מספר טלפון

רכבת ישראל שעות פעילות

0

רכבת ישראל שעות פעילות
חברת רכבת ישראל הינה חברה בבעלות ממשלתית המפעילה את התחבורה המסילתית בישראל. החברה עוסקת בהובלת נוסעים ומשא וכן מתכננת ומפתחת את תשתיות הרכבת בישראל.
החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מספר ערוצי שירות באמצעותם ניתן לקבל מידע מקיף על שעות הפעילות של רכבת ישראל: ניתן ליצור קשר עם המוקדים הטלפוניים בשעות הפעילות, להיכנס לאתר האינטרנט בכתובת: www.rail.co.il או להוריד את האפליקציה הסלולרית למכשיר החכם.

רכבת ישראל שעות פעילות – ערוצי שירות

באפליקציה הסלולרית הניתנת להורדה חינם באתר או בחנות האפליקציות, ניתן לצפות בלוחות הזמנים ולתכנן את מסלול הנסיעה, לחשב את תעריף הנסיעה ולקבל חדשות ועדכונים בנוגע לפעילות הרכבת. חשוב להדגיש, שניתן להתחבר לאפליקציה מכל מכשיר חכם (בין אם ברשותכם מכשיר אייפון או סמארטפון). ערוץ שירות נוסף, המאפשר לקבל מידע אודות שעות הפעילות של רכבת ישראל הוא אתר האינטרנט של רכבת ישראל.

באתר ניתן לבחור יום ושעה או תחנת מוצא ויעד ולקבל פירוט של שעות יציאה והגעה של הרכבת, מסלול נסיעה מפורט, תחנות החלפה ומשך הנסיעה. כמו כן, ניתן לקבל מידע ספציפי על השירותים הניתנים בתחנה כמו למשל דוכני מזון ושתיה, גישה לנכים, מודיעין וכיו"ב.
לקוחות המעוניינים לקבל מידע מקיף יותר, כגון מידע על תעריפי הנסיעה, שעות הפעילות של תחנות נגישות ועוד יכולים לפנות למוקד המידע הטלפוני בשעות הפעילות. כמו כן, בחלק מתחנות הרכבת מחולקת חוברת לוחות הזמנים בה ניתן לקבל מידע מפורט על שעות הפעילות של תחנות רכבת נגישות.

מחלקת פניות הציבור מטפלת בפניות ותלונות שלא טופלו במוקדי השירות האחרים, בפקס: 077-2324010, בדואר ישראל: רכבת ישראל- מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז, ת.ד 18085 תל-אביב, מיקוד 6118002, או באמצעות שליחת טופס מקוון.

רכבת ישראל שעות פעילות – טלפונים ושעות פעילות

  • מוקד שירות הלקוחות פעיל בימים א'- ה' בין השעות 06:00-24:00 ובימי ו' וערבי חגים בין השעות 06:00-15:00. במוצאי שבת המוקד פעיל כמחצית השעה לאחר צאת השבת ועד לשעה 24:00 בלילה. מספרי הטלפון במוקד השירות: 5770* או 077-2324000. לקויי שמיעה יכולים ליצור קשר באמצעות הפקס: 077-2324011.
  • מחלקת אבדות ומציאות רכבת ישראל פועלת לפי שעות הפעילות של מוקד הלקוחות הטלפוני. לאיסוף האבדה, יש להגיע למשרד האבדות בתחנת ת"א סבידור מרכז בימים ובשעות הבאים: בימים א'- ה' בין השעות 08:00-20:00. בימי שישי וערבי חג, בין השעות 07:00-13:00. לפני ההגעה, מומלץ לוודא שהפריט אכן נמצא במקום בטלפונים: 5770* או 077-2324000.

רכבת ישראל שעות פעילות – טיפ

במקום להמתין לנציג שירות במוקד הטלפוני, בדף הבית באתר האינטרנט של רכבת ישראל ניתן ליצור קשר עם נציג שירות בצ'ט אינטרנטי בכל שאלה או בקשה. השירות ניתן בחינם והמענה הוא מידי.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על רכבת ישראל והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן