מספר טלפון

האוניברסיטה הפתוחה טלפון

0

שם החברה: האוניברסיטה הפתוחה טלפון
האוניברסיטה הפתוחה כיום מונה למעלה מארבעים אלף סטודנטים ומוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה. האוניברסיטה הפתוחה דוגלת בשיטה ייחודית הכוללת חתירה לקראת איכות אקדמית ברמה גבוהה, מצויינות מדעית לצד גמישות ברמה הארגונית, מהפכנות במסגרת שיטת ההוראה ולבסוף פתיחות מקסימאלית עבור כל מי שמבקש ללמוד במוסד מבלי הצורך בתנאים מוקדמים. ישנו היצע נרחב של תכניות לימוד לתואר ראשון מטעם האוניברסיטה הפתוחה בתחומים רבים ומגוונים ובכללם מדעי הרוח והחברה, מדעים ועוד..

האוניברסיטה הפתוחה מאפשרת לקהל הסטודנטים ללמוד בסביבה מאד נוחה ובתנאים אידיאליים באמצעותם כל סטודנט יכול ללמוד מכל מקום שהוא ובכל זמן שנוח לו. האוניברסיטה הפתוחה הוקמה בשנות השבעים מתוך שאיפה להעניק הזדמנות לכל מי שמעוניין לקבל תואר אקדמי ואין בכוחו לעשות זאת במסגרת לימוד רגילה של אוניברסיטאות עקב אילוצים של זמן, שהיה בחו"ל או היעדר תעודת בגרות. בצורה זו האפשרות ללמוד באוניברסיטה פתוחה בפני חיילים משוחררים במקביל לשירות הצבאי, תלמידי תיכון במקביל ללימודים בבית הספר וכיוצא באלו.

האוניברסיטה הפתוחה – ערוצי שירות

האוניברסיטה הפתוחה מפעילה מספר ערוצי שירות וביניהם מערך ייעוץ והדרכה לקראת לימודים אקדמיים. המערך נועד ללוות את הסטודנט במהלך שלבי הבחירה וההרשמה כמו כן לאורך כל מסלול לימודיו. ניתן להשתתף במפגש מידע טרם ההרשמה ללימודים ולאחר מכן לקבוע פגישת ייעוץ אישית על מנת לקבל חוות דעת בנוגע לקורסי הבחירה הראשונים.
האוניברסיטה מפעילה למעלה מחמישים מרכזי לימוד שם ניתן לקבל מידע מקיף אודות הלימודים. מרכזי לימוד אלו פזורים בכל הארץ החל באזור הצפון, חיפה, דרך אזור המרכז והשרון וכלה באזור ירושלים השפלה והדרום.

אתר האינטרנט של האוניברסיטה הפתוחה – www.openu.ac.il

האוניברסיטה הפתוחה – מספר טלפון

לבירורים ותאום מפגשי ייעוץ והכוונה יש לפנות למוקד המתעניינים בטלפון מספר: 3500* או 09-7782222 או דרך אתר האינטרנט של המתעניינים. ניתן לקבל ייעוץ מטעם יועצים מומחים במחלקות האקדמיות דרך הקישור המופיע באתר הבית של האוניברסיטה הפתוחה תחת השם "אפיקי מעבר" או במערכת "חיפוש יועצים.

האוניברסיטה הפתוחה – טיפ

האוניברסיטה הפתוחה מפעילה גם יחידת ייעוץ הנקראת יחידת ההתמדה והיא מיועדת לקהל הסטודנטים שלא נרשמו לעבודות סמינריוניות למעלה משלושה סימסטרים על אף שנמצאים בשלבים מתקדמים בלימודיהם. המטרה של היחידה היא להעניק סיוע לאותם הסטודנטים אשר מעוניינים לחזור וללמוד כדי לסיים את התואר אותו הם התחילו.+

האוניברסיטה הפתוחה – שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של מוקד הפניות והמידע של האוניברסיטה הפתוחה?

מספר הטלפון של מוקד הפניות והמידע הינו 3500* או 09-7782222. שעות פעילות המוקד: בימים א-ה בין השעות 19:00-8:30.

מהי כתובת הדוא"ל למשלוח פניות למוקד הפניות והמידע שע"י האוניברסיטה הפתוחה?

כתובת הדוא"ל למשלוח פניות לאוניברסיטה: [email protected].

מהי כתובת הדואר למשלוח מכתבים למוקד הפניות והמידע שע"י האוניברסיטה הפתוחה?

כתובת הדואר למשלוח מכתבים: האוניברסיטה הפתוחה, דרך האוניברסיטה 1, ת"ד 808, רעננה 4353701.

אני מתעניין בקורסים באוניברסיטה הפתוחה. מהן שעות הפעילות של מוקד המידע למתעניינים?

מוקד המידע למתעניינים מספק מידע לסטודנטים המעוניינים להירשם לקורסים השונים באוניברסיטה. מספרו זהה למספר מוקד הפניות (יש ללחוץ לשלוחה 2). שעות פעילות מוקד המידע: בימים א-ה בין השעות 20:30-8:30 , בימי ו' בין השעות 12:30-8:30.

לאוניברסיטה הפתוחה כ-50 מרכזי לימוד וקמפוסים. כיצד אוכל ליצור קשר עם קמפוס הלימוד הקרוב לאזור מגוריי?

יש להכנס לעמוד מרכזי הלימוד באוניברסיטה הפתוחה, בקישור הזה, ללחוץ על שם האזור המבוקש במפה, ולצפות בפרטי ההתקשרות עם מרכז הלימוד.

נתקלתי בבעיות בהפעלת המערכת המקוונת באתר האוניברסיטה הפתוחה. למי עליי לפנות?

לתמיכה בתקלות בהתחברות לאזור האישי באתר האינטרנט, ולבעיות טכניות מומלץ לפנות למוקד הפניות והמידע בטלפון: 09-7782222, בימים א-ה בין השעות 08:30-19:00.

נרשמתי לאוניברסיטה הפתוחה, ואני מעוניין לבצע שינויים בהרשמה קיימת. כיצד ניתן לעשות זאת?

ניתן לבצע שינויים בהרשמה קיימת ע"י כניסה לאשף השינויים בהרשמה, בקישור הזה.

אני מתעניין בקורסים באוניברסיטה הפתוחה. כיצד אוכל לבדוק אלו קורסים כוללים הנחיה, רמת הקורס, היקף הקורס וכדומה?

ניתן להכנס למערכת באתר האינטרנט של האוניברסיטה הפתוחה "היצע ורישום", בקישור הזה – ולסנן את הקורסים המבוקשים לפי פרמטרים שונים כמו שם הקורס, היקף שעות הלימוד, רמת הקורס (רגיל, מתקדם, תואר שני ועוד), אזור גיאוגרפי, מרכז לימוד, כולל הנחיה/לא כולל הנחיה ועוד.

אני מתכוון לבחור קורס ראשון באוניברסיטה הפתוחה. כיצד אוכל לבחור קורס מתאים שיכלול את הידע שחסר לי?

ניתן להעזר בדף המופיע בקישור הזה. יש לקחת בחשבון שעבור חלק מהמקצועות יהיה צורך לפנות ליועץ תחומי על מנת לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר.

הזמנתי חומר לימוד לקורס אליו נרשמתי באוניברסיטה הפתוחה. כיצד אוכל לברר מתי יגיע אליי?

בירור ופניות בדבר משלוח חבילת חומר לימוד מתבצעים באופנים הבאים:

  • הגעה אישית לגורם המטפל- מרכז מחסנים והפצה
  • שליחת פניה למוקד הפניות והמידע – טלפון: 09-7782222
  • פניה בפקס- 09-7781310

במידה וחסרים לכם חומרי לימוד ועזרים, ניתן להודיע לגורם המטפל או למוקד הפניות, ולציין בבירור מהו הפריט החסר (מספר יחידות לימוד, חוברת קורס וכיו"ב) תוך חודש מתחילת הסמסטר.

אני מעוניין שהאוניברסיטה הפתוחה תכיר בלימודים הקודמים שביצעתי. כיצד ניתן לעשות זאת?

רצוי להגיש מסמכים ותעודות לצורך בקשה להכרה בלימודים קודמים. לשם כך יש להציג תעודות מקוריות של המוסד בו למדתם + תצלומים של תעודות אלה. בנוסף, יש להוריד את טופס הבקשה להכרה בלימודים קודמים המופיע בקישור הזה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על האוניברסיטה הפתוחה והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן