מספר טלפון

טרה שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה: טרה שירות לקוחות

מחלבת טרה הוקמה בשנת 1942 בנחלת יצחק בתל אביב על ידי מספר משפחות רפתנים וכיום היא נחשבת אחת מיצרניות מוצרי החלב המובילות בישראל. טרה מעסיקה כ- 600 עובדים וקולטת כ- 200 מיליון ליטר חלב בשנה מכ-160 רפתות. לרשות המחלבה חמישה סניפי הפצה ומכירות הפרוסים בכל רחבי הארץ בערים חיפה, שורק, ירושלים, באר שבע ואילת ולרשות החברה צי של כ- 120 משאיות לחלוקה, שבעזרתם מופצים מוצרי המחלבה בכל רחבי הארץ.

לקוחות החברה יכולים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולקבל מידע על מוצרי החברה, ההיסטוריה, על החזון והערכים שמנחים אותה, על הרפתנים, ועל נושא הכשרות. כתובת אתר האינטרנט היא www.tara.co.il. באתר האינטרנט ניתן לקבל מידע על קופונים והנחות, סוגי המוצרים השונים וכן מידע על הערכים התזונתיים של כל מוצר ומוצר. עוד ניתן לקבל באתר מתכוני בריאות מיוחדים, מתכונים מצולמים ועוד מידע תזונתי. בעולם הילדים באתר ניתן לקבל מידע על כל מוצרי הילדים לרבות ערכו התזונתי של כל מוצר ובסרטון אנימציה מיוחד שמציג את פעילות המחלבה ניתן ללמוד על תהליך ייצור החלב.

באתר ניתן לקרוא גם מידע חשוב על תזונת ילדים, לרבות מתכונים מיוחדים שילדים אוהבים ועשירים בוויטמינים ורכיבים שהם כה חיוניים לגדילת הילדים. באמצעות האתר יכולים לקוחות החברה ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות על ידי טופס מקוון. בנוסף ניתן ליצור קשר עם החברה באמצעות הטלפון על ידי פנייה למוקד הטלפוני.

טרה שירות לקוחות טלפון

לקוחות החברה יכולים ליצור קשר ולקבל מענה במגוון נושאים במוקד הטלפוני שמספרו 1-800-777-333. המוקד פעיל ביום א' -ה' בין השעות 08:00 – 17:00 ובימים ו' בין השעות 08:00 – 13:00. המוקד מאויש על ידי צוות מקצועי שמספק מידע ומענה על שאלות במגוון תחומים.

טרה שירות לקוחות – טיפ

טרה מפעילה מוקד טלפוני מאויש ואלתר אינטרנט שמספק מידע ומענה על שאלות רבות. לקוחות שמעוניינים לקבל שירות איכותי ומקצועי מוזמנים להשתמש במידע שניתן באתר האינטרנט של החברה, שניתן באופן חופשי וללא המתנה.. בשעות העומס ניתן לפנות באמצעות טופס מקוון ולקבל מענה מנציג שהתפנה ללא המתנה על קו הטלפון. בנוסף, אם הפנייה מתייחסת לאחד ממוצרי החברה יש לשמור על המוצר בקירור ולהמתין לתשובת החברה. הקפידו למלא את כל פרטי הפנייה כך שנציג שיחזור אליכם יוכל לספק מענה הולם ומקצועי.

טרה שירות לקוחות – שאלות נפוצות

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת טרה?

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות טרה בטלפון: 1-800-777-333, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00, וביום ו' בין השעות 08:00-13:00. כמו כן, ניתן לשלוח טופס מקוון לחברת טרה ע"י לחיצה על לשונית "שירות לקוחות".

אני מעוניין להוריד קופוני הנחה של מוצרי טרה. כיצד ניתן לעשות זאת באתר החברה?

להורדת קופונים למגוון מוצרי טרה יש להיכנס ללשונית "מוצרי המחלבה" באתר האינטרנט של החברה, ללחוץ על כפתור "הטבות", ולמצוא מגוון הטבות עבור מוצרי החלב של החברה. באתר ניתן ללחוץ על ההטבה ולהדפיס את הקופון.

כיצד ניתן לצפות בקטלוג המוצרים המעודכן של חברת טרה?

ניתן להכנס לקישור הזה, ולסנן את מוצרי החלב לפי מותג טרה.

אני מעוניין לדעת את הסימון התזונתי שעל מוצרי טרה לפני רכישת המוצר. כיצד אוכל לעשות זאת?

פשוט וקל. יש להקליק על המוצר המבוקש באתר טרה ולבדוק מהו הסימון התזונתי ב-100 גרם.

רכשתי אחד ממוצרי טרה בחנות. כיצד אוכל למצוא מתכונים בהם ניתן לעשות שימוש במוצר שרכשתי?

למציאת מתכונים מתאימים, יש ללחוץ על המוצר המבוקש, לגלול לתחתית העמוד ולאתר את המתכון המתאים. למשל, ע"י לחיצה על מוצר "חמאה-100 גרם" של חברה טרה, ניתן יהיה למצוא מתכונים של טראפלס שוקולד בלגי. ע"י הקלקה על מוצר "מיכל שמנת מתוקה" של חברת טרה, תועברו למתכון של גלידת קפה ושוקולד וכדומה.

האם ניתן לצפות במתכונים מצולמים באתר חברת טרה?

אכן כן. טרה עושה ככל שביכולתה על מנת לפשט את תהליך הבישול והאפייה של לקוחותיה ולהפוך אותו לחוויה מהנה. לצפייה במגוון מתכונים מצולמים, יש להכנס לקטגורית "בישול ואפיה", וללחוץ על "מתכונים מצולמים".

מה מכיל שוקו מוו- שוקו של חברת טרה ללא תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים?

שוקו מוו הינו שוקו רגיל, רק שבמקום סוכר המשקה מומתק באמצעות ממתיק טבעי אשר מופק מצמח הסטיביה. כמו כן, כחלק מתהליך הייצור הוא עובר פירוק של סוכר החלב המוכר לנו כ"לקטוז". כך מתקבל מוצר שהוא מתוק יותר, וגם דל בלקטוז יחסית למוצרי שוקו אחרים.

אלו מוצרים מכילה סדרת "טוב טעם" של חברת טרה?

סדרת טוב טעם של טרה כוללת בתוכה את המוצרים הבאים:

  • גבינה לבנה 3% לבישול ואפיה
  • שמנת חמוצה 15%
  • חמאה 100 גרם
  • חמאה 200 גרם
  • שמנת מתוקה עמידה לקצפת 38% שומן
  • שמנת לבישול 15% שומן

כיצד ניתן ליצור קשר עם המחלבה הראשית של טרה?

המחלבה הראשית של טרה ממוקמת בפארק תעשיה נועם ת.ד. 392 נתיבות. ניתן ליצור קשר עם המחלבה בטלפון: 074-755-05-50, או ע"י פניה למספר הפקס: 074-7550435.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת טרה והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

Tags:

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן