :samsungmobile.co.il/support

הערות : לידיעתכם, השירות עבור מוצרי החברה השונים, ניתן במרכזי שירות שונים. לבירור שעות הפעילות של כל מרכז שירות, מומלץ להתקשר בימים א'- ה' בשעות הבוקר למרכז השירות העוסק במוצר שברשותכם על פי הפירוט לעיל.

סמסונג ישראל שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של חברת סמסונג?

לקבלת תמיכה למגוון מוצרי סמסונג, יש לחייג את מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות המתאים:

  • תמיכה לטלוויזיות, נגני DVD, מערכות שמע ומוצרי חשמל ביתיים- יש לחייג למספר הטלפון 6963*
  • תמיכה למוצרים מתכלים, מדפסות ומסכי תצוגה- יש לחייג למספר הטלפון 03-6372323.
  • תמיכה לטלפונים ניידים ומחשבי לוח (טאבלטים)- יש לחייג למספר הטלפון 6963*.
  • לשליחת שאלה בוואטסאפ לחצו כאן

האם ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה של סמסונג לטלפונים ניידים בדרכים נוספות?

אכן כן. ניתן לפנות למוקד התמיכה (סאני תקשורת סלולרית) גם במספר הפקס: 03-9314422, בטלפון נוסף: 03-9057777, בכניסה לאתר היבואן, או בכתובת למשלוח מכתבים: סקיילקס קורפוריישן בע"מ רחוב בן ציון גליס 48, פתח תקווה 49277.

כיצד ניתן להפעיל את שירות צ'אט אונליין של סמסונג, ומהן שעות פעילות השירות?

צ'אט אונליין עם נציג סמסונג מיועד לתמיכה במוצרי סמסונג מובייל- טאבלטים/טלפונים ניידים/סמארטפונים וכדומה. להפעלת השירות יש להכנס ללשונית "צור קשר" באתר, וללחוץ על "התחל צ'אט עכשיו". השירות פעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00 – 22:00, יום ו' בשעות 08:00 -13:00.

האם ניתן לקבל תמיכה במוצרי סמסונג בדוא"ל?

בהחלט. יש להכנס ללשונית "צור קשר" באתר, וללחוץ על "קבלת תמיכה בדוא"ל". לאחר מכן, יש לעקוב אחר ההוראות.

האם ניתן לקבל תמיכה ישירה למוצר Samsung גם מרחוק?

אכן כן. שירות תמיכה מרחוק מאפשר לאחד מטכנאי החברה המומחים לצפות ולשלוט מרחוק במכשיר סמסונג ולספק לכם תמיכה ישירה למוצר. השירות יכול לספק בין היתר עזרה בהגדרת חשבונות דוא"ל, לאפס הגדרות גיבוי או יצרן, לבצע עדכוני תוכנה ועוד. להתחברות לשירות יש להכנס ללשונית "צור קשר" באתר.

אני מעוניין לאתר את מרכז שירות סמסונג הקרוב לביתי. כיצד אוכל לעשות זאת בקלות?

לאיתור מהיר של מוקד השירות הקרוב לאזור מגוריכם, יש להכנס לקישור הזה, ולהקליד את יישוב המגורים.

מהו שירות "מצא את המכשיר הנייד שלי" של סמסונג?

שירות ייחודי זה מאפשר לנהל מידע אישי מרחוק עבור מכשיר הסמסונג שלכם, גם במקרה של אובדן המכשיר. התוכנה מסייעת לכם לאתר את מיקומו המדויק של המכשיר, לנעול אותו כדי למנוע מאנשים אחרים להשתמש בו, לנהל את הגדרות המכשיר מרחוק, להפעיל מצב חירום לחסכון בסוללה ועוד. להפעלת השירות, יש להכנס לקישור הזה, וללחוץ על הכפתור הכחול שבתחתית ("הפעל את…")

כיצד אוכל לקבל תמיכה באתר האינטרנט של סמסונג עבור המכשיר שלי?

דרך נוספת להשתמש בשירותי התמיכה הטכנית של החברה, היא ללחוץ על לשונית "תמיכה" באתר האינטרנט, לאתר את דגם המכשיר המבוקש(מכשיר נייד, מוצר IT, טלוויזיה, מצלמה וכדומה), ולהעזר בשאלות הנפוצות ובמדריכים המופיעים באתר.

מהי אפליקציית ה-Smart Switch של סמסונג?

אפליקציית ה- Smart Switch מאפשרת להעביר נתונים בקלות ממכשיר סמסונג אחד למשנהו. ניתן לשלוח כמעט כל נתון אישי: אנשי קשר, לו"ז, הודעות, נתוני מולטימדיה וסוגים נוספים של נתונים בלחיצה אחת בלבד. להפעלת השירות יש להניח את שני המכשירים במרחק של 20 ס"מ זה מזה, ולהפעיל את האפליקציה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת סמסונג והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן