מספר טלפון

יבמ (IBM) ישראל שירות לקוחות

0

שם החברה: IBM ישראל

קבוצת לנובו הסינית וחברת יבמ העולמית חתמו על הסכם שלפיו מחלקת המחשוב האישי של יבמ תימכר ללנובו. כך הפכה לנובו להיות לחברת המחשבים השלישית בגודלה בעולם. בזכות מהלך זה, הצליחה הקבוצה להגיע לשווקים בינלאומיים שקודם לעסקה היו מחוץ לתחום עבורה. באופן זה הפכה לנובו לספקית המחשוב האישי והמועדף על חברת יבמ, וחברת יבמ הפכה לספקית השירותים העיקרי של לנובו בכל הקשור בתחומי המכירות, המימון והטכנולוגיות החדישות. באופן זה יכלה חברה ענקית כגון יבמ לאפשר לעצמה גישה מלאה והצעת שירותים ופתרונות לכל לקוחות בתחום המחשוב האישי, מה שקודם לא היה אפשרי לה.

שירות לקוחות לנובו IBM ישראל – ערוצי שירות

חברת ענק מתחום המחשוב כמו יבמ ובתוכה גם לנובו יבמ חייבת להחזיק בכמה וכמה מרכזי שירות ואתרים לוגיסטיים על מנת לשרת את אלפי לקוחותיה באופן מושלם. המשרדים הראשיים של חברת יבמ נמצאים באיזור התעשייה של פתח תקווה אשר בלב גוש דן. מעבדות השירות ממוקמות באיזור התעשייה של גבעת שמואל, גם הן במיקום נוח ונגיש. החברה מפעילה אתר אינטרנט שבו ניתן ללמוד אודות החברה, ציר הזמן שלה וכמובן ללמוד אודות מוצרים שונים. בנוסף ישנה אפשרות של ביצוע פעולות עצמאיות באמצעות האתר.

שירות לקוחות לנובו IBM ישראל – מספר טלפון

במשרדים הראשיים של חברת יבמ ישנו מספר טלפון המאויש על ידי נציג בכל שעות הפעילות של יום העסקים ומספרו 03-9188111. זו הכתובת הראשונה שלקוח המחפש עזרה, תמיכה, שירות או מידע יכול לפנות אליה ולקבל מענה ראשוני והפנייה אל מספר הטלפון או אל אופן הפנייה שלו הוא זקוק. עבור לקוחות המעוניינים בשירות עצמי וביצוע פעולות בעצמם, ישנו עמוד של בקשה לשירות או הורדות ושם ניתן לבצע חיפוש באמצעות הקלדת מלל חופשי על מנת לוודא שהלקוח מקבל בדיוק את המידע או השירות שלו הוא זקוק.

שירות לקוחות לנובו IBM – טיפ

כאשר מגיעים אל עמוד התמיכה וביצוע הפעולות באופן עצמאי, ניתן להיכנס אל קישורים המובילים אל נושאים נפוצים בתחום התמיכה והשירות. כאשר לקוח יתרשם ממגוון הנושאים הנפוצים שכבר הועלו במסגרת בקשת שירות ותמיכה, קיים סיכוי גבוה שהוא ימצא את הנושא הדרוש לו ויוכל ללמוד בעצמו מה עליו לעשות בלי שיזדקק לפנות אל נציג של תמיכה מטעם חברת לנובו יבמ. כיאה לענקית חברות המחשבים כיום, אתר האינטרנט הינו פשוט ונוח לתפעול וכל אחד יכול בקלות למצוא את מבוקשו.

לנובו (IBM) – שאלות נפוצות

מהי כתובת חברת לנובו (IBM) למשלוח מכתבים?

כתובת החברה למשלוח מכתבים הינה בית יבמ , דרך אם המושבות 94 קרית אריה, פתח תקווה, 4970602 ישראל.

כיצד ניתן ליצור קשר עם חברת לנובו (IBM)?

ניתן לפנות לחברה באופנים הבאים:

מהי כתובת המייל למשלוח פניות לחברת לנובו (IBM)?

כתובת המייל למשלוח פניות לחברה: [email protected].

אני מעוניין לקבל מידע על חבילות השירות המוצעות ללקוחות לנובו IBM. כיצד אוכל לעשות זאת?

מידע על מגוון חבילות השירות של החברה, מומלץ להכנס לקישור הזה.

מהי כתובת דף הפייסבוק של לנובו IBM לפניה ישירה ומהירה למוקד שירות הלקוחות?

כתובת דף הפייסבוק לפניה ישירה למוקד שירות הלקוחות הינה.

אם ניתן ליצור קשר עם נציג מכירות לנובו IBM באופן מקוון?

בהחלט. ניתן ליצור קשר עם נציג מכירות באתר האינטרנט ע"י כניסה ללשונית "תמיכה" ואז "צור קשר עם נציג מכירות". לאחר מכן, תתבקשו לבחור תחום עניין ואת נציג המכירות המבוקש.

כיצד אוכל לקבל פרטים אודות שירותי המימון של לנובו IBM?

לנובו IBM מאפשרת לרכוש את פתרונות ה-IT עבור העסק בצורה יעילה וחסכונית, עם מגוון אופציות מימון. למידע נוסף על פתרונות החברה ניתן להכנס לאתר האינטרנט לקישור הזה או לפנות למוקד השירות במספר הטלפון: 1-800-600-888.

כיצד ניתן לרכוש חלפים בצורה מקוונת מלנובו IBM?

ניתן להכנס לקטגורית "תמיכה" באתר האינטרנט וללחוץ על "שירות חלפים". תתבקשו להזין את מספר החלף המבוקש. אם אינכם יודעים את מספר החלף בכדי להזמין, התקשרו לטלפון 972-3-9142800 במהלך שעות העבודה, או פנו באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת [email protected].

מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות של לנובו (IBM)?

מוקד השירות עומד לרשות הלקוחות במשך כל השנה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כולל ימי שישי, שבת וחגים למעט יום כיפור. תמיכה בבעיות טכניות ניתנת בכל יום (א-ה) בין השעות 08:00-17:00. שימו לב, בפניה למוקד השירות יש להצטייד במספר הסידורי ודגם המכונה, שם הלקוח, כתובת ומספרי טלפון.

רכשתי מחשב נייד מתוצרת לנובו (IBM) האם אני זכאי לתמיכה כלשהי?

אכן כן. לקוחות שברשותם מחשבים ניידים או נייחים מתוצרת חברת לנובו , זכאים לשרות תמיכת תוכנה והדרכה טלפונית לתפעול המחשבים (How to Do) למשך 30 יום ממועד הרכישה – ללא תשלום.

שלחתי קריאת שירות למוקד שירות הלקוחות של לנובו IBM. כיצד אוכל לצפות בסטטוס הקריאה?

לצפיה בסטטוס קריאת השירות, יש לפנות למוקד השירות עם מספר הקריאה שקיבלתם. בסיום הטיפול במעבדה יצרו נציגי השירות קשר עם הלקוח ויעדכנו אותו לגבי סיום הטיפול בפנייתו.

מהי כתובת מעבדת השירות של לנובו IBM, ושעות הפעילות?

כתובת מעבדת השירות: מעבדת IBM בנין ברוש – קומה 0, פארק עופר (לשעבר "פארק אזורים") דרך אם המושבות 94, קריית אריה, פתח תקוה 4970602. שעות הפעילות במעבדה: ימים א' – ה' 08:00-17:00, ערבי חג 08:00-12:30, חוה"מ סוכות ופסח 08:00-13:30, ערב יום כיפור 08:00-11:30.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת יבמ והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן