מספר טלפון

קופת חולים כללית מספר טלפון

0

קופת חולים כללית

קופת חולים כללית היא למעשה קופת החולים הגדולה בישראל, אך מעבר להיותה קופת חולים היא בעצם ארגון בריאות גדול, אשר מעניק שירותים רפואיים לכמעט ארבעה מיליון לקוחות. כללית היא ארגון ותיק בישראל, אשר מעניק שירותים בהיקף ארצי. כללית מתחזקת מעל ל-1300 מרפאות, 14 בתי חולים, 400 בתי מרקחת, מכונים ומעבדות שונים, צוות מקצועי של רופאים, אחיות, רוקחים ועוד.

למעשה קופת חולים כללית יש את הפריסה הרחבה ביותר בארץ למול כל קופות החולים האחרות. בקופת חולים כללית תוכלו לקבל שירותי רפואה שונים החל מרפואת ילדים ומשפחה וכלה ברפואה מקצועית ורופאים מומחים בתחומים שונים. בין המרכזים השונים של קופת החולים כללית נמצא מרכזים לבריאות הילד, בריאות האישה, מרפאות ספורט מיוחדות, מרפאות לבני נוער, רפואה משלימה, מרפאות שיניים בשם כללית סמייל ואפילו מרפאות בתחום האסתטיקה.

באמצעות המוקד הטלפוני תוכלו לקבל מידע נרחב אודות השירותים השונים שכללית מציעה ללקוחותיה, להזמין תורים, לקבל ייעוץ רפואי בזמן חירום ועוד. את הסניפים הראשיים של קופת חולים כללית נמצא בערים הגדולות ביניהן חיפה, תל אביב, ירושלים, באר שבע ועוד.

מוקד קופת חולים כללית מספר טלפון

המוקד הטלפוני של קופת חולים כללית זמין בטלפון 2700* או 03-9405350 והוא זמין 24 שעות ביממה. המוקד הטלפוני שמספק מענה אנושי זמין בין השעות 7:00- 1:00 בלילה בימים ראשון עד חמישי. בימי שישי וערבי חג מ-7:00 יד 13:00 בצהריים. המוקד הטלפוני הוא נוח למשתמש. ראשית תתבקשו לבחור שפה שבה תתנהל השיחה, לאחר מכן תבחרו שירות מתוך מגוון השירותים המוצעים, לאחר מכן תתבקשו להקיש תעודת זהות ואז תועברו לנציג הטלפוני.

הנציג יוכל לסייע לכם לקבל מידע אודות השירותים השונים אותם מעניקה קופת חולים כללית ללקוחותיה, להזמין תור לרופא משפחה או ילדים, לקבל מידע אודות המרכזים השונים וטלפונים נדרשים, או להזמין תור לרפואת מומחים, שיניים מרפאות אסתטיקה ועוד. בנוסף תוכלו להתעניין לגביי הרחבת השירותים לכללית מושלם או להתעניין לגביי כללית חו"ל, שמעניקה לכם כיסוי ביטוחי מושלם בנסיעה לחו"ל.

טיפ לפני שמתקשרים למוקד שירות לקוחות כללית

כיום בעידן הטכנולוגי גם קופת החולים כללית מתחזקת אתר אינטרנט נוח וקל לתפעול, אשר בו תוכלו לזמן תורים ללא צורך סיסמא ולקבל מידע אישי. אך למרות זאת, לעיתים לא נדע בדיוק לאיזה רופא אנחנו מעוניינים להגיע, או את כל ההתמחויות של הרופא אותו אנחנו מחפשים. בדיוק לשם כך קיים השירות הטלפוני.

נציגי השירות של הכללית הוכשרו לצורך איתור הרופא המתאים לכם ביותר, כך שבמידה ואתם זקוקים לרופא בעל התמחות ספציפית, כמו לדוגמה ילדים, או תחום מסוים של רופא מומחה, מומלץ להתקשר למוקד הטלפוני של קופת חולים כללית לצורך זימון תור ממוקד ומדויק יותר. מומלץ להתקשר למוקד שירות הלקוחות מוקדם ככל הניתן, במיוחד במקרה של זימון תורים, שכן במידה ונרצה להזמין תור לאותו היום, רוב הסיכויים שככל שנתקשר מוקדם בבוקר יהיו יותר תורים זמינים.

מעבר לקופת חולים כללית

אם אינך מרוצה מקופת החולים או מעוניין לעבור בעקבות החלפת אזור מגורים, רישום ילד, שיחרור מצה"ל, עולה חדש או תושב חוזר, מומלץ לשקול להצטרף לקופת חולים כללית – ספקית שירותי הבריאות מבין המובילים בישראל. באמצעות הצטרפות לקופת חולים כללית תוכלו ליהנות מהטבות רבות וללא פגיעה בזכויות הרפואיות שהיו לכם בקופה הקודמת.

ניתן לעשות את ההרשמה באמצעות מילוי טפסים מקוונים און־ליין באתר של קופת החולים, או שאנו יכולים ללוות אתכם בכל התהליך בליווי צמוד ונדאג לכך שכל הזכויות הרפואיות שהיו לכם קודם ישמרו ואף נשתדל שתקבלו אף יותר הטבות.

מסלולים להצטרפות לקופות חולים כללית באופן עצמאי

כך עושים את זה נכון:

שלב 1. אם כבר היום החלטת להגיש בקשה למעבר לקופת חולים כללית, היכנס לאתר הביטוח הלאומי דרך המחשב או אפליקצייה למלא טופס עם כל המידע הדרוש.

* ניתן גם לבצע את המעבר בין קופות החולים השונות בסניפים של דואר ישראל (המעבר כרוך בתשלום).

שלב 2. יש לבקש מרופא המשפחה שלך את סיכום המצב הרפואי שלכם, בנוסף יש לבקש מן המזכירות הרפואית של המרפאה בה אתם חברים מסמך על הוותק בביטוח המשלים אשר ברשותך.

שלב 3. צריך לפנות לביטוח הסיעוד שלכם ובמידה וישנו באמצעות פנייה לחברת הביטוח שלכם, גם פה נציגי הקופה יעזרו לכם בזה אם תצטרכו עזרה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על קופת חולים כללית פי והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן