מספר טלפון

מוקד עיריית בית שמש

0

שם הארגון: מוקד עיריית בית שמש טלפון
על חורבותיה של העיר המקראית בת למעלה משלושת אלפים שנה, בית שמש העתיקה, נבנתה מחדש בית שמש המוכרת לנו היום. העיר בית שמש מוכרת לציבור הישראלי מהתנ"ך, בה עבר ארון ברית ה' לפי הכתוב: "ובית שמש, קוצרים קציר חיטים בעמק, ויישאו את עיניהם, ויראו את הארון, וישמחו לראות." (שמואל א' פרק ו'). בית שמש נוסדה בחג החנוכה כ"ז בכסלו התשי"א, 6 בדצמבר 1950. לאורך שישים שנות קיומה בית שמש התחדשה ללא הרף ומהווה עד היום עיירת עולים אשר מרביתם מגיעים מרומניה.

במרוצת השנים החלו לפקוד את העיר גם עולים מארצות צפון אפריקה ומרוקו, אשר במשך שנים רבות היוו את רוב מניינה ובניינה של העיר, יחד איתם למעשה נבנתה העיר בית שמש שלב אחרי שלב וצעד אחר צעד. טרם הקמתה של העיר החדשה, בית שמש נודעה והוכרה בקרב הציבור כמעברת "הר טוב" ושימשה כתחנת דרכים עבור באי העיר מן ערי השפלה שביקשו לעלות לירושלים. בשנת 1992 חודש יוני, 25 בית שמש הוכרזה רשמית על ידי ממשלת ישראל כעיר ואם במדינה.

עיריית בית שמש – ערוצי שירות

עיריית בית שמש אחראית על מגוון אגפים ומחלקות שונות כמו אגף החינוך בעל מחויבות להעניק שירות מכוון לתלמיד, להורה, לקהילה ולאנשי החינוך, דוגל ביצירתיות, חדשנות, ייחודיות וחותר ליוזמה ברמת הפרט והארגון כאחד. אגף תרבות וספורט אשר אחראי על הספריות העירוניות ותפעולן, מנהל את רשת המתנסי"ם בית שמש, בריכת שחייה עירונית, קונסרבטוריון ועוד.

אגף איכות הסביבה אשר מטרתו למנוע מטרדים ומפגעים סביבתיים המצויים בתחום הרשויות המקומיות, להנחות מגוון גורמים דוגמת יזמים ותעשיינים למניעת היווצרות והישנות של מטרדים סביבתיים, לקדם יוזמות במסגרת שמירה על איכות הסביבה וכיוצא בזה..

עיריית בית שמש – מספר טלפון

  • מס' הטלפון במוקד – 02-9909999/8/7
  • למנכ"ל העירייה יש לחייג לטלפון מספר 02/9909854 או 02/9909983 ובפקס: 02/9909924 פניות לדואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].
  • לסמנכ"ל העירייה יש לחייג לטלפון מספר: 02/9909807 ובפקס: 02/9909888 פניות בדואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].
  • למנהלת אגף הרווחה  יש לחייג לטלפון מספר: 02/9909829 או בפקס: 02/9909706 לפניות בדואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].

עיריית בית שמש – טיפ

עיריית בית שמש מעניקה תמיכה במגוון תחומים כמו ספורט, קמחא דפסחא, תנועות נוער וחינוך על פי קריטריונים מסוימים המופיעים באתר הבית. בכל תחומי התמיכות, העירייה מפרסמת מודעה בעיתונות המקומית בדבר המועד האחרון להגשה בתחום האמור, בכל מקרה מועד ההגשה האחרון לא יהיה לפני 31.1.2014

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם עיריית בית שמש והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן