מספר טלפון

מספר טלפון קריסטל שירות לקוחות

3

שם החברה: קריסטל שירות לקוחות (CRYSTAL)

חברת קריסטל הינה חברה למוצרי חשמל באיכות גבוהה. בין המוצרים של קריסטל תוכלו למצוא מכונות כביסה, מייבשים, מיקרוגל, כריים ועוד. חברת קריסטל היא חלק מקבוצת תדיראן למוצרי חשמל אשר קיימת מאז שנות השישים. בנוסף חברת קריסטל הינה חברה שמעניקה שירותי תיקון ואחריות למוצרי חשמל ביתיים וכמו כן היא גם החברה שנותנת שירות באופן בלעדי ורישמי למותגים מבית קריסטל. לחברת קריסטל ישנם מאות אלפי לקוחות, שמקבלים שירות תיקונים ואחריות למוצרי החשמל אשר בבעלותם. חברת קריסטל מעניקה שירותים למותגי מוצרי חשמל שונים בינהם נמצא את בלומברג, דה דיטריש, אמנה, אמקור, AEG, MAYTAG ועוד.

חברת קריסטל מעסיקה טכנאים מנוסים ובעלי הכשרה לטיפול במוצרי החשמל של לקוחותיה. סוגי השירות הניתנים על ידי החברה הינם ביקורי בית של טכנאי, במסגרת אחריות על המוצרים, או בתשלום לאחר תום תקופת האחריות וגם מרכזי שירות הפרוסים בכל הארץ עבור מוצרים קטנים. כתובת הדואר למשלוח מכתבים היא הצורף 3, ת.ד 1762, מיקוד 58856.

מספר טלפון שירות לקוחות צומת קריסטל – מספר טלפון

הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של חברת קריסטל הוא 1-700-706-058.
מוקד שירות הלקוחות של החברה פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 – 16:30 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 – 12:00.
לחברה ישנם חמישה סניפים ראשיים בערים- חיפה, חולון, ירושלים, באר שבע ואילת.
מוקד שירות הלקוחות של חברת קריסטל מעניק שירותים בנושאים כמו שאלות על מוצרים, הצעות מחיר, תקלות והזמנת טכנאי, תוקף אחריות והארכת אחריות ועוד.

טיפים

בטרם תפנו לשירות הלקוחות של קריסטל מומלץ להכיר את הטיפים הבאים:

טיפ ראשון – החלטתם לקנות מוצר של קריסטל? תתחדשו! לא משנה באיזה מוצר תבחרו, תמיד תקבלו על אותו מוצר אחריות לתקופה מסוימת. ברוב המקרים האחריות הינה לשנה אם לא צוין אחרת.

חשוב לזכור כי רוב המוצרים אינם מתקלקלים בשנה הראשונה שלהם, אלא דווקא לאחר מכן כאשר נגמרת האחריות. רוב מוצרי החשמל עולים מספר אלפי שקלים ולא נרצה לשלם סכום נוסף על תיקונם כאשר תפוג האחריות. בדיוק לשם כך מעניקה חברת קריסטל שירות תיקונים מורחב לכל מוצריה. מומלץ להתעניין לגביי הרחבת האחריות של החברה עוד בשלב קניית המכשיר ואם לא, אז כאשר הטכנאי יגיע לביתנו לצורך התקנת המכשיר החשמלי שרכשנו מקריסטל.

ברוב המקרים התקופה שבה ניתן להאריך את האחריות תוגבל וכמו כן המחיר של אותה הארכת אחריות יהיה זול יותר, אם נרכוש אותו מהטכנאי שיגיע להתקין עבורנו את המכשיר החשמלי בביתנו.

טיפ שני – אל מוקד שירות הלקוחות של חברת קריסטל מומלץ להתקשר באמצע השבוע בשעות הצהריים.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת קריסטל והשירות שהם נותנים ללקוחות.

1 Comment
  1. זה לא להאמין חברה שמתיימרת להיות רצינית הטלפון אינו פעיל אין למי לפנות תמיד קניתי מכונות כביסה קריטל ושאני צריך מענה אין אני מתבייש עבורכם,אנסה בכוחותי הדלים להפיץ ברשתות כדי שלא אהיה בודד תתבישו

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן