מספר טלפון

אלקטרה שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: אלקטרה שירות לקוחות

שירותי אלקטרה נחשבים לאלו שמצעידים קדימה את ענף מוצרי החשמל הביתיים של הציבור הרחב בישראל. וכראייה לכך ניתן להבחין במאות אלפי לקוחות שבעי רצון ומסופקים אשר נהנים מרמת שירות מקצועית ללא פשרות, יעילות מרבית שמאפיינת את שירותי החברה כבר למעלה מעשור. שירות הלקוחות של אלקטרה דורג במקום הראשון בתחרות המצויינות בשירות מטעם המרכז הישראלי לניהול- המי"ל. בנוסף שירות אלקטרה נבחר על ידי המבחן של המדינה, שלוש פעמים ברציפות, כשירות המקצועי והיעיל ביותר בארץ ביחס לחברות אחרות בענף מוצרי החשמל.

אמנת השירות של אלקטרה נועדה בראש ובראשונה לבטא את המחויבות הבלתי מתפשרת של החברה להעניק לכל לקוחותיה ללא יוצאים מן הכלל שירות מקצועי יעיל ואיכותי. החברה רואה בשביעות רצון הלקוחות ערך עליון ועל כן עושה כל שביכולתה על מנת להבין בצורה המדויקת ביותר את בקשות וצרכי לקוחותיה ובהתאם לכך להעניק מענה הולם.

אלקטרה שירות לקוחות – ערוצי שירות

שירות אלקטרה מעניק לקהל הלקוחות סיוע טכני במגוון נושאים טכניים. באתר הבית תוכלו להתרשם ממגוון מקורות מידע אמינים שבכוחם לסייע לך להתגבר בצורה המיידית על כל תקלה ועוד נושאים הקשורים לאופן התחזוקה וההפעלה של המזגן. שירות הלקוחות של אלקטרה מעמיד לרשותכם מבחר אמצעי תקשורת וזאת משום שכל פנייה חשובה לחברה לאין ערוך. אלקטרה מפעילה למעלה ממאתיים נקודות מכירה בפריסה ארצית באזור הצפון, השרון, המרכז, השפלה, ירושלים, הדרום.

 טיפ

בטרם תפנו לשירות הלקוחות של אלקטרה מומלץ להכיר את הטיפים הבאים:

אלקטרה מעניקה שירותי התקנה מהמובילים ביותר בתחומה הנעשים על ידי צוות מתקינים מקצועי המקבל הכשרה והדרכה מלאה מטעם החברה. החברה דואגת להכשיר מאות מתקינים מדי שנה בשנה על מנת לוודא ששירותי ההתקנה עבור הלקוח יעשו בצורה המוצלחת והאיכותית ביותר. בסיום ההדרכה על מתקין מקבל מטעם החברה תעודה, אשר מומלץ לבקש לראותה טרם ההתקנה עצמה. ניתן לקבל סיוע דרך רשימת נקודות המכירה המופיעה באתר או למצוא מתקינים מ"מועדון הזהב" של אלקטרה בטלפון מספר.

אלקטרה שירות לקוחות – שאלות נפוצות

שירות הלקוחות של אלקטרה עושה את כל המאמצים הנדרשים על מנת להעניק מענה מיידי לבעיות הציבור בצורה יעילה ומקצועית ומבטיחים לשוב עם פיתרון הולם במהירות האפשרית. לטלפון שירות לקוחות:

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות המרכזי של חברת אלקטרה?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הינו 1-700-504-000. שעות פעילות המוקד: בימים א'-ה': 08:00 – 16:00.

האם ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות דרך וואטסאפ?

כן, החברה נותנת מענה מהיר גם דרך הודעות וואטסאפ 052-628-18-72.

מהו מספר הפקס למשלוח פניות לחברת אלקטרה?

מספר הפקס למשלוח פניות לחברה הינו 03-953-04-31.

מהו מספר הטלפון של מוקד ייעוץ מזגנים של חברת אלקטרה?

מספר הטלפון של מוקד השירות הינו 077-804-00-48. שעות הפעילות: בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00, ובימי ו' בין השעות 08:00-12:00.

האם ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אלקטרה מזגנים בדרכים נוספות?

בהחלט. קיימות מספר אפשרויות נוספות ליצירת קשר:

  • צ'אט עם נציג שירות באתר ("שירות לקוחות" ואז "צ'ט עם נציג שירות")
  • פייסבוק עם נציג שירות (כניסה לדף הפייסבוק בקישור הזה)
  • מייל לנציג שירות (בכתובת:) [email protected]
  • ניתן לשלוח מכתב לכתובת למשלוח מכתבים (רחוב יוסף ספיר 1 א.ת.ח, ראשון לציון 75704)
  • שליחת SMS לקבלת שירות (למספר הטלפון 052-2185685)
  • ניתן לשלוח טופס מקוון דרך האתר

נתקלתי בתקלה בשימוש באחד ממזגני אלקטרה. כיצד אוכל לקבל ייעוץ והדרכה?

לפני פניה למוקד השירות, מומלץ להיעזר בפותר התקלות הנפוצות בקישור הזה. בלחיצה על הכותרות ניתן לקבל רשימת תקלות שכיחות בקירור, בחימום ובתפעול בסיסי של שלט.

אני מעוניין לרכוש מזגן אלקטרה לביתי. כיצד אוכל לבחור מההיצע הקיים?

בחירה נכונה של מערכת מיזוג אוויר לבית דורשת התחשבות בכמה וכמה פרמטרים. אלקטרה מעמידה לרשותכם מוקד ייעוץ טלפוני במספר הטלפון: 1800-222-222 המאפשרת לכם לשוחח עם נציג מכירות מיומן או לקבוע פגישה עם יועץ מיזוג אוויר. אפשרות נוספת היא להיעזר במדריך השלם לבחירת מזגן המופיע באתר בקישור.

לכמה שנים תקפה האחריות עבור המזגנים מבית אלקטרה?

אחריות המזגנים שהחברה מעניקה ללקוחותיה תקפה לשנה. ניתן להאריך את האחריות בתשלום.

כיצד אוכל לאתר את חנות אלקטרה הקרובה לאזור מגוריי?

לאיתור נקודת מכירה יש להכנס ללשונית "נקודות מכירה" באתר אלקטרה מזגנים ולבחור את הנקודה הקרובה לאזור המגורים.

היכן ניתן לרכוש חלקי חילוף למוצרי אלקטרה או שלטים?

ניתן לרכוש חלקי חילוף ושלטים בנקודת השירות הבאות:

  • צפון- רחוב שמואל רוזוב 10, צ'ק פוסט, חיפה, 04-8475550
  • מרכז- רחוב ספיר 1, א.ת.ח. ראשון לציון 1700-50-4000
  • דרום- רחוב יאיר שטרן 18, באר שבע, 08-6233991.

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות אלקטרה – מוצרי חשמל ביתיים?

מספר הטלפון של מוקד שירות מוצרי חשמל ביתיים: 073-2625600.
שירות למוצרי חשמל קטנים: 03-9530888
שירות למוצרי מילה, ליבהר וסטיל – 073-2625601
כמו כן, ניתן לפנות למחלקת מוצרי חשמל של חברת אלקטרה בכתובת הדוא"ל: [email protected], או באמצעות כתובת למשלוח מכתבים: אלקטרה מוצרי צריכה, רח' יוסף ספיר 1, ראשון לציון 75704.

תיאום טכנאי מזגנים אלקטרה

בכדאי לתאם הגעה של טכנאי מזגנים אלקטרה מוכרחים להיות רשומים במערכות באתר electra-air.co.il. בכדאי להתחיל לקבל את השירות הזינו את המספר הטלפון והמשיכו לעקוב אחרי ההודעות. במידע ואתם נתקלים בהודעה שמספר הטלפון שלכם אינו קיים במערכת, ניתן לבצע אקטיבציה של השירות בכתובת הבאה: electra-air.co.il/register.

כמו כן, ניתן להתקשר למוקד 1-700-504-000 או לשלוח הודעה באמצעות SMS/וואטסאפ. בימים ראשון ועד חמישי בין השעות 7:30 ל- 16:00 וביום שישי בין השעות 7:30 בבורקר עד 12:00 בצהריים.

אילו מותגים אלקטרה משווק בארץ

ברוויל (Breville), ג'טפוינט (Jetpoint), ווירלפול (Whirlpool), טושיבה (Toshiba), טי.סי.אל (TCL), ליבהר (Liebherr), מילה (Miele), סאוטר (Sauter), סקוטק (Cecotec), פיליפס (Philips).

כיריים, מגירות חימום, מדיחים ,מוצרי טיפוח אישי, מוצרים קטנים לבית, מייבשי כביסה, מיקרוגלים, מכונות כביסה, מכונות קפה, מסכים, מפזרי חום ורדיאטורים, מקפיאים, מקררי יין, מקררים, קולטי אדים, שואבי אבק, תנורים.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת אלקטרה והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

1 Comment
  1. א. השירות למדיח כלים ווירפול: גרוע מאין כמותו. אין מענה בפלרום. ביצעתי מספר ניסיונות והעלו חרס. היום קיבלתי מספר המתנה בתור הטלפוני מס' 30; כעבור דקה המספר עלה ל 38. הזוי ומצביע על אי נכונות לתת שירות. למדיח כלים ישנה בעיה חוזרת שלא הצליחו לפתור אותה….!!!! ושילמתי אחריות מורחבת
    ב. מכונת כביסה אלקטרה חדשה: תקלה חוזרת שב3 ביקורים לא הצליחו לפתו אותה
    מסקנה: מכשירים לא אמינים ושירות טכני בעייתי. חסר המענה ללקוח מצביע על שירות לא טוב ולא מומלץ

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן