מספר טלפון

קסטרו שירות לקוחות

0

שם החברה : קסטרו שירות לקוחות
קסטרו הינה רשת חנויות בגדים ישראלית מובילה בישראל. קסטרו מציגה עצמה כחברה שמטרתה לשווק פריטי אופנה עולמית המתאפיינים באיכות ועיצוב ייחודי. החנות הראשונה של קסטרו נפתחה על ידי אהרון קסטרו בשנות החמישים של המאה העשרים וזאת במטרה לייצר אופנה ייחודית, אשר תשלב את סגנונות האופנה המקובלים באותה תקופה בפריז, שנחשבה ועדיין נחשבת לבירת האופנה העולמית, לבין סגנון הלבוש הישראלי של אותה תקופה. מאז התפתחה קסטרו וכיום היא מונה כ107 סניפים ברחבי הארץ. כמו כן רשת קסטרו קיימת גם בחו"ל ונוכל למצוא את החנויות שלה גם במדינות כמו גרמניה, שוויץ, רוסיה, אוקראינה, קזחסטן ותאילנד. רשת חנויות קסטרו מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים החל מביגוד גברים, נשים ילדים ותינוקות, כובעים, תיקים, ארנקים, חגורות ואביזרים נלווים נוספים. הכתובת למשלוח דואר לקסטרו הינה רח' אורט ישראל 31, בת-ים 59590.

שירות לקוחות קסטרו – מספר טלפון

טלפון שירות הלקוחות של קסטרו הוא 03-5554555 או 1-800-266-066.
שעות הפעילות במוקד הינם בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 – 18:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:30 – 13:00 בצהריים.
השירותים הניתנים על ידי שירות הלקוחות של קסטרו הם קבלת מענה על שאלות בנושאים כמו חשבוניות, זיכויים, בדיקת מלאי, בירור פרטים לגבי סניפים (טלפון, כתובת) וגם לתלונות או המלצות אודות אנשי שירות של הרשת.

שירות לקוחות קסטרו – טיפים

בטרם ניצור קשר עם שירות הלקוחות של קסטרו מומלץ להכיר את הטיפים הבאים, שיסייעו לנו לקבל שירות טוב יותר ומהיר יותר.

טיפ ראשון

בטרם תפנו לשירות הלקוחות של החברה בנושא בירור מלאי, מומלץ להיכנס קודם כל לאתר האינטרנט של החברה או לעמוד הפייסבוק שלה ולמצוא את הדגם המבוקש בצבע המבוקש. באופן הזה תוכלו לדעת את שם הדגם של הפריט, לגביו תרצו לברר מצב במלאי בחנות מסוימת וכך תוכלו לחסוך בזמן וגם לקבל תשובה מדויקת ככל הניתן.

טיפ שני

במידה ואתם רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות וזמן ההמתנה ארוך מהרגיל, או שהמענה האנושי לא פעיל בדיוק באותה שעה, אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק של החברה ולהשאיר שם הודעה אישית הכוללת פרטי התקשרות שלכם. נציגי החברה יעבירו את פרטיכם לנציגי שירות הלקוחות של קסטרו והם ישמחו לחזור אליכם ולסייע לכם. באופן הזה תוכלו לדאוג שפנייתכם תטופל ולא תיפול בין הכיסאות.

טיפ שלישי

במידה ואתם מעוניינים לחייג לשירות הלקוחות של קסטרו ולקבל את המענה המהיר ביותר מומלץ לחייג בשעות הצהריים המוקדמות או בשעות הבוקר של יום שישי.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על קסטרו והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן