מספר טלפון

וואלה מייל (Walla Mail) טלפון: שירות לקוחות ותמיכה טכנית

0

שירות של וואלה מייל (Walla Mail) הוא אחד מהמעטים ספקי הדואר האלקטרוני בתוצרת ישראלית, והוא מנוהל על ידי גוף ישראלי. למרות שנהוג כיום להחזיק כמה תיקיות דואר, באופן אישי או עסקי. כמו בכל שירות אימייל אחר, לוואלה מייל יש היבטים חיוביים וגם נקודות שבהן השירות יכול לשפר.

אחד מהיתרונות של דואר אלקטרוני וואלה הוא היכולת לשלוח ולקבל הודעות בנפח בלתי מוגבל. למעשה, אפשר לשלוח ולשמור כמה קבצים גדולים וכמה הודעות שרוצים, בעוד שבדואר אלקטרוני אחר לרוב לא תמיד ישנה אפשרות כזאת.

כיצד ניתן להרשם לשירות דוא"ל של Walla Mail?

  1. השלב הראשון הוא להכנס ל- mail.walla.co.il
  2. לאחר מכן יש לבחור שם משתמש (חשוב לוודא שאין שם משתמש כזה באתר) וסיסמא אישית.
  3. יש לעדכן שם פרטי, משפחה, טלפון נייד, ת.לידה, מין.
  4. שלב אחרון יש לאשר את את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות.

מספר טיפים חשובים

שמרו על בטחון תיבת הדואר שלכם – בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם אתם אוחסנים מידע רגיש כמו תמונות ומסמכים חשובים כמו תעודות זהות, פרטים פיננסיים ועוד.

לכן, חשוב להגן על תיבת הדואר שלכם על מנת לשמור על המידע שלכם. ניתן לעשות זאת באמצעות מספר פעולות פשוטות:

  1. בחרו סיסמא חזקה ככל הניתן
  2. שנו את הסיסמא מדי פעם.
  3. סגרו את הדואר בסיום השימוש.
  4. שמרו בסוד את הסיסמא והגישה.

תשובות לשאלות נפוצות תמיכה טכנית ושירות לקוחות

אספנו את מיטב הבעיות הטכניות ופתרונם כדי לעזור לכם לתפתור תקלות במהרה הקשורות בדואר. ואם יש לכם בעיה, אל תהססו לפנות למוקד שירות לקוחות ותמיכה תכנית במייל או בטלפון.

מה לעשות אם לא מצליחים להיכנס Walla mail?

אם אתם נתקלים בקושי בכניסה לתיבת הדואר ואללה, ישנם מספר צעדים שניתן לנסות כדי לפתור את הבעיה:

  1. בדקו אם הסיסמה נכונה: ודאו כי הזנתם את הסיסמה הנכונה. אם יש בעיה עם סיסמת הכניסה, אתם אמורים לקבל את ההודעה ש"פרטי ההתחברות שגויים".
  2. מחיקת קבצי מטמון ועוגיות (Cookies): נסו למחוק את קבצי העוגיות ונתוני הגלישה. מספר מדריכים איך עושים זאת נכון:

אם גם לאחר הצעדים הללו אין אפשרות להכנס לתיבת הדואר שלכם, יש לפנות לשירות התמיכה של ספק הדואר האלקטרוני עבור עזרה נוספת.

איך ניתן לאפס סיסמה?

אם שכחתם את הסיסמה שלכם, אתם יכולים לאפס אותה על ידי לחיצה כאן או על ידי פנייה בטלפון.  חשוב מאוד שתהיה לכם תיבת דואר אחרת על מנת שדרכה תוכלו לעדכן סיסמה.

איך ניתן לדווח על בעיות טכניות או תקלות בוואלה מייל?

אם יש לכם בעיה עם תיבת הדואר, אנא אל תהססו לדווח באתר walla mail על כך. החברה תעשה מאמץ על מנת לעזור לכם לפתור את הבעיה.

איך ניתן ליצור קשר בנושאים אחרים שלא קשורים לואללה מייל?

אם יש לכם משוב או הצעה, תוכלו לכתוב ישירות לצוות האתר וואלה לדואר [email protected], או לחלופין לשלוח את בקשתכם בהמצעות מילוי טופס ליצירת קשר אשר נמצא באתר כאן mail.walla.co.il.

איך אני יכול להימנע מהדבקה בווירוס דרך קבצים מצורפים במייל?

אל תורידו או תתקינו תוכנות/קבצים לא מוכרים מאנשים לא מוכרים ששלחו לכם לתיבת הדואר. גם אם פנו אליכם בשמכם הפרטי, אל תסמכו עליהם.

אם קיבלת קובץ מצורף מאדם מוכר, בדקו אם השם הקובץ והסיומת שלו. תקינות ולא נראות חשודות (אם הוא נראה חשוד, אל תפתחו אותו).

טיפ: השתמש בתוכנת אנטי-וירוס עדכנית. תוכנות אנטי-וירוס מומלצות כוללות את: Norton, Bitdefender, Avast ,Avira ,Kaspersky ,Malwarebytes וישנם נוספים. תוכנות אלה כוללות מנגנוני זיהוי וחסימה מתקדמים המאפשרים להן לזהות ולחסום קבצים מצורפים נגועים.

הערה: חשוב לעדכן את תוכנת האנטי-וירוס באופן קבוע כדי להבטיח שהיא תהיה מעודכנת עם החתימה האחרונה של וירוסים ותוכנות זדוניות.

מה לעשות אם אני חושד שהמייל שלי נגוע בווירוס?

החלף את הסיסמה שלך מיידית באתר Walla mail recovery. זה יקטין את הסיכוי שהווירוס יצליח לגשת לחשבון. כמו כן, ניתן לפנות למוקד Walla תמיכה הטכנית בטלפון 03-601-06-01 או במייל [email protected].

המייל של ואללה מוגן על ידי מערכת המונעת מווירוסים לעבור דרכה, אך לפעמים ישנם וירוסים אשר אינם מוכרים למערכת ומצליחים לחדור למייל. לכן, חשוב להיות זהירים בעת פתיחת קבצים מצורפים במייל.

תפעול תיבת הדואר

אם יש לכם שאלות לגבי תפעול הדואר, אתם יכולים ללחוץ כאן ושירות הלקוחות של וואלה יעזרו לכם לפתור אותה.

דואר וואלה באפליקציה

ניתן להוריד את האפליקציה לכל סוגי המכשירים דרך הלינק הזה באפליקציה. האפליקציה זמינה בחנות האפליקציות ובגוגל פליי.

  • למחזיקי מכשיר אפל, ניתן להוריד את ההפליקציה ב- App Store Walla Mail.
  • למחזיקי מכשיר אפל, ניתן להוריד את ההפליקציה ב- Google Play Walla Mail.

אם נתקלתם בבעיות טכניות ניתן לשלוח מייל לכתובת [email protected] או להתקשר למוקד תמיכה טכנית וואלה מייל בטלפון 03-6010601.

בעיות כלליות וואלה

אם יש לכם בעיה כללית עם הדואר של וואלה, תוכלו לפנות לחברה על ידי שליחת פנייה כאן.


מוזמנים להשאיר בתגובות ביקורת בונה או חוות דעת על וואלה מייל (Walla Mail). בבקשה, תתחילו עם משהו טוב, אנו בטוחים שתמצאו משהו 🙂

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן