מספר טלפון

אוניברסיטת תל אביב טלפון

0

שם החברה: אוניברסיטת תל אביב טלפון

החזון של מייסדי אוניברסיטת תל אביב מתממש בימים אלו ממש עם בחירתם הראשונה של רבים מהסטודנטים הצעירים בישראל ללמוד דווקא באוניברסיטת תל אביב. כיום ישנם למעלה מעשרים אלף סטודנטים באוניברסיטה, אשר זוכים לקבל השכלה גבוהה ואיכותית מצוות מרצים והוראה מקצועי ומוביל. כל זאת ועוד לצד האווירה החיונית שמאפיינת את הקמפוס וכמובן את העיר תל אביב הופך את מוסד הלימודים, אוניברסיטת תל אביב לאחד מהמבוקשים ביותר בארץ ישראל.

הבסיס עליה נשענת הגישה הבינתחומית במחקר והוראה הינו במצוינות של האוניברסיטה החולשת על כל תחומי המדע. בצורה זו התפתחה סביבה אקדמית ייחודית להפליא המעניקה אפשרות נהדרת למחקר פורץ גבולות לצד לימודים מגוונים ומעשירים במבחר עצום של תחומי ידע. אוניברסיטת תל אביב דואגת לקדם ערכי אחריות חברתית ותרומה לקהילה על ידי פרויקטים נרחבים של מעורבות בקהילה, הגשת השכלה גבוהה גם בקרב אוכלוסיות קשות יום ופתיחה של קמפוס הזמין לציבור הרחב במאות אירועים שונים מדי שנה בשנה.

ערוצי רישום וקבלה אוניברסיטת תל אביב

הגורם האחראי לרישום וקבלת מועמדים חדשים לאוניברסיטת תל אביב, כמו כן מקיים קשר עם המרכז הארצי לבחינות והערכה ומשרד החינוך הינו אגף רישום ומינהל תלמידים. האגף בנוסף מטפל בענייני שכר הלימוד, מבצע מעקב אחר הדרישות והתנאים הכלליים בהם המועמדים והסטודנטים חייבים לעמוד, מעדכן פרטים אישיים ואת מצבה הכללי של האוניברסיטה. האוניברסיטה מפעילה ערוצי שירות הן דרך הטלפון והן דרך האינטרנט. לזירוז תהליכים ניתן למלא פרטים באתר ולהמתין לקבלת מענה בהקדם.

יחידת אגף הרישום ומנהל התלמידים מפעילה עוד יחידות שונות שעומדות לשירותם של הסטודנטים והמועמדים כמו היחידה לשכר לימוד, מדור תלמידים, מדור קורסים וציונים, מיון ומחקר. האגף אחראי בנוסף על קיום הקשר שבין יחידות האוניברסיטה השונות לבין היחידה למערכות מידע באשר למיחשוב מערך תכניות הלימודים ובכללו רישום לקורסים בשיטת ה "בידינג", ציונים חדרים, סגל הוראה וכיוצא באלו.

אוניברסיטת תל אביב מספר טלפון

מוקד כל האוניברסיטאות ת"א, מוקד הפניות, הפועל בימים א-ה בשעות 19:00-09:00 ונותן מענה בענייני רישום קבלה ושכר לימוד. מומלץ לפנות באמצעות דוא"ל ל- [email protected] או להתקשר לטלפון מספר: 03-640-55-50. צוות העובדים באגף עושה מאמצים רבים בניסיון להעניק שירות טוב ויעיל לציבור המתעניינים, המועמדים והסטודנטים.

טיפ חשוב

האוניברסיטה מעניקה מלגות רבות הן על הצטיינות בלימודים והן על השתתפות בתכניות של מעורבות חברתית והתנדבות בקהילה לרבות השתייכות לאוכלוסיות שונות במסגרת כמה מלגות ייחודיות מטעם דקאנט הסטודנטים.

שאלות נפוצות: אוניברסיטת תל אביב

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה בנושאי רישום לאוניברסיטת תל אביב?

ניתן לפנות למוקד תמיכה בנושאי רישום בכתובת המייל: [email protected], או בטלפון: 03-640-55-50.

כיצד ניתן להירשם לאוניברסיטה בתל אביב?

ניתן להירשם לאוניברסיטה באחד מ-2 אופנים:

  1. רישום מקוון דרך אתר האינטרנט של האוניברסיטה.
  2. רישום ידני באמצעות מערכת רישום אותה ניתן לרכוש בקבלת הקהל במדור הרישום באוניברסיטה.

כיצד ניתן ליצור קשר עם אגף תלמידים ומדור הרישום שע"י אוניברסיטת תל אביב?

אגף תלמידים ומדור הרישום עוסק בכל הנוגע לקבלת תלמידים חדשים לאוניברסיטה. ניתן לפנות לאגף באמצעות דוא"ל ל- [email protected] או לחייג לטלפון 03-6405550.

היכן אוכל לצפות במועדי הרישום לפקולטות השונות?

ניתן לצפות במועדי הרישום לפי הפקולטות השונות בקישור הזה. כמו כן ניתן לבדוק האם סטטוס ההרשמה פתוח, כמה שנות לימוד דורש התואר ועוד.

אני מנסה להירשם לקורסים במערכת הבידינג באתר, אך נתקל בתקלות ובקשיים. להיכן אוכל לפנות?

בשאלות או בעיות בנוגע לקוד המחשב/סיסמה, יש ליצור קשר עם מתאם המחשוב בפקולטה או עם מוקד התמיכה. מוקד התמיכה עומד לרשותכם בימים א'-ה' בשעות 8:30-18:30, בטלפון: 03-6408888, או באתר: helpdesk.tau.ac.il.

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקדי התמיכה של הפקולטות השונות באוניברסיטת תל אביב?

הרשימה המלאה של מוקדי התמיכה ברישום לקורסים, מופיעה בקישור הזה.

נרשמתי לאוניברסיטת תל אביב, ואני מעוניין לקבל אישור על הרישום. כיצד אוכל לעשות זאת?

מספר האסמכתא לרישומכם הוצג בסיום תהליך הרישום, במידה ואינכם זוכרים אותו ניתן לברר את המספר בטלפון: 03-6405550. לאחר קבלת מספר האסמכתא יש להכנס לקישור הזה, ולהקיש את מספר הזהות ואת האסמכתא.

אני מעוניין לבדוק את סיכויי הקבלה שלי לאוניברסיטת תל אביב. כיצד אוכל לעשות זאת?

פשוט וקל. יש להכנס לקישור הזה להקיש את ממוצע הבגרות המותאם ואת ציון הפסיכומטרי, ולבחור את הפקולטה המועדפת. בהמשך תוכלו לצפות במידת התאמתכם לפקולטות השונות.

תוך כמה זמן אוכל לדעת האם התקבלתי לאוניברסיטה?

התשובות על קבלה לפקולטות מתקבלות במהלך חודשי הקיץ. במקרים בודדים התשובות יגיעו סמוך לשנת הלימודים.

כיצד ניתן לברר את התקדמות תהליך הרישום/ את סטטוס הרישום שלי?

לבירור סטטוס הרישום יש להכנס לקישור מידע ושירות למועמדים – ims.tau.ac.il/Login.

התקבלתי כתלמיד מן המניין לאוניברסיטת תל אביב. כיצד אוכל להצטרף לשירותי המחשוב האוניברסיטאיים?

את ההפעלה ראשונית של חשבונכם יש לבצע באמצעות הקישור- tau.ac.il/newuser ניתן להמשיך ולקבל את הדוא"ל בתיבה הפרטית שלך, ולשם כך לבצע את ההפניה הנדרשת בקישורית – tau.ac.il/forward . לסיוע בנושא זה ניתן לפנות לתמיכה הטכנית של אגף המחשוב מטעם אוניברסיטת תל אביב בטלפון 03-640-8888.

אני מעוניין להתייעץ בנוגע לבחירת הפקולטה המתאימה עבורי. עם איזה גורם אוכל להתייעץ?

יועצי האוניברסיטה עומדים לשירותכם לייעוץ כללי וייעוץ בנושאי מלגות. רשימת היועצים המפורטת מופיעה בקישור הזה

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על אוניברסיטת תל אביב והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן