מספר טלפון

בזק עסקים טלפון שירות לקוחות ותמיכה טכנית

0

בזק עסקים טלפון שירות לקוחות תמיכה טכנית

בזק הינה קבוצת התקשורת המובילה בישראל. החטיבה הפרטית של חברת בזק מטפלת בכל הקשור ללקוחות הפרטיים, והחטיבה העסקית מספקת מגוון פתרונות תקשורת למגזר העסקי. שלוחת בזק ללקוחות עסקיים נקראת "בזק עסקים", והיא מציעה לבעלי עסקים מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים: אינטרנט מהיר לעסקים, מרכזיית IP חכמה בענן, שירותי תמסורת, אינטרנט מאובטח, פתרונות תקשורת אלחוטית, גיבוי ואחסון מידע, שירות הפצת פקסים מדוא"ל, אבטחת מידע, שירות מצלמות Bcam בענן, נתבי שיחות מתקדמים ועוד.

אל מוקד בזק עסקים שירות לקוחות ניתן לפנות באמצעות אחד ממוקדי שירות הלקוחות הטלפוניים, לשלוח פניה מהאתר באמצעות טופס מקוון, להעזר בממשק התמיכה הטכנית לפתרון בעיות באינטרנט או בטלפון, באמצעות מספרי הפקס, באמצעות כתובת המייל למשלוח פניות, באמצעות דף הפייסבוק או באמצעות כתובת בזק למשלוח מכתבים ופניות הציבור: דרך מנחם בגין 132 ת"א, ת.ד. 62086, מיקוד: 61620.

בזק עסקים מוקד שירות טלפוני

חברת בזק מעמידה לרשות הלקוחות העסקיים מספר מוקדים טלפוניים עיקריים: מוקד בזק עסקים שירות לקוחות בנושא חשבונות, תמיכה טכנית ופתרון תקלות, מוקד מכירות ושדרוגים ומוקד מעבר דירה, מוקד בזק עסקים שירות לקוחות לפתרון תקלות ועוד. לגבי כל אחד מהנושאים ניתן לפנות למוקדי בזק עסקים שירות לקוחות או לקבל מידע באתר האינטרנט. אפשרות נוספת ליצור קשר בעניינים טכניים היא להעזר במידע המופיע באתר האינטרנט, במספר הפקס או בנציג שירות לקוחות בדף הפייסבוק של החברה.

בזק עסקים טלפון במוקד תמיכה טכנית

נציג תמיכה טכנית זמין לרשות הלקוחות העסקיים בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00 על מנת לטפל בבעיות שוטפות באינטרנט או בטלפון. ניתן להעזר בנציג שירות לקוחות לפתירת תקלות כגון: איטיות חיבור האינטרנט, ניתוקים חוזרים ונשנים, עזרה בהתקנת נתב (ראוטר), קושי בהתחברות לרשת האלחוטית, תמיכה בתקלות בקו הטלפון, קבלת תמיכה לשירות בית חכם ועוד. באמצעות האתר ניתן לבצע פעולות שימושיות נוספות, כגון: בירור מועד הגעת הטכנאי לבית / לבית העסק, בדיקה מקוונת של קו האינטרנט או הטלפון, בדיקת מהירות הגלישה ופעולות שימושיות נוספות.

בזק עסקים – כל הדרכים ליצירת קשר

  • מספרי הטלפון של מוקד שירות הלקוחות המרכזי של בזק בטלפונים: 199, 03-7278199.
  • מוקד ברורים ופניות בנושאי חשבונות בטלפון 199, או בפקס: 03-6118221 מוקד תשלום חשבונות בכרטיס אשראי: 2199* ובאמצעות מענה קולי ממוחשב 24 שעות ביממה.
  • מוקד התמיכה הטכנית באינטרנט ובטלפון פעיל לאורך כל השנה (למעט ימי כפור), 24 שעות ביממה בטלפון 166 או 03-7278166/1800-335-166.
  • מוקד המכירות הארצי של בזק בטלפון: 1800-800-199. כתובת המייל למשלוח פניות למוקד בזק עסקים שירות לקוחות: [email protected].
  • מוקד תקלות עסקי באמצעות מערכת ממוחשבת פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במספר הטלפון: 1800-291010.
  • ליצירת קשר עם נציג בזק לעסקים ניתן לפנות למספר הטלפון: 1-800-800-800, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00.

מדריך הטיפים למתקשר

טיפ ראשון: מעוניינים לברר את מועד הגעת הטכנאי לבית או למשרד מבלי לפנות למוקד בזק עסקים שירות לקוחות? תוכלו לעשות זאת בקלות ע"י גלישה לאתר העסקי של בזק, וכניסה ללשונית "שירות ותמיכה"->"בירור מועד הגעת טכנאי".

טיפ שני: חייגתם לנציג בזק לעסקים ונתקלתם בעומס על הקווים? תוכלו להעזר במוקד התקלות העסקי הפעיל באמצעות מערכת ממוחשבת 24 שעות ביממה (מספר הטלפון המופיע לעיל), או בממשק פתרון הבעיות המופיע באתר.

שאלות נפוצות לשירות לקוחות בזק עסקים בטלפון

אלו פעולות ניתן לבצע באזור האישי באתר העסקי של בזק "בזק עסקים"?

באזור האישי באתר העסקי ניתן לקבל מידע על חשבוניות, תקלות בתמיכה טכנית, לבצע תשלום חשבון אונליין, ולהצטרף לשירות קבלת חשבונית במייל, לצפות בפירוט השיחות, להצטרף לשירותי בזק ללא צורך בפניה למוקד בזק עסקים שירות לקוחות.

המשרד שלי עובר לכתובת חדשה. כיצד ניתן להעביר את קווי בזק למקום החדש?

בזק עסקים מאפשרת ללקוחות העסקיים למלא את הפרטים הנדרשים למעבר בטופס מקוון באתר ולהעביר את כל קווי הטלפון באופן מהיר ויעיל. יש להכנס לטופס המקוון באתר "מעבר לכתובת חדשה", להזין את הפרטים ולהעביר את העסק לכתובת החדשה.

מהי מהות שירות נתב עסקי של בזק עסקים?

שירות IVR הינו נתב שיחות אוטומטי הכולל פתיח עסקי מוקלט מראש, המאפשר להפנות את השיחות השונות ללא כל ציוד מקומי או מרכזיה משרדית בעסק. השירות מפחית את כמות השיחות שלא נענו, חוסך בתשלום חודשי גבוה עבור מרכזיה או ציוד אחר ומנוהל בקלות באמצעות ממשק אינטרנטי.

האם ניתן לשלם את החשבונית העסקית באתר בזק עסקים?

בהחלט. ניתן להכנס לאתר הרשמי של בזק, וללחוץ על "תשלום חשבונות באמצעות כרטיס אשראי", ולשלם את החשבון החודשי בכרטיס אשראי.

היכן יש למקם את הנתב שרכשתי מבזק עסקים במשרד?

לביצועים מקסימאליים של הרשת האלחוטית מומלץ למקם את הנתב במרכז המשרד, כך שהכיסוי האלחוטי יגיע לכל רחבי המשרד.

אני כל הזמן שומע רעשים בקו הטלפון במשרד שלי. למי ניתן לפנות בבזק עסקים?

לכל שלוחת מכשיר טלפון אלחוטי ישנה מגבלת מרחק. יתכנו רעשים כאשר שלוחת מכשיר הטלפון האלחוטי קרובה למגבלת המרחק. על מנת למנוע רעשים על הקו, קרבו את המכשיר לבסיס. במקרה שביצוע פעולה זו לא עזרה תוכלו להעזר בממשק התמיכה הטכנית המופיע באתר "שירות ותמיכה" ואז "פתרון תקלות באינטרנט ובטלפון".

אלו תכונות כוללת מרכזיית IP CENTREX של בזק עסקים?

המרכזיה המתקדמת של בזק עסקים כוללת בין היתר את התכונות הבאות:

  • נתב שיחות עסקי – תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות
  • פורטל ניהול עצמי של המרכזיה – שינוי הגדרות המרכזיה באופן עצמאי באמצעות ממשק אינטרנטי
  • צלצול מכמה שלוחות במקביל – צלצול בו זמנית מכמה שלוחות
  • גינגל ביזנסטון – ג'ינגל בהתאמה אישית לעסק במקום צליל חיוג
  • שיחת ועידה משודרגת לעסקים – שיחת ועידה ל-7 משתתפים ומעלה
  • שלוחה אישית לכל עובד – שלוחה הכוללת תכונות מתקדמות לכל עובד, כגון: עקוב אחרי בהתאם לחוקים שונים, תא קולי אישי לקבלת הודעות, שיחה מזוהה ועוד.

מהי עלות שיחות למספרי 1700 של בזק עסקים?

שירות 1700 מאפשר לעסק להציע שיחה מוזלת למתקשר כאשר עלות השיחה הראשונית משולמת על ידי המתקשר (3.5 דקות הראשונות) ואילו שאר השיחה משולם על ידי העסק. המחירון המלא עבור השירות מופיע באתר בזק עסקים.

הזמנתי מוצר דרך החנות העסקית באתר בזק עסקים. האם ניתן לצפות בסטטוס ההזמנה שלי בדרך כלשהי?

אכן כן. ניתן לצפות בסטטוס ההזמנה בקישור סטטוס הזמנה באתר, ע"י הזנת ח.פ. של המזמין ומספר הזמנה. אפשרות נוספת לאיתור סטטוס ההזמנה שלכם היא ליצור קשר במייל שירות הלקוחות: [email protected], או לפנות לנציג בזק עסקים שירות לקוחות במספר הטלפון: 1-800-800-800.

אלו כלים פרסומיים נכללים בסל השירותים של בזק עסקים?

בזק עסקים מציעה לבעלי העסקים לשווק את העסק, להגדיל את ההכנסות ואת כמות הלקוחות באמצעות מספר כלים שימושיים:

  • מסרוני SMS המניעים את הלקוחות לפעולה
  • ניוזלטרים מותאמים אישית לקהל היעד
  • דפי נחיתה סלולריים
  • מגוון סרטונים המופיעים באתר לקידום העסק
  • סדנאות העשרה לעסקים במתנה
  • שירות BDirect – שירות שיווק לעסקים בינוניים וגדולים

ועוד ועוד

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת בזק והשירות שהם נותנים ללקוחות.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן