מספר טלפון

ידיעות אחרונות שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: ידיעות אחרונות טלפון

עיתון ידיעות אחרונות הוא למעשה אחד מהעיתונים הראשונים שהודפסו בישראל בהיותם בבעלות פרטית מלאה. העיתון הוקם ויצא לאור לראשונה בשנת 1939 והחל משנות השבעים, הוא העיתון הנמכר ביותר בישראל והוא ממשיך גם כיום לשמור על מעמדו זה. החל משנת 2010 עיתון ידיעות אחרונות הוא איננו העיתון הנפוץ ביותר במדינה, אלא החינמון "ישראל היום". העיתון נוסד על ידי גרשום קומרוב ונרכש לאחר זמן קצר על ידי יהודה מוזס, כאשר גם כיום משפחת מוזס היא זאת שעומדת בראש עיתון ידיעות אחרונות.

הפורמט של העיתון מאז ומעולם הותאם למעמד הפועלים וככזה הוא בנוי מטבלאות, שמכילות תמונות בצבע וכותרות גדולות. העיתון מותאם בגודלו ובסגנון עיצובו לקריאה בנסיעה, זאת משום שמעמד הפועלים אמור לקרוא אותו בדרך לעבודה. זאת גם הסיבה, כי עיתון סוף השבוע של ידיעות אחרונות מעוצב בפורמט גדול יותר, משום שסוף השבוע מיועד למנוחה ואינו כולל נסיעות לעבודה. הז'אנר של עיתון ידיעות אחרונות הוא תרבות העיתונות הפופולארית וסגנון הכתיבה שלו הוא קליל ופשוט והוא עוסק בנושאים שונים בינהם פוליטיקה, כלכלה, רכילות, בידור ועוד. הכתובת למשלוח מכתבים לעיתון ידיעות אחרונות, היא מנורת המאור 2, תל אביב (בית ידיעות אחרונות).

שירות לקוחות ידיעות אחרונות טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות הוא 3773*. שעות הפעילות במוקד שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות הן בימים ראשון עד שישי בין השעות 7:00 עד 13:00 ובערבי חג בין השעות 7:00 – 12:00. לרכישת מנוי ניתן להתקשר ישירות למוקד המכירות של ידיעות אחרונות בטלפון 3778*. השירותים הניתנים על ידי מוקד שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות הם מגוונים, לדוגמא שינוי פרטים במנוי, הזמנת מנוי, תלונות על בעיות אספקה, שעות אספקה באיזורים מסויימים ועוד. כמו כן ניתן לפנות דרך וואטסאפ בטלפון 052-9995005.

טיפ

טיפ ראשון – מוקד שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות עובד בשעות הבוקר בלבד. לא פעם אנחנו זקוקים לו, אך נזכרים בשעה מאוחרת מידי. כיצד נוכל לקבל מענה גם בשעות שבהן המוקד לא זמין? לצורך כך קיים אתר האינטרנט של ידיעות אחרונות, אשר השיק לאחרונה ממשק נוח, המאפשר לנו לבצע פעולות מסוימות באמצעות האתר, כמו לדוגמא לקבל פירוט חשבוניות אחרונות, שינוי כתובת, שינוי פרטי התקשרות, תרומת עיתון ואפילו ביצוע עקוב אחרי זמני לחופשה או בחג, כאשר אנחנו באופן זמני משנים את כתובתנו.

טיפ שני – למוקד שירות הלקוחות ניתן לפנות בכל ימות השבוע עד השעה אחת בצהריים. מכיוון ששעות הבוקר הן השעות העמוסות ביותר במוקד, בהן מטפלים בעיקר בבעיות תפוצה והגעה של העיתון למנויים השונים, מומלץ במידת האפשר ליצור עימם קשר לקראת שעת סגירת המוקד, כלומר לאחר השעה 12:00 בצהריים.

ידיעות אחרונות שירות לקוחות – שאלות נפוצות

כיצד ניתן לרכוש מנוי לעיתון ידיעות אחרונות?

ניתן לרכוש מנוי לעיתון ע"י פניה למספר הטלפון: 3778*, או באמצעות שליחת טופס מקוון דרך האתר .

אני מעוניין לקבל את כרטיס ההטבות של ידיעות אחרונות. כיצד ניתן לקבלו?

לקבלת כרטיס ההטבות, יש להכנס לדף הבית של ידיעות מנויים בקישור הזה ולהזין את הפרטים האישיים.

כיצד ניתן להצטרף לשירות חשבונית ידיעות אחרונות בדוא"ל?

להצטרפות לשירות, יש ללחוץ על כפתור "הצטרפות לשירות חשבונית בדוא"ל" בעמוד הבית של ידיעות אחרונות מנויים, ולהזין את כתובת הדוא"ל. אישור רישום לשירות ישלח באופן מידי לדוא"ל.

כיצד אוכל לפנות למוקד שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות מנויים?

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות באופנים הבאים:

  • במספרי הטלפון: 03-6933933 או 3773*, בימים א'-ה' בין השעות 7:00-13:00, בימי ו' בין השעות 7:00-13:00, ובימי חול המועד בין השעות 7:00-12:00.
  • במספר הפקס: 03-6933999
  • בשליחת פניה לכתובת המייל:  [email protected]
  • בכתובת למשלוח מכתבים: מנורת המאור 2 תל אביב
  • זמני קבלת הקהל: ימים א'-ה' בין השעות 8.00-15.00

אני עובר דירה בקרוב. האם עליי להודיע לידיעות אחרונות מנויים על המעבר, ואם כן כיצד?

מומלץ להודיע למוקד ידיעות מנויים על המעבר. ניתן לעשות זאת בקלות דרך הקישור הזה באתר (אין צורך לפנות למוקד השירות). יש להזין את פרטי הכתובת הישנים והחדשים ולהוסיף הנחיות לחלוקה.

אלו פעולות יכולים מנויי ידיעות אחרונות לבצע דרך אתר המנויים?

דרך אתר המנויים של ידיעות אחרונות ניתן להודיע על מעבר דירה או שינוי כתובת, לשנות את מספר הטלפון בלחיצת כפתור, להפעיל שירות עקוב אחריי במהלך החופשה/החג, להזמין בקלות חשבוניות משנים קודמות, לצפות בחשבוניות מהשנה הנוכחית, לפנות למחלקה לפניות הציבור של ידיעות מנויים, להצטרף לשירות במייל, להוריד טפסים שימושיים ולקבל מידע על הטבות למנויים.

אלו טפסים שימושיים ניתן להוריד באמצעות אתר ידיעות אחרונות מנויים?

באתר האינטרנט של ידיעות מנויים ניתן להוריד בקלות את הטפסים הבאים ע"י לחיצה על "טפסים להורדה":

  • טופס הצהרה – אי קבלת מתנה
  • טופס הצהרה – אי קבלת ספר החודש
  • טופס הצהרה – אבידה/גניבת מתנה
  • טופס הצהרה – בקשה לשינוי שם בחשבונית מס

מי זכאי לכרטיס המנויים של ידיעות אחרונות?

לכרטיס המנויים המקנה הטבות בלעדיות למנויי העיתון זכאים לקוחות מנויים במסלול השנתי (ומעלה) בלבד

האם כרטיס ההטבות של ידיעות אחרונות מכיל הטבות המתאימות לילדים או שמא רק למבוגרים?

הכרטיס מכיל הטבות המיועדות הן למבוגרים והן לילדים. מבוגרים יוכלו להנות מכניסות מוזלות למוזאונים, הצגות ומופעים, אתרי ספא ומרחצאות ומרכזי מבקרים, וילדים יוכלו לממש את ההטבות בפארקי מים, פארקי שעשועים או שטח.

איך ניתן לעשות ביטול מנויי?

ישנם מספר דרכים לבטל מנויי לידיעות אחרונות:

  1. באמצעות מילוי טופס מקוון באתר ynet.co.il/refund
  2. ניתן להתקשר למוקד שירות הלקוחות במספרי טלפון 3773* או 03-693-39-33 ולבקש שיעשו ביטול
  3. פקס: לשלוח את הבקשה למספר 03-6933999
  4. באמצעות מכתב דרך דואר ישראל: כתובת  נח מוזס 1, ת"ד 438 ראשל"צ מיקוד 7510302
  5. לשלוח פנייה דרך דוא"ל: [email protected]
  6. וואטסאפ: 052-999-50-05

כיצד אוכל לדעת מה חדש בכרטיס ההטבות של ידיעות אחרונות?

רשימת ההטבות המלאה למנויי ידיעות אחרונות תופיע מדי פעם בפעם באתר האינטרנט, ותתעדכן לעיתים קרובות בהטבות חדשות. בקרו באתר לעיתים קרובות על מנת שלא תפספסו. שימו לב שתוכלו להכנס בכל עת לאזור האישי באתר לעקוב אחר מספר ההטבות שמומשו על ידכם עד כה.

מה כוללת קבוצת ידיעות אחרונות

הקבוצה כולל את המגזינים הבאים: ynet.co.il, וינט פלוס, לאשה, מנטה, כלכליסטיואיט yit.

האם יש דרכים נוספות להתעדכן בתוכן?

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת ידיעות אחרונות והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן