מספר טלפון

אפל (APPLE) שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: אפל שירות לקוחות [APPLE]

את חברת אפל העולמית, אין כמעט צורך להציג. כל אחד שברשותו מכשיר מתוצרת החברה יודע כי מוצרי החברה, הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום של הישראלי הממוצע. בין אם מדובר באייפון, אייפד, אייפוד או מחשבי המקבוק שלכם, חברת אפל מסתמנת כאחת החברות המובילות בתחום מוצרי הצריכה החכמים של המאה העשרים ואחת.

חברת אפל שהתמחתה בייצור מחשבים אישיים מקצועיים בעיקר לתחום הגרפיקה, עברה בעשור האחרון מתיחת פנים רצינית והתמצבה כאחת החברות המובילות בייצור להמונים ולכל סוגי המשתמשים. לצערנו חברת אפל איננה מספקת שירותי תמיכה ישירים למוצריה, אלא הלקוח מופנה אל ספק המכשיר ועליו לקבל את השירות ישירות ממנו, או לחילופין לקבל את עדכוני התוכנה מאפליקציית האייטיונס המקוונת.

חברת איידיגיטל נציגת אפל הרשמית בישראל, מאפשרת קבלת תמיכה טכנית למוצרי אפל שנרכשו בישראל בחינם למשך 90 יום מרגע הרכישה ולאחר מכן תינתן תמיכה בעלות של 59 ₪ לפניה. במידה ועברו 90 יום מרגע הרכישה ואינכם מעוניינים בתשלום, תוכלו לפנות לספק המכשיר שלכם ולקבל תמיכה טכנית ממנו. לקבלת שירות ותמיכה נוספים ניתן לבצע פניות דרך אתר איידיגיטל ישראל בכתובת: www.idigital.co.il או אייסטור (www.istoreil.co.il) שם גם תוכלו לקבל את רשימת הסניפים ושעות הפעילות.

להלן עוד פרטי תמיכה טכנית ושירות לקוחות של חברת אפל.

כתובת החברה: קניון רמת אביב רחוב איינשטין 40 תל-אביב. הערות : בדף השירות והתמיכה של האתר הישראלי תוכלו להרשם להדרכות מקצועיות, לבקש הרחבה לאחריות הניתנת על המכשיר ולקבל שירותים נוספים שאינם כלולים בקניית המכשיר. פניה לדף השירות ניתן לבצע בכתובת : www.idigital.co.il.

אפל שירות לקוחות – שאלות נפוצות

איזו חברה משווקת את מוצרי אפל בישראל, וכיצד ניתן ליצור עמה קשר?

המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל היא חברת איידיגיטל, וניתן ליצור עמה קשר באמצעות פניה למוקד שירות הלקוחות שלה במספר הטלפון: 03-900-53-55, בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00 – 17:00.

האם ניתן לרכוש ממגוון מוצרי אפל באתר הרשמי של אפל ישראל?

לא ניתן לרכוש, אלא יש לבחור במוצר המבוקש לקניה, ללחוץ על Buy, ולאחר מכן לאפשר למערכת לדעת את מיקומכם על מנת לאתר את החנות המורשית או את משווק אפל הקרוב לאזור מגוריכם.

כיצד ניתן לקבל תמיכה למכשירי האייפון של חברת אפל?

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של איידיגיטל, המאפשר לכם לקבל ייעוץ מנציגי שירות וטכנאים מומחים. אפשרות נוספת היא להכנס לאתר הרשמי של אפל ישראל, וללחוץ על המוצר המבוקש (ניתן לבחור בתמיכה עבור מכשיר האייפון, המק, האייפד ואפליקציות האייפון שלכם) ולבחור את נושא התמיכה המבוקש.

איידיגיטל שירות לקוחות טלפונים:

המוקד זמין מיום ראשון ועד חמישי בים השעות 09:00 – 17:00 לשירות לקוחות ב- לחצו כאן

שם המחלקה מספר טלפון
מוקד שירות לקוחות איידיגיטל 03-900-53-55
לייעוץ ומחלקת מכירות 8336*
מוקד שירות לקוחות עסקי: 03-309-53-54
מוקד שירות לקוחות בוואטסאפ: לשליחת הודעה לחצו כאן

מוקד שירות הלקוחות ותמיכה טכנית אייסטור (iStore) פעיל  מיום ראשון ועד חמישי בין השעות 09:00 – 16:00 ומכירות 09:00 – 17:00 במספר טלפון 03-309-53-54 או בוואטסאפ.

יש ברשותי מכשיר אנדרואיד, ואני מעוניין להחליפו במכשיר אייפון של אפל. כיצד אוכל לעשות זאת?

ניתן להעזר באפליקציות בקישור הבא, המסייעות להעביר את המידע והנתונים ממכשירכם הקודם, למכשיר הנוכחי.

אני מעוניין לשלוח את מכשיר האייפון של אפל לתיקון. כיצד אוכל לאתר את מעבדת השירות הקרובה לאזור מגוריי?

ניתן להעזר בקישור המופיע באתר האינטרנט של אפל: idigital.co.il/stores ותחת קטגורית "סניפים" (שירותים), לאפשר למערכת לזהות את מיקומכם ולהמליץ לכם על מעבדת השירות הקרובה.

האם ניתן להוריד בדרך כלשהי הדרכה מפורטת לשימוש באייפון של חברת אפל?

בהחלט. ניתן להוריד את המדריך השלם למשתמש באייפון בקישור הזה. במדריך צעדים ראשונים למשתמש המתחיל, אופן ההתחברות לאינטרנט, הסבר מפורט על כל אחת מהאפליקציות במכשיר, סיוע בשמירת אנשי קשר, הסברים על הגדרת האייפון, ניהול תוכן ועוד.

אני מעוניין לפתוח דיון בקהילת המשתמשים של אפל. כיצד אוכל לבצע זאת?

להצטרפות לקהילות, שליחת שאלות וצפיה בשרשורים שונים, יש להכנס לקישור הזה. במידה ואתם מעוניינים להצטרף לאחת הקהילות, יש לגלול לתחתית המסך וללחוץ על הכפתור "Join apple community". לאחר מכן תתבקשו להירשם למערכת.

כיצד אוכל לבדוק את תוקף האחריות על מכשירי אפל ברשותי?

לבדיקת תוקף אחריות המכשיר שברשותכם, מומלץ להכנס לקישור: Check Your Service and Support Coverage, המופיע כאן.

שלחתי את מכשיר האפל שלי לתיקון. כיצד אוכל לצפות בסטטוס התיקון הנוכחי?

ניתן לצפות בסטטוס התיקון בקלות, ע"י כניסה לקישור הזה  או כאן, והזנת קוד המשתמש שלכם.

הבחנתי שמכשיר האייפד של אפל לא נטען כשאני מחבר אותו לחשמל. מה ניתן לעשות?

במידה והבחנתם שיש בעיות בטעינת המכשיר, מומלץ לעקוב אחר ההוראות המופיעות באתר בקישור הזה

כיצד אוכל להוריד מדריך מקיף למשתמש באייפד של אפל?

ניתן להוריד את המדריך המופיע באתר האינטרנט של אפל, בקישור הזה בדומה למדריך האייפון, גם מדריך האייפד כולל צעדים ראשונים למשתמשים חדשים, הסברים בנוגע לאפליקציות אייפד, שימוש ביישומים, תפעול אנשי קשר ועוד.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת אפל והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן