מספר טלפון

תן ביס שירות לקוחות

0

אך אתם מזמינים היום אוכל הביתה? קרוב לוודאי דרך תן ביס, וולט או אפליקציה כזאת או אחרת, משלוח מזון הפך לחלק הכרחי מחיי היומיום שלנו. עם לוח הזמנים הסופר צפוף והקצב המהיר של החיים במיוחד אם אתם משפחה עם ילדים קטנים ועובדים על הדרך, לעתים קרובות קשה למצוא זמן לבשל ארוחה נכונה או לצאת למסעדה. תן ביס, שירות משלוחי המזון מהמובילית בישראל, מציעים דרך נוחה ומשתלמת ליהנות מהארוחות האהובות עליכם מהנוחות של המשרד או הבית.

מה זה תן ביס ואיך זה עובד?

תן ביס הנו שירות משלוחי מזון המאפשר לכם להזמין ארוחות מהמסעדות האהובות עליכם ולקבל אותן במשלוח עד פתח דלת הבית או המשרד. החברה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לרבות מנות כשרות, צמחוניות וטבעוניות, וכן מגוון מאכלים לכל טעם ומכל המטבחים. החברה הופכת את הזמנת האוכל לקלה ככל האפשר וללא מאמץ רב מדי. ניתן להזמין בתן ביס דרך האתר או האפליקציה, שם תוכלו לראות את התפריט של המסעדות הפנויות ולבחור את המנות שתרצו להזמין. אתם יכולים להוסיף בקשות מיוחדות או שינויים להזמנה שלכם, והמסעדה תקבל את הזמנתך ישירות. כשהמסעדה תאשר את הזמנתכם, תקבלו מייל אישור (או סמס) והאוכל יצא לדרך!

מהם היתרונות בשימוש בתן ביס?

תן ביס מציעה הטבות רבות ללקוחות, לרבות הנחות וקופונים בלעדיים למחזיקי הכרטיס. חברות יכולות גם להשתמש בכרטיס תן ביס עבור הוצאות האוכל שלהן, מה שמקל על המעקב והשליטה בהוצאות. שירות הלקוחות של תן ביס זמין בטלפון או במייל ונותן מענה מהיר לכל שאלה.

תשובות לשאלות נפוצות במוקד שירות לקוחות תן ביס

כיצד אוכל ליצור קשר עם תו ביס לקבלת תמיכה או שירות לקוחות?

ניתן ליצור קשר עם תן ביס לקבלת תמיכה או שירות לקוחות על ידי התקשרות למספר הטלפון של שירות הלקוחות שמספרו 1-700-701-011. המוקד פעיל 7 ימים בשבוע עד חצות.

איך להפעיל את הכרטיס בפעם הראשונה?

לצורך הפעלת הכרטיס, נכסים לאתר לכתובת 10bis.co.il/NewMoneycard, וממלאים את 16 ספרות על גבי כרטיס שיש שברשותכם. אם קיבעלתם שגיעה או לא הצלחתם בפעולה של "הפעלת כרטיס חדש", התקשרו למלקת תמיכה טכנית בטלפון שמספרו 1-700-701-011

איפה ניתן להוריד אפליקציות תן ביס ?

יש אפליקציות זמינות הן למשתמשי iOS והן למשתמשי אנדרואיד:

  • ניתן למצוא את אפליקציית תן ביס iOS ב-App Store בכתובת apple.com/tn-bys.
  • אפליקציית תן ביס ב- Android ניתן למצוא בחנות Google Play בכתובת google .com/tenbis.

היכן ממוקם משרד תן ביס?

אם תרצו להגיע באופן אישי למשרדי החברה, הכתובת היא: דרך מנחם בגין 144, תל אביב.

האם ניתן ליצור קשר עם תן ביס באמצעות פקס?

כן, ניתן ליצור קשר באמצעות הפקס שמספרו הוא 03-5630114. לא לשכוח לציין מספר טלפון או דוא״ל כדי שתקבלו מענה מקצועי ומהיר ככל שניתן.

מהי כתוב מייל של שירות לקוחות?

ניתן לשלוח מייל למוקד שירות לקוחות לכתובת [email protected].

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת תן ביס והמוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית בפרט נותנת ללקוחותיה.

איפה ניתן למצוא קופונים?

באתר 10bis.co.il תוכלו למצוא קופונים שיתנו לכם הנחה על משלוחים, פיק-אפ. למימוש ההטבה ע"פ תקנון האתר לחצו כאן!

 

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן